Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Криворізький державний педагогічний університет, 50086, м. Кривий Ріг, пр. Університетський, 54, 40787802, Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-002523-a
Розмір бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2025 рік Криворізького державного педагогічного університету за КПКВ 2201160 “підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз ” становить 86785 (вісімдесят шість тисяч сімсот вісімдесят п’ять) грн. 44 коп. з ПДВ.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- грудень 2025 р.
Підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до пункту 13 Особливостей — Відповідно до пп. 5 п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами й доповненнями) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до пп. 5 п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами й доповненнями) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. Підстави: Відповідно до п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.2018 № 1060 Державне підприємство “Інфоресурс”, належить до сфери управління розпорядника Єдиної державної електронної бази з питань освіти - Міністерства освіти і науки, визначено технічним адміністратором Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Технічний адміністратор Єдиної державної електронної бази з питань освіти здійснює заходи із створення, модернізації і супроводження програмного забезпечення Єдиної державної електронної бази з питань освіти, у тому числі її реєстрів, та інформаційно-пошукової системи доступу до її відкритих даних, їх технічного і технологічного забезпечення, збереження та захисту відомостей та даних, надання, тимчасового припинення (блокування) та анулювання доступу до цієї бази та її реєстрів, надання послуг у сфері їх функціонування, а також інші функції, визначені законодавством.
Положенням про Єдину державну електронну базу з питань освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 620 «Про затвердження Положення про Єдину державну електронну базу з питань освіти», встановлено, що технічний адміністратор Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі - ЄДЕБО) забезпечує, зокрема, організацію та підтримання доступу уповноважених суб’єктів до ЄДЕБО на підставі укладеного з ним договору.
Враховуючи вищенаведене, на ринку надання послуг за кодом 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних (Послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб’єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку, а також послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ) відсутня конкуренція, внаслідок чого, договір про закупівлю зазначених послуг може бути укладений лише з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФОРЕСУРС".
Неукладання договору з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФОРЕСУРС" може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зриву навчального процесу в цілому в НУБіП України. На підставі вищезазначеного, Національному університету біоресурсів і природокористування України необхідне) укласти договір з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФОРЕСУРС" на закупівлю 72320000-4 - Послуги, пов’язані з базами даних (Послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з „ метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб’єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку, а також послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ).
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 78
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб орендарів), ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, UA-2025-01-22-013676-a
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 23 320,90 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- березень 2025 р.
Відповідно до службової записки від 29.11.2024 р. існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.11.2024 р. сторінка 204 №168 (додається), застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 273
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб гуртожитків), ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, UA-2025-01-22-011784-a
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 850 595,00 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- березень 2025 р.
Відповідно до службової записки від 29.11.2024 р. існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.11.2024 р. сторінка 204 №168 (додається), застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 239
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб навчальних корпусів) ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, -2025-01-22-010863-a
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 3 740 984.00 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- березень 2025 р.
Відповідно до службової записки від 29.11.2024 р. існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.11.2024 р. сторінка 204 №168 (додається), застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 250
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет;
50086, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Університетський, 54;
код за ЄДРПОУ – 40787802;
категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Вивіз побутових (великогабаритних) відходів, код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям.
- Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-13-011412-a.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі по ДК 021:2015 «90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Вивіз побутових (великогабаритних) відходів) відповідає розміру бюджетних призначень на 2025 рік.
- Очікувана вартість предмета закупівлі: 74 520,00 грн з ПДВ.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень по КЕКВ 2240 на 2025 рік, з урахуванням вартості послуг з вивезення ТПВ, що затверджені на території м. Кривий Ріг, а саме – Рішенням виконкому міської ради від 17.08.2022 No599 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення) у м. Кривому Розі».
9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі
- Загальний обсяг надання послуг: 135,0 м. куб.
- Строк надання послуги: з дати укладання договору по 31 грудня 2025 року за письмовою заявкою Замовника.
- Обсяг закупівлі:
№ п/п |
Найменування послуги |
Одиниця виміру |
Кількість |
1. |
Вивіз твердих побутових відходів (далі - ТПВ) |
м.куб. |
135 м.куб. |
2. Умови надання послуг:
- Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуг з вивезення побутових ( великогабаритних) відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України із захисту довкілля.
