Методичний практикум «Підготовка до реалізації концепції «Нова українська школа»
12.02.2018р. за участі кафедри початкової освіти було проведено методичний практикум «Підготовка до реалізації концепції «Нова українська школа», що складався з двох частин.
Перша частина
Презентація посібника нового покоління: «Математика. 1 клас. Частина друга», рекомендованого МОН України в межах дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти».
Спілкування з авторами підручника: (онлайн-спілкування з С.П.Логачевською – вчителем-методистом, заслуженим вчителем України, к.п.н., доцентом); презентація сторінок підручника вчителем-практиком КЗШ І-ІІІ ступенів № 121 Логачевською Т.А.
Друга частина
Подіум-дискусія: методичні рекомендації щодо впровадження в життя стандартів НУШ (магістранти 1 курсу психолого-педагогічного факультету, методисти кафедри початкової освіти Павлик О.А., Кравцова І.А., Білоконна Н.І., Онищенко І.В.; вчителі початкових класів шкіл міста Єфімова Т.І., Максименко Т.С. – КСШ з поглибленим вивченням німецької мови №20, Штемберська І.Ф. – КЗШ І–ІІ ступенів №14, Залюбовська А.В. – КЗШ І–ІІІ ступенів №1, Сердюк О.І. – КЗШ І–ІІІ ступенів №71, Кіріченко Н.І. – КЗШ І–ІІІ ступенів №85, Кривоногова Л.А. – КЗШ І–ІІІ ступенів №79.
У процесі дискусії магістранти (Рожко Т,, Нельга Г., Барабаш О., Богдан Х., Максимова В.) висловили думку, що презентований підручник, створений на основі диференційованого підходу, виступає основою формування Нової української школи, допоможе втілити засади особистісно-орієнтованого підходу, дитиноцентризму та ін.
Магістрантка Абдикаарова Е. підкреслила, що представлені матеріали – це завдання практичного характеру, що дозволяє сформувати важливі компетентності сучасного учня. Адже учень має змогу переходити від одного рівня складності матеріалу до іншого. За таких умов успіх вивчення кожної математичної теми буде результативним.