7-18 грудня викладачі та аспіранти кафедри педагогіки взяли участь в міжнародному онлайн-стажуванні «Цифрові технології в професійно-технічну освіту. Зарубіжні практики ».
Метою стажування є ознайомлення з міжнародними трендами цифровізації професійно-технічної освіти та практиками їх реалізації в зарубіжних країнах.
В ході стажування відбудулися зустрічі з директором Директорату з питань освіти Організації Економічного співробітництва та розвитку і співробітником з питань політики зайнятості та соціальних питань Генерального директорату Європейської комісії, на якій були розглянуті тренди та інновації у професійній освіті в цифрову епоху (Стратегія цифровізації коледжу, онлайн навчання, штучний інтелект, VR технології та ін.). Окремий день був присвячений віртуальній та доповненій реальності, де учасники стажування розглянули технології і практичне застосування віртуальної і доповненої реальності в освіті й промисловості.
Особливу увагу в рамках стажування було приділено змішаному навчанню. На онлайн-лекції детально розглянуті теоретичні аспекти змішаного навчання: моделі (підтримуючі та проривні), технології розробки занять в моделях «Перевернутий клас» і «Ротації станцій», принципи реалізації технології в професійній освіті, а в ході онлайн-майстерні учасники ознайомилися з практикою реалізації технології на прикладі професійно-технічного центру Тарту, який реалізовує змішане навчання в рамках проекту Blend4VET по впровадженню змішаного навчання в європейських коледжах.
Була надана можливість здійснити віртуальні тури в коледжі, в ході яких ознайомилися з досвідом переходу на дистанційне і онлайн-навчання, використання цифрових інструментів, віртуальної реальності та сучасних імітаційних практик в провідних навчальних закладах Данії та Німеччини. Була розглянута практика реалізації дуальної освіти, а також цифрової освіти в Німеччині.