Кафедра фізичної культури та методики її викладання
Природничий факультет

30 жовтня 2024 р. до 4 курсу гр. ІП-21 (спеціальність 014.03 Середня освіта (Історія) завітав вчитель історії, асистент вчителя Криворізької гімназії № 121, водночас здобувач освіти другого (магістерськог)о рівня Ростислав Горбунов. Магістрант поділився досвідом своєї роботи в школі. Під час зустрічі активно обговорювалася проблематика, пов'язана з організацією інклюзивного навчання в сучасних закладах освіти. Акцентувалась увага на нормативно-правовій базі інклюзивного навчання, організації документообігу, зупинились на проблемах і труднощах роботи асистента вчителя й співпраці вчителя-предметника з дітьми з ООП, їх батьками та класним колективом.

 photo 2024 11 01 17 01 56

Ростислав Горбунов: Інклюзивна освіта - невід‘ємна частина освітнього процесу сучасної школи. Це тренд, до котрого вже потрібно долучатися, щоб не губитися на місці, ставши вчителем. А діти з ООП - це не учень із зірочкою (в негативному аспекті) - це все ще повноцінний учасник уроку; це дитина, що намагається адаптуватися в умовах навчання і повноцінно соціалізуватися за вашою допомогою, настановами.

інклюзія

 22 жовтня 2024 р. на занятті з «Інформаційно-комунікаційних технологій навчання громадянської освіти» молодий вчитель, водночас студент другого (магістерського) рівня вищої освіти (гр.ІСм-24), Ігор Зимній поділився власним досвідом роботи в школі.

photo 2024 10 23 23 26 45

Були запропоновані теми для обговорення:

  1. Освітні платформи для організації дистанційного навчання.
  2. Документообіг: рутинна робота вчителя.
  3. Вимоги до оцінювання.
  4. НУШ: шкільні предмети громадянської та історичної освітньої галузі

Молодий вчитель розповів як створювати ефективні навчальні матеріали за допомогою інтернет-ресурсів, креативні та захопливі заняття з використанням інструментів ШІ, адже штучний інтелект стає дедалі популярнішим. Кількість відомих ресурсів, які інтегрують інструменти ШІ, теж лише неуклінно зростає. Рекомендація від вчителя: розглядати ШІ як помічника у щоденній роботі вчителя.

школа

Разом з Ігорем "прогулялися" коридорами освітніх платформ, зокрема, познайомились з платформою Class Dojo (зручний, яскравий, українізований інтерфейс, симпатичні аватари, простий інструмент для оцінки роботи класу в режимі реального часу) та відвідали Google Classroom.

Студенти отримали інформацію щодо роботи в електронному журналі: створення, заповнення. Поряд з цим, І.Зимній зупинився на критеріях оцінювання, відповідно до нових рекомендації оцінювання учнів 5–9-х класів (Наказ МОН від 02.08.2024 №1093).

Жодне питання не залишись без відповіді. На завершення зустрічі Ігор надав поради щодо вдосконалення професійної майстерності заради ефективної взаємодії зі школярами та урізноманітнення освітнього процесу.

Бажаємо молодим вчителям нових звершень!

27863
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31