Моніторинг освітньої програми «Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю» (згідно Експертного висновку галузевої експертної ради щодо можливості акредитації освітньої програми 49567 Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю) |
||
Продовжити роботу з вивчення досвіду реалізації аналогічних освітніх програм іноземних закладів вищої освіти |
Виконано |
Під час осучаснення ОП кафедра вивчала досвід Грацького університету імені Карла і Франца (Австрія), Талліннського університету (Естонія), Вищої технічної школи Кельна (Німеччина) та Пардубицького університету (Чехія) |
Під час чергового перегляду та оновлення ОП передбачити врахування досвіду іноземних закладів вищої освіти з реалізації аналогічних освітніх програм при формуванні цілі та програмних результатів навчання |
Виконано |
При формуванні цілі та програмних результатів навчання в ОП було враховувано міжнародний досвід фахової підготовки |
Рекомендувати оприлюднювати на офіційних сторінках закладу вищої освіти пропозиції стейкхолдерів щодо вдосконалення ОП з метою урахування потреб та інтересів усіх зацікавлених сторін |
Виконано |
На сайті університету в розділі «Навчання» міститься інформація про проєкти ОП, надані пропозиції та їх обговорення |
При затвердженні ОП на 2023-2024 н. р. опис придатності до працевлаштування здійснити відповідно до Наказу Міністерства економіки №810-21 (від 25.10.2021) «Про затвердження Зміни №10 до Національного класифікатора України: класифікатор професій ДК003:2010» |
Виконано |
Враховано під час чергового перегляду ОП |
Враховуючи практику співпраці зі стейкхолдерами та великий відсоток працевлаштованих здобувачів, рекомендовано впродовж 2022-2023 н. р. проаналізувати можливості університету щодо започаткування підготовки здобувачів вищої освіти за дуальною формою освіти у новому навчальному році |
Не виконано |
В університеті не передбачено здобуття вищої освіти за дуальною формою |
Впродовж 2022-2023 н. р. активізувати роботу щодо залучення здобувачів вищої освіти до неформальної/ інформальної освіти за програмами, доступними на різноманітних освітніх платформах |
Виконано |
За 2022 р. здобувачі освіти кафедри надали 13 підтверджуючих документів про участь у курсах неформальної/ інформальної освіти, у 2023 р. – 32 підтверджуючих документи, а у 2024 р. – 37. Так, наприклад, Старбровський С. (СПм-23) взяв участь у програмі неформальної освіти « Європейські Студії соціальних інновацій в освіті та Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (з подальшим зарахуванням результатів навчання) |
Рекомендувати імплементувати при розробці проєкту Порядку визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти, у КДПУ процедур визнання результатів навчання, отриманих під час навчання за іншими освітніми програмами у КДПУ чи в інших закладах ВО, у неформальній освіті, та трансфер кредитів ЄКТС положення Порядку визнання у вищій та фаховій передвищій освіті результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти, затвердженого наказом МОН від 08.02.2022 р. №130 (зареєстрований в міністерстві юстиції України 16 березня 2022 року за №328/37664) |
Виконано |
Рекомендацію передано до навчально-методичного відділу |
Впродовж 2022-2023 н. р. активізувати роботу щодо залучення здобувачів вищої освіти до програм внутрішньої та зовнішньої академічної мобільності |
Виконано |
Кафедрою активізовано роботу щодо залучення здобувачів вищої освіти до програм академічної мобільності, зокрема Гориславець Т. (СПм-22) проходила практичну підготовку в м. Пйотркув-Трибунальський (Польща) |
Деталізувати впродовж 2022-2023 н. р. у робочих програмах навчальних дисциплін критерії оцінювання, якими керуватимуться викладачі при оцінюванні навчальних досягнень здобувачів освіти |
Виконано |
Деталізовано робочі програми навчальних дисциплін. У 2024 р. всі робочі програми оновлено |
Посилювати залучення здобувачів вищої освіти до участі у міжнародних грантах та проєктах, сприяти впровадженню системи академічної мобільності для магістрантів впродовж 2022-2023 н.р. |
Виконано |
Кафедра відповідає за реалізацію двох міжнародних проєктів за фінансової та організаційної підтримки ЮНІСЕФ – «Забезпечення системного реагування на потреби дітей, які повернулись до біологічних сімей з інтернатних закладів, та дітей групи ризику» (2023-2024) та «Надання основних послуг у сфері охорони здоров’я, захисту та освіти постраждалому населенню в Харківській, Донецькій, Дніпропетровській та Запорізькій областях» (2024-2026) |
Рекомендувати адміністрації університету сприяти поєднанню навчання, викладання та досліджень на даній ОП з інтернаціоналізацією ЗВО |
Виконано |
Рекомендацію передано ректорату |
Забезпечити інформування здобувачів щодо процедур запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, порядку оскарження результатів контрольних заходів і їх повторного проходження |
Виконано |
Науково-педагогічними працівниками кафедри, як кураторами академічних груп, постійно проводяться заходи щодо інформування студентів з процедур запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, вирішення конфліктних ситуацій, дотримання норм охорони праці під час освітнього процесу, потреби реагування на сигнал «Повітряна тривога» тощо |
Рекомендувати заохочувати і стимулювати науково-педагогічних працівників, наукових керівників магістерських робіт до публікацій у провідних закордонних та вітчизняних фахових виданнях, що індексуються в наукометричних базах даних Scopus та Web of Science |
Виконано |
Публікаційна активність науково-педагогічних працівників кафедри зросла, що видно по звітах з наукової роботи. Щорічно кількість публікацій, зокрема у міжнародних фахових виданнях, зростає. За показниками 2023 року кафедра посіла 2 місце в загальноуніверситетському рейтингу з наукової роботи |
Під час подальшої реалізації освітньої програми продовжити практику залучення до аудиторних занять професіоналів-практиків, експертів галузі, представників роботодавців |
Виконано |
Протягом 2023-2024 н.р. новим напрямом роботи кафедри стала організація серії вебінарів «Сучасні виклики соціальної роботи» на яких виступали фахівці-практики з різних куточків України. |
Передбачити постійну участь здобувачів вищої освіти, стейкхолдерів у процесі періодичного перегляду ОП та інших процедур забезпечення її якості, передбачити регулярні опитування стейкхолдерів щодо якості та освітньої діяльності за ОП під час її реалізації |
Виконано |
Кафедра дослухалась до рекомендації ГЕР і щорічно проводить анонімне опитування здобувачів освіти, а також зустрічі зі стейкхолдерами, які постійно надають рекомендації щодо вдосконалення ОП і кафедра їх обов’язково опрацьовує |
Рекомендувати розробити та запровадити впродовж 2022-2033 н.р. систему збирання, аналізу та врахування інформації щодо кар’єрного шляху випускників ОС «Магістр» ОП «Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю» |
Виконано |
Рекомендацію передано до центру сприяння працевлаштування студентів та випускників (нині – центр підтримки студентів) |
Рекомендувати оптимізувати впродовж 2022-2023 н.р. структуру сайту ЗВО, забезпечивши таким чином цільовій аудиторії доступ до повної інформації про ОП та зміст усіх ОК |
Виконано |
Для забезпечення цільовій аудиторії доступ до повної інформації про ОП та зміст усіх ОК на сайті кафедри було внесено зміни до структури розділів та рубрик |
Моніторинг освітньої програми «Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю» (згідно Експертного висновку галузевої експертної ради щодо можливості акредитації освітньої програми 49567 Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю)
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 308