22 квітня 2024 року вебінар під назвою "Естонський досвід у розробці силабусу", під керівництвом Ану Леуска з Університету Тарту, детально розглянули складнощі створення навчальних планів, спеціально адаптованих до потреб освітян та соціальних працівників. Центральним пунктом було створення вибіркового курсу під назвою "Вступ до кризового втручання". Презентація Ану Леуски розкрила складні процедури структурування та заповнення цих курсів для забезпечення належної підготовки освітян до роботи з кризовими ситуаціями з дітьми (жалоба, загрози, поведінка, суїцидальна поведінка) в навчальних закладах.
Важливим моментом було визначення стандартизованого процесу розробки силабусу, що складався з п'яти ключових кроків:
- спочатку концептуалізація курсу та оцінка його сучасної актуальності;
- наступні обговорення з гарантами програми;
- потім формулювання чітких цілей, завдань і лаконічного опису курсу;
- кодування курсу для безперешкодної інтеграції в платформу Moodle;
- і, нарешті, дотримання пильної підготовки силабусів та навчальних матеріалів для Moodle.
Вебінар залучив участь команд з усіх партнерських університетів, сприяючи багатогранним обговоренням ефективних стратегій комунікації в межах курсів та оптимального балансу між очним та дистанційним форматами навчання протягом 16-ти тижнів тривалості курсу. Учасники також порушили питання щодо формулювання завдань курсу, включаючи інтеграцію випадків та методів оцінки, а також використання різних інтегрованих інструментів для підвищення результативності навчання.
Особливо важливим було підкреслення курсу, розробленого для вчителів та соціальних працівників, з фокусом на управління кризами, що стосуються дітей. Оцінка для цього курсу була структурована таким чином, що важливість семінарів (75%) суттєво переважала над незалежною роботою (25%). Додаткові теми обговорення включали відстеження залучення студентів до курсу, використання аналітики завдань для моніторингу прогресу навчання, кількісне оцінювання ефективності комунікації та надання всебічних оглядів курсу.