Успішне розпочаття проекту Erasmus+ BURN project (101129379-BURN-ERASMUS-EDU-2023-CBHE) відзначає старт проекту
Університет Тарту, Естонія - 12-14 лютого 2024 року
#Erasmus
Cесія розпочалася з теплими привітальними словами від Олександри Головко (Тартуський університет), Ірини Задорожної (Тернопільський національний педагогічний університет), Світлани Шитикової (координатора проекту, фінансованого ЄС, у Національному офісі Erasmus+ та експертів з реформ вищої освіти в Україні), які висловили подяку та очікування на плідну співпрацю між участью в проекті установами.
Всі учасники проекту мали можливість представити свої університети. Серед них Тернопільський національний педагогічний університет, Криворізький державний педагогічний університет, Мелітопольський державний педагогічний університет шм. Б.Хмельницького, Херсонський державний університет, Донецький державний педагогічний університет, Міжнародний психоаналітичний університет Берлінe, Університет Латвіїб Тартуський університет.
Ольга Білозір виступила з презентацією Криворізького державного педагогічного університету, представила команду проекту КДПУ, поділилася досвідом установи та надала інсайти щодо відповідних організацій КДПУ. Різноманіття досвіду та експертизи створили багату картину на зібранні, встановивши основу для по-справжньому глобального проекту.
Одним із головних моментів дня стала екскурсія у престижну Бібліотеку Університету Тарту, яка дала учасникам уявлення про академічну та культурну спадщину господарського закладу. Екскурсія надала унікальну можливість для нетворкінгу та неформальних дискусій, сприяючи зв'язкам, які безсумнівно збагатять колективний дух проекту.
Координатор проекту Ірина Задорожна (Тернопільський національний педагогічний університет) охопила загальну інформацію про проект, основні ідеї, очікування та результати, підкреслюючи важливість спільних зусиль. Команда докладно розглянула план виконання проекту, створивши основу для ефективної координації та безперешкодного виконання.
Робочий пакет 2 «Професіоналізація кризової психології в університеті» був представлений Університетом Латвії і спрямований на професіоналізацію кризової психології. Учасники займалися всебічними обговореннями про завдання, цілі, результати та загальну стратегію реалізації цього важливого аспекту проекту.
Робочий пакет 3: Покращення надання університетських психологічних послуг. Університет Тарту, виступаючи підкоординатором проекту та лідером РП, очолив обговорення щодо покращення університетських психологічних послуг. Завдання, цілі, результати та стратегічний план успішної реалізації РП 3 «Покращення надання університетських психологічних послуг» були ретельно обговорені під час цієї сесії.
Міжнародний психоаналітичний університет Берлін очолив Робочий пакет 4 «Центри психологічної стійкості та благополуччя», присвячений створенню центрів психологічної стійкості та благополуччя. Сесія поглибила обговорення конкретних завдань, цілей, результатів та загальної стратегії реалізації цієї важливої складової проекту.
Робочого пакету 5, під керівництвом Криворізького державного педагогічного університету, який зосередився на "Дисемінації". Це включало обговорення завдань, цілей, результатів та розробку всебічного Плану Дисемінації для ефективного поширення результатів проекту.
Під керівництвом Донецького державного педагогічного університету Робочий пакет 6 був спрямований на Якість. Обговорення включало завдання, цілі, результати та формулювання міцного Плану Якості для забезпечення високих стандартів результатів проекту. Учасники відправилися на екскурсію в Університет Тарту та його живописний університетський квартал, сприяючи взаємному товариству та спільній меті.
Наступна сесія заглибилася в ключові аспекти проекту, включаючи узаконення партнерських угод, адміністративні процедури, фінансові аспекти та перегляд документів та шаблонів проекту. Ці обговорення заклали основу для єдиної та ефективної співпраці серед партнерських установ. Сесія планування проекту слідувала, фокусуючись на трьох ключових елементах: спільних зусиллях, стратегіях внутрішньої комунікації та встановленні дат та строків для наступного року. Колективний брейнштормінг та планування забезпечили чіткий шлях для прогресу проекту у 2024 році. День завершився особливим моментом визнання, коли були роздані сертифікати проекту, а учасники прощалися з обіймами та поцілунками. Спільний дух та присвяченість, виявлені під час вступного зібрання, створили позитивний настрій для подальшого шляху проекту "BURN", обіцяючи трансформаційні результати в галузі кризової психології та психологічних послуг в європейських університетах.