- Вивезення ТПВ повинно здійснюватись тільки на об´єкти поводження з побутовими відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
- Типи та кількість спеціальних автомобілів, необхідних для вивезення (перевезення) та захоронення ТВП визначаються Виконавцем. Спеціалізовані транспортні засоби мають бути технічно справними та заправлені паливно-мастильними матеріалами.
- Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації.
- Виконавець повинен під час надання послуг керуватись правилами охорони праці, забезпечити працівників необхідними засобами і використовувати їх за призначенням.
- Ціна пропозиції вказується з урахуванням витрат на страхування, надання транспортних засобів, навантаження, перевезення до місця вивантаження відходів, сплати податків і зборів (обов´язкових платежів), що сплачуються, або мають бути сплачені.
- Вивіз ТПВ здійснюється з території “студентського містечка”, що розташоване за адресою Замовника: 50086 Дніпропетровська обл. м.Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 79-А
- Зауваження з боку Змовника щодо надання послуг повинні бути усунені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати направлення відповідної вимоги на адресу Виконавця.
- Виконавець зобов´язаний надати послугу протягом 14 днів з моменту направлення письмової заявки Замовника.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 461
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет;
50086, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Університетський, 54;
код за ЄДРПОУ – 40787802;
категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення), код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
- Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-13-006545-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі по ДК 021:2015 «90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення)) відповідає розміру бюджетних призначень на 2025 рік.
- Очікувана вартість предмета закупівлі: 173 260,80 грн. з ПДВ.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень по КЕКВ 2240 на 2025 рік, з урахуванням вартості послуг з вивезення ТПВ, що затверджені на території м. Кривий Ріг, а саме – Рішенням виконкому міської ради від 17.08.2022 No599 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення) у м. Кривому Розі».
9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі
-Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення) -Загальний обсяг надання послуг: 765,00м. Куб .
-Строк надання послуги: з дати укладання договору по 31 грудня 2025 року.
-Дислокація контейнерів для вивезення ТПВ протягом 2025 року з території, підпорядкованої Замовнику
№ п/п |
Адреси розміщення майданчиків для контейнерів збору ТПВ |
Кількість контейнерів збору ТПВ обсягом 0,75м3 |
1. |
пр. Університетський,54 |
10 |
2. |
вул. Мистецька, 9 |
1 |
Обсяги, графік та вартість надання послуг:
Адреса дислокації контейнерів |
Об'єм контейнера м3 |
Кількість контейнерів |
Графік вивезення |
Норма накопичення |
К-ть м3 |
Тариф (грн), без ПДВ |
Сумма з ПДВ (грн.) |
||||||
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Вс |
|
||||||
пр. Університетський, 54. Обсяг вивезення |
0,75 |
10 |
26 |
- |
- |
26 |
- |
- |
- |
10 конт./0,75 м3 52 вивезення |
390 |
|
|
пр. Університетський, 54. Обсяг вивезення |
0,75 |
6 |
8 |
- |
- |
9 |
- |
- |
- |
6 конт./ 0,75 м3 17 вивезень |
76,5 |
|
|
пр. Університетський, 54. Обсяг вивезення |
0,75 |
10 |
18 |
- |
- |
17 |
- |
- |
- |
10 конт.х/0,75 м3 35в ивезень |
262,5 |
|
|
вул. Мистецька, 9. Обсяг вивезення |
0,75 |
1 |
52 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 конт./0,75 м3 52 вивезень |
39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
768,00 |
|
|
Умови надання послуг:
- Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуг з вивезення побутових ( великогабаритних) відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України із захисту довкілля.
- Розрахунковою одиницею між Замовником та Виконавцем даних послуг є 1(один) кубічний метр (м³) накопичених, вивезених та утилізованих відходів.
- Накопичення відходів здійснюється в спеціальний контейнер об´ємом 0,75 куб.м.
- Послуги з вивезення твердих побутових відходів включають: збирання ТПВ, через спорожнення контейнерів, перевезення, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення ТПВ
- Учасник здійснює перевезення твердих побутових відходів за допомогою спеціальних транспортних засобів, типи та кількість яких визначається на власний розсуд з урахуванням графіку вивозу твердих побутових відходів.
- Спеціалізовані транспортні засоби мають бути технічно справними та заправлені паливно-мастильними матеріалами
- Вивезення ТПВ повинно здійснюватись тільки на об´єкти поводження з побутовими відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
- Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації.
- Виконавець повинен під час надання послуг керуватись правилами охорони праці, забезпечити працівників необхідними засобами і використовувати їх за призначенням.
