Кафедра фізичної культури та методики її викладання
Природничий факультет

З метою вдосконалення освітнього процесу та підвищення ефективності викладання дисциплін на освітній програмі «Трудове навчання та технології. Інформатика» було проведено опитування серед студентів. Дослідження дозволило оцінити рівень задоволеності навчальним процесом, визначити його сильні сторони та отримати пропозиції щодо покращення.

Загалом в опитуванні прийняли участь студенти таких груп: ТНІ-23, ТНІск-23, ТНІ-22, ТНІск-22, ТОА-21, ТОА-20, ТОКМО-20

Проаналізувавши результати опитування можна зробити наступні висновки:

1. На переважну більшість запитання, котрі передбачають відповідь «Так» чи «Ні» 82-91% студентів дали відповіді «Так», «Скоріше так» або «Частково». Відповіді «Ні» зустрічаються у 9% респондентів лише по деяких запитаннях, у 9% випадків по деяких запитаннях зустрічається відповідь «Важко відповісти».  Це свідчить про переважну задоволеність студентами організацією і якістю освітнього процесу й показує їх високу обізнаність із різними процедурами такими як порядок та критерії оцінювання з освітніх компонентів та ін.

2. Серед дисциплін, які студенти вважають найбільш важливими більшість респондентів зазначили фахові дисципліни, педагогіку, психологію, методики й українську мову.

3. Запитання «Які дисципліни Ви хотіли би бачити в переліку вибіркових? Напишіть.» студенти не зовсім зрозуміли, адже пропонують дисципліни, які вже є в нормативній частині, або серед переліку вибіркових.

4. Щодо підходу до вибору варіативних дисциплін і способу формування груп для їх вивчення 45% респондентів відповіли «частково», що також може свідчити про не зовсім чітке розуміння даної процедури.

5. 45% респондентів зазначають, що при співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання наявне перенавантаження і часу не вистачає.

6. Щодо викладачів – професійно викладають, на думку студентів, усі викладачі. Окремо студенти відзначають викладачів Цися О., Возняка А., Савченко Л., Волкову Н.

7. Щодо володіння інформацією про програми міжнародної академічної мобільності відповіді «частково» або «ні» надали 82% опитуваних, що свідчить про слабку обізнаність і поінформованість студентів з даного питання.

8. Серед тих, хто надає студентам найбільшу підтримку (за результатами опитування) більшість респондентів зазначає деканат, викладачів і одногрупників.

9. На запитання про діяльність практичного психолога університету 73% відповіли «ні» або «тільки чув».

10. Більшість студентів зазначили, що постійно або час від часу залучаються до перегляду ОП, 36 % з опитуваних надавали пропозиції щодо перегляду ОП.

11. 91% опитуваних вважає ОП за якою навчається актуальною, затребуваною. 

Таким чином, при організації навчального процесу в 2024 - 2025 н.р. слід звернути увагу на інформування і залучення студентів до міжнародної академічної мобільності, пояснення суті і процедури вибору варіативних дисциплін а також їх переліку. Викладачам доцільно було б переглянути обсяги навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання, щоб уникнути перенавантаження студентів.

Окрім того, слід звернути увагу на те, що деякі студенти (27% опитуваних) негативно ставляться до проведення занять під час повітряної тривоги, покликаючись на відсутність або поганий зв’язок в укриттях. Вони обурені необхідністю робити вибір між власною безпекою і участю в освітньому процесі. Ситуацію, під час якої заняття продовжується тільки для частини студентів групи (у яких є можливість доєднуватися з укриття, або які нехтують безпековими умовами) вважають неприйнятною адже це створює не рівні умови для здобуття освіти.

29328
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28