Кафедра інформатики та прикладної математики
Фізико-математичний факультет

СПСР обговорення 1 ОП2024 2024

Кафедра продовжила взаємодію зі стейкхолдерами щодо розробки нової освітньої програми «Соціальна та психологічна робота в громаді» зі спеціальності 231 Соціальна робота. Цього разу до обговорення долучилися представники професійної спільноти міста, зокрема асистенти вчителів, викладачі соціальної педагогіки, керівники гуртків, практичні психологи, соціальні педагоги, соціальні працівники територіальних центрів, фахівці з соціальної роботи тощо.

Від робочої групи брали участь у презентації та обговорені освітньої програми Василюк Т. (к.п.н., доцент, в. о. завідувача кафедри), Лисоконь І. (PhD, старший викладач кафедри, гарант програми) та Бережанський І. (студент групи СП-21).

Долучилися зі своїми пропозиціями та зауваженнями: Бабова Н. (соціальний педагог Криворізького обласного ліцею «КОЛІЯ» Дніпропетровської обласної ради); Білько О. (методист відділу підвищення професійних компетенцій працівників надавачів соціальних послуг Дніпропетровського обласного центру соціальних служб); Більницька А. (фахівець з соціальної роботи проєкту «Надання основних послуг у сфері охорони здоров’я, захисту та освіти постраждалому населенню в Харківській, Донецькій, Дніпропетровській та Запорізькій областях»); Васюк Л. (соціальний педагог Криворізького державного педагогічного університету); Гончар Л. (вчитель-дефектолог Комунального закладу дошкільної освіти комбінованого типу №210 Криворізької міської ради); Манухіна Н. (практичний психолог Криворізької гімназії №4 Криворізької міської ради); Неумивайченко О. (керівник гуртка Комунального позашкільного закладу освіти «ЦНТТУМ Металургійного району» Криворізької міської ради); Ратієва О. (завідуюча Центру менеджменту та якості освіти Державного університету економіки і технологій); Яцун Є. (соціальний педагог Криворізького ліцею «Кредо» Криворізької міської ради) та інші. Під час обгорнення фахівці-практики виказали наступні пропозиції:

- методист відділу підвищення професійних компетенцій працівників надавачів соціальних послуг Дніпропетровського обласного центру соціальних служб Білько О. загалом підтримала ініціативу щодо впровадження нової освітньої програми і підкреслила, що не дивлячись на різні галузі та напрями перевага залишилась саме за соціальної роботою, яка нині в Дніпропетровській області дуже специфічна;

Бабова Н., як випускниця кафедри та соціальний педагог запропонувала посилити освітній компонент «Соціальна, психологічна та педагогічна робота в громаді», а саме збільшити кількість годин на цю дисципліну (не менше 210 годин), оскільки вона є суголосною з назвою програми і є фундаментальною;

- на необхідності внесення до переліку нормативних освітніх компонентів дисципліни «Соціологія» виступила Ратієва О., яка зазначила, що в сучасних умовах роботи над важливим є посилення соціологічного аспекту і вивчення студентами аналітики, формування нових соціальних інститутів; 

- Манухіна Н. запропонувала деталізувати назву освітнього компоненту «Психологія», щоб здобувачі освіти під час ознайомлення з ОПП мали можливість зрозуміти одразу специфіку дисципліни;

- соціальний педагог університету Васюк Л. підтримала ініціативу кафедри щодо впровадження нового освітнього компоненту «Організаційно-правові засади гуманітарної політики України», оскільки в сучасних умовах соціальний педагог або фахівець з соціальної роботи має володіти базовими знаннями про особливості соціально-правового захисту та супроводу клієнтів, організаційні аспекти функціонування держави та права;

- Неумивайченко О. підтримала доцільність запропонованої дисципліни «Теорія і практика колективно-творчого виховання» адже нині є потреба у кваліфікованих кадрах в позашкільній освіти, які володіють не лише класичними педагогічними методами, а й соціально-педагогічними технологіями, оскільки заклади позашкільної освіти стають своєрідними платформами соціалізації та виховання через гурткову роботу;

- схвальний відгук щодо впровадження дисципліни «Дидактика здорового способу життя» висловила Яцун Є., вона зазначила, що в сучасних умовах саме соціальний педагог або фахівець з соціальної роботи володіє універсальними технологіями, які можна застосовувати в питаннях оздоровлення, сексуальної просвіти та формування здорового способу життя.

Загалом фахівці-практики схвально відгукувалися про розроблену освітню програму, а висловлені зауваження та пропозиції будуть розглянуті на засіданні кафедри.

27799
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31