На виконання рішення Вченої ради університету від 14.11.2024 р. (протокол № 5) у період із 13 грудня 2024 року по 15 січня 2025 року навчально-методичним відділом проведене опитування здобувачів вищої освіти щодо організації вивчення вибіркових дисциплін другого (магістерського) рівня. В опитуванні взяли участь здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП «Українська мова і література, зарубіжна література» (гарант – доктор філологічних наук. професор кафедри української та зарубіжної літератур С. І. Ковпік); денної форми навчання – 2 особи та заочної – 5 осіб.
Відповіді на питання виявилися такими:
- Вкажіть ступінь вищої освіти, який ви здобуваєте в університеті.
- Вкажіть освітню програму, за якою Ви навчаєтесь в університеті.
- Чи знайомі Ви з процедурою вибору навчальних дисциплін?
100 % - «так знайомі».
- Як Ви ставитесь до процедури вибору навчальних дисциплін в університеті?
- Чи влаштовує Вас кількість запропонованих дисциплін вільного вибору?
УМЛм-24
50 % - «цілком задоволені»;
50 % - «частково задоволені».
ЗУМЛм-24
60 % - «цілком влаштовує»;
40% - «ні, дисциплін забагато».
- Визначте чинники, які впливають на вибір Вами навчальних дисциплін (оберіть усі можливі варіанти).
ЗУМЛм-24
80 % - «зв’язок зі спеціальністю, на якій навчаюся»;
10 % - «зв’язок з майбутньою професійною діяльністю».
УМЛм-24
- % - «зв’язок зі спеціальністю, на якій навчаюся»;
50 % - «зв’язок з майбутньою професійною діяльністю»;
100% - «викладач, який пропонує і буде читати дисципліну».
- Чи ознайомлювалися Ви з силабусами вибіркових дисциплін перед тим, як зробити свій вибір?
УМЛм-24
50 % - «так»;
50 % - «прочитала силабуси лише тих дисциплін, які мені цікаві».
ЗУМЛм-24
20% - «так»;
60 % - «прочитала силабуси лише тих дисциплін, які мені цікаві»;
20 % - «ні».
- Обрані Вами дисципліни виявилися:
УМЛм-24
100 % «виявилися «цікаві та необхідні».
ЗУМЛм-24
20% - «цікаві та необхідні»;
40% - «мені байдуже, головне отримати залік»;
20 % - «інше».
- Які з вибраних Вами дисциплін виявилися найбільш цікавими й корисними?
УМЛм-24
«Основи зіставного мовознватсва».
ЗУМЛм-24
«Сучасний український мовленнєвий етикет»;
«Українська лінгвокультурологія»;
«Зарубіжна література і культура: інтермедіальне осмислення»;
«Організація інтерактивної взаємодії на уроках літератури»;
«Міфологічні маркери української літератури раннього романтизму»;
«Основи зіставного мовознавства».
- Чи обрали б Ви ці дисципліни повторно, чи змінили б свій вибір?
УМЛм-24
50 % респондентів відповіли «так»;
50 % - «деякі б не обрала знову».
ЗУМЛм-24
40 % - «так обрав»;
60 % - «не обрав знову».
- Ваші пропозиції щодо політики і процедур вибору навчальних дисциплін:
УМЛм-24 - відсутні.
ЗУМЛм-24
«Політика вибору зрозуміла»;
«Взагалі не зрозуміла політика вибору»;
«Зменшити кількість дисциплін за вибором. Їх дуже багато».
Результати анкетування будуть обговорені на засіданнях кафедр та вченої ради факультету української філології. Аналіз відповідей спрятиме удосконаленню освітньої програми «Українська мова і література, зарубіжна література».