Виконання завдань та звітність з практики в зв’язку з карантином виконуються в електронному форматі. Звіти висилаються на електронну пошту керівників практики: В.В. Коцюруба ([email protected], або [email protected]) для групи БХ, Ю.В. Милобога ([email protected] ) для групи БП до 18.04.2020.
Завдання виконуються згідно вимог програми.
Звіт подається у папці з наведенням прізвища практиканта (Іванова_2020_НПМНБ) та включає:
- щоденник практики,
- оформлені практичні роботи 2-7,
- індивідуальне оформлення практично роботи №1,
- виконання групового, або індивідуального проекту.
Детальніше про терміни виконання завдань та можливі форми:
День практики, дата (група БП/БХ) |
Тема |
Зміст завдання |
Пропонована форма виконання |
День 1 6.04.2020 / 13.04.2020 |
Тема 1. Загальна характеристика фахової (навчальної) практики з методики навчання біології. |
Мета та завдання польової практики. Звітність з польової практики. Практична робота №1 на ділянці: «Весняний обробіток ґрунту, висівання насіння, висадження розсади». |
Електронний варіант тексту в щоденнику практики. Підготувати примірний графік роботи на шкільній НДД та термінів висадки розсади (на вибір студента). |
День 1 6.04.2020 / 13.04.2020 |
Тема 2. Вимоги до функціонування пришкільної навчально-дослідної земельної ділянки. |
Аналіз «Положення про навчально-дослідну ділянку»; Практична робота № 2: «Складання плану НДД*. Складання плану роботи на НДД» |
Тезовий конспект положення «Про навчально-дослідну ділянку». Схема НДД (на прикладі школи де проходили практику, або навчались). |
День 2 7.04.2020 / 14.04.2020 |
Тема 3. Зміст роботи учнів на шкільній навчально-дослідній ділянці. |
Зміст роботи на колекційній ділянці та ділянці систематики. Методика та техніка постановки польових дослідів; Тематика та методика постановки дослідів з рослинами; Щоденник польового досліду з рослинами; Практична робота № 3 «Планування польового та юнатського досліду з рослинами». |
Підготовка зразків етикеток (не менше 5) для колекційної ділянки (укр.. та лат. назви). Постановка дослідів з рослинами чи тваринами на вибір студента. Опис. Результати. Текстовий варіант, або презентація. |
День 2 7.04.2020 / 14.04.2020 |
Тема 4. Навчально-дослідна робота з юннатами-старшокласниками. |
Польовий практикум у профільних класах. Тематика та методика постановки дослідів у селекційно-генетичному відділі ділянки; Практична робота № 4: «Розробка програми для польового практикуму у 10-х класах за програмою профільного рівня навчання біології». |
Програма для польового практикуму у 10-х класах за програмою профільного рівня навчання біології. Текст. |
День 3 8.04.2020 / 15.04.2020 |
Тема 5. Методика проведення фенологічних спостережень. |
Значення проведення фенологічних спостережень у школі. Зміст фенологічних спостережень над рослинами. Зміст фенологічних спостережень над тваринами. Практична робота № 5 «Моделювання щоденника фенологічних спостережень». |
Зразок фенологічних спостережень (за рослинами, тваринами, або комплексно, календаря природи) за вибором студента |
День 3 8.04.2020 / 15.04.2020 |
Тема 6. Дослідницька робота з рослинами і тваринами кутка живої природи. - |
Значення КЖП у викладанні біології; Організація та обладнання КЖП; Використання КЖП у навчально-виховному процесі з біології: при вивченні ботаніки, зоології, загальної біології; Практична робота № 6 «Етикетування та паспортизація об’єктів КЖП». |
Постановка дослідницької роботи МАН з рослинами чи тваринами на вибір студента. Тема, план, зміст. Текстовий варіант, або презентація. |
День 4 9.04.2020 / 16.04.2020 |
Тема 7. Озеленення шкіл і позашкільних закладів. |
Зовнішнє озеленення школи; Вимоги до оформлення шкільних квітників; Озеленення кабінету біології та шкільних приміщень; Практична робота № 7 «Моделювання шкільного квітника»; «Підбір кімнатних рослин для кабінету біології з урахуванням їх навчальних можливостей». |
Модель шкільного квітника з умовними позначками, або озеленення кабінету, рекреації на вибір студента. |
День 5 11.04.2020 / 17.04.2020 |
Тема 8. Підведення підсумків польової практики з методики навчання біології, виконання самостійних та групових завдань, здача звітної документації. |
Робота над індивідуальним чи груповим проектом. |
Подання звітності в електронному форматі. |
*НДД – навчально-дослідній ділянці.
Індивідуальні та групові проекти виконуються згідно тематики, наведеної в програмі, або за вибором студента. Тематика і зміст завдань узгоджуються з керівником практики.
Оцінювання практики:
Завдання |
Кількість форм звітності |
Кількість балів за 1 одиницю |
Максимальна кількість балів |
Практичні роботи |
7 |
5 |
35 |
Груповий, або індивідуальний проект |
7 |
5 |
35 |
Всього |
1 |
30 |
30 |