- Ціна пропозиції вказується з урахуванням витрат на страхування, надання транспортних засобів, навантаження, перевезення до місця вивантаження відходів, сплати податків і зборів (обов´язкових платежів), що сплачуються, або мають бути сплачені.
- Зауваження з боку Змовника щодо надання послуг повинні бути усунені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати направлення відповідної вимоги на адресу Виконавця.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 451
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет;
50086, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Університетський, 54;
код за ЄДРПОУ – 40787802;
категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (збирання, перевезення, захоронення), код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям.
- Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-13-010395-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі по ДК 021:2015 «90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (збирання, перевезення, захоронення)) відповідає розміру бюджетних призначень на 2025 рік.
- Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 190,40 грн з ПДВ.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень по КЕКВ 2240 на 2025 рік, з урахуванням вартості послуг з вивезення ТПВ, що затверджені на території м. Кривий Ріг, а саме – Рішенням виконкому міської ради від 17.08.2022 No599 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення) у м. Кривому Розі».
9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі
- Збирання, перевезення, захоронення ТПВ здійснюється за адресою Замовника: 50086 Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, пр. Університетський, 26.
- Загальний обсяг надання послуг : 18,00 м. куб.
- Строк надання послуги: з дати укладання договору по 31 грудня 2025 року.
Розрахункова одиниця |
Норма накопичення (м3) |
Загальний обсяг (м3) |
Тариф (грн.) з ПДВ |
Сума (грн.) з ПДВ |
Кількість учнів |
100 Х 0,18 |
18 |
|
|
2. Умови надання послуг:
- Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуг з вивезення побутових ( великогабаритних) відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України із захисту довкілля.
- Розрахунковою одиницею між Замовником та Виконавцем даних послуг є 1(один) кубічний метр (м³) накопичених, вивезених та утилізованих відходів.
- Накопичення відходів здійснюється в спеціальний контейнер об´ємом 0,75 куб.м.
- Послуги з вивезення твердих побутових відходів включають: збирання ТПВ, через спорожнення контейнерів, перевезення, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення ТПВ
- Учасник здійснює перевезення твердих побутових відходів за допомогою спеціальних транспортних засобів, типи та кількість яких визначається на власний розсуд з урахуванням графіку вивозу твердих побутових відходів.
- Спеціалізовані транспортні засоби мають бути технічно справними та заправлені паливно-мастильними матеріалами
- Вивезення ТПВ повинно здійснюватись тільки на об´єкти поводження з побутовими відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
- Строк надання послуг: з дати підписання договору по 31.12.2025.
- Загальний обсяг збирання, перевезення, захоронення ТПВ становить 18,00 м.3
- Зауваження з боку Змовника щодо надання послуг повинні бути усунені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати направлення відповідної вимоги на адресу Виконавця.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 405
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Закупівля: UA-2024-12-09-010294-a Опубліковано: 09.12.2024 р. |
|
Назва предмета закупівлі: |
Електрична енергія (електрична енергія та супутні послуги, гуртожитки університету)(ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія) |
Вид процедури: |
Відкриті торги з особливостями |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик |
Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії споживачу постачальник зобов'язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачем. Постачальник електричної енергії зобов’язується якісно надавати послуги у відповідності до вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання комунальних послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. |
Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розраховується як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом (Постанова НКРЕКП від 11.08.2021 року № 859), розрахунок здійснено на підставі тарифу на електичну енергію за фіксованою ціною у розмірі 4,32 грн. за 1 кВт*год з ПДВ для побутового споживача, враховуючи фактичне споживання електричної енергії. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2025 рік. Пункт 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), передбачає, що вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: укладення договору про закупівлю з постачальником “останньої надії” або з постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії або природного газу; Універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України (п. 93 ч. 1 статті 1 Закону №2019). Побутовий споживач - індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) (п. 62 ч. 1 статті 1 Закону №2019). Проживання у гуртожитку відбувається на умовах договору найму (оренди). Плата за таке проживання відповідно до умов договору включає зокрема витрати на постачання електричної енергії. Отже, мешканці гуртожитку не сплачують за електричну