Традиційно на кафедрі початкової освіти щомісяця проводяться науково-методичні семінари. Мета таких заходів – порушити й обговорити актуальні питання дидактики початкової освіти, умови ефективного формування компетентностей молодших школярів в освітній траєкторії НУШ, проблеми якісної підготовки майбутніх учителів початкових класів тощо. 25 січня 2024 року з доповіддю «Культура професійного мовлення сучасного педагога: тенденції, інновації, традиції» виступив доцент В.В. Пруняк.
Основну його думку можна стисло передати так: проблема забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів, становлення їхньої творчої особистості є однією з ключових, оскільки має пряме відношення не тільки до фахового і творчого зростання вчителя як основного гаранта, що забезпечує надання якісних освітніх послуг, а й людини, яка є авторитетом у якій-небудь галузі, яка впливає на інших, передає свій досвід, знання, служить для них прикладом. Доповідач доречно пригадав слова давньогрецького філософа Ксенофонта: «Ніхто не може нічого навчитися у людини, яка вам не подобається». Отже, для того, щоб бути справжнім педагогом, треба насамперед зрозуміти, як стати улюбленим викладачем, учителем. І розгадувати цей секрет доведеться впродовж усього життя – щодня, щохвилини… і для кожного нового учня зокрема… І без правильного, бездоганного, вишуканого мовлення педагога тут ніяк не обійтися.
Володимир Васильович звернув увагу колег на типові порушення сучасної літературної мови, які стосуються практично всіх її рівнів: орфоепічного, акцентологічного, лексичного, граматичного, стилістичного.
Учасники семінару ознайомились з тенденціями, традиціями та інноваціями, які мають місце у сучасному усному літературному мовленні, а головне – збагатили практичний досвід нормативного функціонування лінгвістичних засобів у своєму професійному мовленні.