Кафедра інформатики та прикладної математики
Фізико-математичний факультет

Задля формування культури академічної доброчесності у студентів проведено опитування щодо дотримання принципів академічної доброчесності в університеті. Результати опитування дозволяють визначити сильні сторони та напрями для вдосконалення. 

До анкетування долучилися й здобувачі ОП "Технології. STEM освіта. Робототехінка" денної та заочної форм здобуття освіти.

Анкета містила близько 20 запитань а саме:

Чи зрозумілим є поняття «академічна доброчесність»; чи знайомі з нормативними документами, які діють в університеті та передбачають санкції за недотримання академічної доброчесності; що є проявами академічної недоброчесності; чи інформують науково-педагогічні працівники про процедури дотримання академічної доброчесності, вимоги до письмових робіт на курсі, про плагіат, санкції за плагіат, списування та інші порушення; чи допомагають студенти іншим під час екзамену (дії викладача щодо студента який допомагає); коли під час навчання розглядаються питання, пов’язані з академічною доброчесністю; які санкції щодо здобувачів вищої освіти є доцільними у разі виявлення і доведення фактів прояву академічної недоброчесності та ін.

Проаналізувавши результати опитування можна зробити наступні висновки:

1. Переважна більшість опитуваних розуміє що таке «академічна доброчесність» і частково знайомі із нормативними документами, що діють в університеті та передбачають санкції за недотримання академічної доброчесності.

2. Науково педагогічні працівники у переважній більшості систематично інформують здобувачів освіти про процедури дотримання академічної доброчесності і, у разі виявлення порушень, вживають заходів відповідно до положення.

3. Більше 75% респондентів зазначають, що не зустрічалися з проявами порушень академічної доброчесності під час навчання. У 25%, коли прояви все ж траплялися, із запропонованих дій, найчастіше вказують «анулювання роботи» і «усне зауваження».

4. Також серед санкцій щодо порушень академічної доброчесності переважна більшість вказує «Повторне проходження оцінювання» і «Роз’яснювальна робота серед здобувачів».

Таким чином, можна підсумувати, що здобувачі освіти у переважній більшості знайомі з принципами академічної доброчесності і намагаються їх дотримуватися. Випадки порушень трапляються досить рідко. Викладачі систематично інформують студентів з цього питання і відповідно до положення реагують на випадки порушень.

29302
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28