Кафедра |
Назва вибіркової дисципліни |
Силабус |
Англійської мови з методикою викладання |
Англійська мова у діловій та міжкультурній сферах спілкування |
|
Організація навчання іноземних мов у системі неформальної освіти |
||
Техніка написання академічного есе на основі автентичних текстів |
||
Англійської філології |
Міжнародне тестування |
|
Мовний контакт і мультилінгвізм |
||
Основи публічного виступу англійською мовою |
||
Біології та екології |
Основи педагогіки інклюзивного навчання |
Силабус |
Сучасні методи та технології здоров'язбереження в закладах освіти |
Силабус |
|
Сучасні проблеми в біології та медицині |
Силабус |
|
Географії та методики навчання |
Географічні задачі та методика їх розв'язування |
|
Інноваційні технології навчання географії |
||
Основи фінансової безпеки |
||
Формування географічних компетентностей при вивченні інтегрованих курсів у закладах освіти |
||
Дошкільної і спеціальної освіти |
Менторська підтримка дітей і молоді |
|
Психологія батьківства |
||
Теорія і методика організації передшкільної освіти |
Силабус |
|
Інформатики та прикладної математики |
Інноваційні технологій в STEM-освіті |
|
Спеціалізовані середовища навчання програмування |
||
UI/UX проєктування |
||
Історії |
Воєнно-історична антропологія |
|
Європейська та Євроатлантична інтеграція України |
||
Світові війни в історії ХХ століття |
||
Математики та методики її навчання |
Основи теорії оптимізації |
|
Основи фінансової математики |
||
Теорія ігор |
||
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
Основи інклюзивної музичної освіти |
|
Сучасні освітні технології в музичному вихованні |
||
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
Інноваційні технології музичної освіти |
|
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
Німецькомовна академічна комунікація |
|
Німецька література у контексті полікультурної Європи |
||
Стратегії міжкультурної взаємодії |
||
Образотворчого мистецтва
|
Еволюція художніх стилів в образотворчому мистецтві |
|
Наукові дослідження в художньо-педагогічній освіті |
||
Основи Арт-терапії |
||
Педагогіки |
Моделювання професійної діяльності фахівця |
|
Лідерство і командна робота |
||
Педагогіка вищої школи |
||
Сучасні освітні парадигми та технології |
||
Перекладу та слов’янської філології |
Історія літератури (від античності до ХХ століття) |
Силабус |
Теорія літератури |
||
Художні твори в контексті екранізації: порівняльний аспект |
||
Початкової освіти |
Методологія наукових досліджень та академічна доброчесність |
|
Культура наукового мовлення |
||
Професійна етика |
||
Практичної психології |
Комплексна експертиза сім'ї |
|
Корекційно-абілітаційна робота психолога в команді супроводу |
||
Психосоціальна підтримка ветеранів та членів їх сімей |
||
Робота психолога з внутрішнього переміщеними особами |
||
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
Тренінгові технології |
|
Управління закладом освіти |
||
Технологічної та професійної освіти |
Інформаційно-комунікативні технології в управлінні освітнім процесом |
|
Методи наукових досліджень |
||
Основи педагогічної майстерності та етика викладача вищої школи |
||
Туризму та економіки |
Аналіз та прогнозування на туристичному ринку |
|
Комунікаційний менеджмент |
||
Управління персоналом у туристичному бізнесі |
||
Української мови |
Лінгвокультурологія |
|
Магістерський проєкт |
||
Сучасний український мовленнєвий етикет |
||
Фізики та методики її навчання |
Електронна будова речовин |
|
Сучасна космологічна картина світу |
||
Сучасна фізична картина світу |
||
Філософії |
Критичне мислення |
|
Культурні практики сучасності |
||
Сучасна некласична логіка |
||
Філософія освіти |
||
Філософія та методологія науки |
||
Хімії і безпеки життєдіяльності |
Навчально-дослідницька робота учнів з хімії |
|
Основи матеріалознавства |
||
Токсикологічна хімія |