Кафедра інформатики та прикладної математики
Фізико-математичний факультет

 ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАГІСТРІВ

СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА 

(БІОЛОГІЯ ТА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ)

на 2023-2024 н.р.

1. Сукцесійні явища техноекотопів Кривого Рогу як об’єкт дослідницької роботи під час польових практик з екології.

2. Морфологічні особливості будови квітки як засіб формування біологічних знань здобувачів середньої освіти.

3. Проектування елементів озеленення урботериторій як чинник формування екологічної культури учнів.

4. Формування пізнавальної діяльності підчас організації і проведення біологічного експерименту на уроках біології і екології 11-ого класу.

5. Вивчення рослинних угруповань у шкільному предметі «Біологія іекологія» (профільний рівень) на засадах регіонального підходу (тема на вибір студента). 

6. Організація і проведення неформальної освіти з біології і екології 11-го класу.

7. Застосування методу проектування на уроках біології і екології в освітніх закладах середньої освіти.

8. Вивчення особливостей культурних біогеоценозів міста як засіб формування екологічної компетентності здобувачів освіти.

9. Дослідження чагарникової рослинності парку «Шахтарський» як засіб формування екологічної компетентності здобувачів освіти.

10. Організація науково-дослідної роботи з біології учнів 10-11-х класів при вивченні таксономічного складу деревно-чагарникової рослинності скверів міста.

11. Формування екологічної компетентності у профільному вивченні біології через дослідження Picea abies.

12. Формування краєзнавчої компетентності у профільній школі через дослідження хвойних дерев парку імені Федора Мершавцева.

13. Формування міжпредметної естетичної компетентності здобувачами середньої освіти при вивченні декоративних властивостей вищих рослин  (парку, скверу, ботанічного саду і т.п.).

14. Формування дослідницької компетентності здобувачами середньої освіти при вивченні вищих рослин  (парку, скверу, системи зелених насаджень і т.п.)

15. Методика формування дослідницьких вмінь здобувачів освіти при вивченні теми «Біорізноманіття» (Програма «БІОЛОГІЯ І ЕКОЛОГІЯ», 10-11 класи, Профільний рівень, 10 кл.)

16. Термінологічна компетентність як невід’ємна складова фахової характеристики вчителя біології.

17. Використання інноваційних методів навчання біології та екології в процесі засвоєння змісту тем ________ (___ клас).

23436
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30