енергію за договорам з електропостачальником. Мешканці гуртожитку компенсують витрати за спожиту електроенергію балансоутримувачу гуртожитку, який безпосередньо проводить розрахунки з постачальником електроенергії. Колективний побутовий споживач - це юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показаннями загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність. Гуртожиток не є колективним побутовим споживачем, оскільки він не є об’єднанням фізичних осіб. Гуртожиток є структурним підрозділом юридичної особи, та надає послуги з тимчасового проживання в кімнатах гуртожитку фізичних осіб. Малий непобутовий споживач - споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт (п. 42 ч. 1 статті 1 Закону №2019). Гуртожиток є структурним підрозділом університету, який і є замовником закупівлі електроенергії. Університет в свою чергу не належить до категорії малих непобутових споживачів, оскільки договірна потужність в рази перевищую 50 кВт. |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Закупівля проводиться на очікувану вартість, після затвердження кошторису на 2025 рік сума може бути змінена у відповідності до нього. Загальна вартість предмета закупівлі на 2025 рік становить (з 01.01.2025 по 30.06.2025) 1777680,00 грн з ПДВ (411500*4,32= 1777680,00 грн) |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
1777680,00 грн з ПДВ |
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 421
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1 |
Назва предмета закупівлі |
ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія Електрична енергія (електрична енергія та супутні послуги, корпуси університету) |
2 |
Вид процедури |
Відкриті торги з особливостями |
3 |
||
4 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (ДСТУ EN 50160:2014). Постачання електричної енергії замовнику (споживачу) повинні відповідати нормам чинного законодавства України:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. |
5 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Закупівля проводиться на очікувану вартість, після затвердження кошторису на 2025 рік сума може бути змінена у відповідності до нього. |
6 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
3 001 591,55 грн з ПДВ |
7 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Метод, застосований для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розраховується за такою формулою: ОВрег = V × Цтар, де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується; Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги. Очікуване споживання на 2025 рік – 328330кВт*год. Тариф на момент проведення процедури закупівлі – 9,141996 грн з ПДВ. Ціна на ринку на електричну енергію підтверджується інформацією ДП «Оператор ринку», які викладено на його офіційному сайті за адресою в мережі Internet https://www.oree.com.ua. Загальна вартість предмета закупівлі на 2025 рік становить 3 001 591,55 грн з ПДВ (328330*9,141996= 3 001 591,055 грн). |
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 432
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ КОШТОРИСНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання дверного та віконного блоків з алюмінієвого сплаву за кодом: ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби (44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби) - заходи з усунення аварій в бюджетній установі.
3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-05-010573-a
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якісні та технічні характеристики заявленого Товару визначені з урахуванням наявних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.
Якість товару повинна повністю відповідати усім нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його призначенням.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Для забезпечення безперебійної роботи Криворізького державного педагогічного університету, відповідно до службової записки № 746 від 13 листопада 2024 року, виникла потреба в придбанні дверного та віконного блоків з алюмінієвих сплавів для усунення аварій в бюджетних установах внаслідок збройної агресії російської федерації.
6. Вартість предмета закупівлі:
З трьох комерційних пропозицій, найбільш економічно вигідною є пропозиція Приватного підприємства "ЕКІПАЖ", яка становить 51229,00 грн. (п’ятдесят одна тисяча двісті двадцять дев’ять грн. 00 коп.) з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки від 13.11.2024 року
Розрахунок найбільш вигідної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників:
№ з/п |
Організація |
Найменування |
Цінова пропозиція |
1 |
ПП “Екіпаж” |
Дверний блок з алюмінієвих сплавів (1590х2290) |
1 шт.* 45218,55 грн.= 45218,55грн. |
|
|
Віконний блок з алюмінієвого сплаву (1590х618) |
1 шт.* 6010,45 грн.= 6010,45грн. |
|
ВСЬОГО |
|
51229,00 грн. |
2 |
ТОВ “Glasso” |
Дверний блок з алюмінієвих сплавів (1590х2290) |
1 шт.* 60669,00 грн.= 60669,00грн. |
|
|
Віконний блок з алюмінієвого сплаву (1590х618) |
1 шт.* 6915,00 грн.=6915,00 грн. |
|
ВСЬОГО |
|
67584,00 грн. |
|
Завод-виробник №1 “КОНКОРД” |
Дверний блок з алюмінієвих сплавів (1590х2290) |
1 шт.* 46989,00 грн.= 46989,00грн. |
|
|
Віконний блок з алюмінієвого сплаву (1590х618) |
1 шт.* 6100,00 грн.=6100,00 грн. |
|
ВСЬОГО |
|
53089,00грн. |
Найвигідніша вартість закупівлі складає |
51229,00 грн. |
8.Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 442