Кафедра практичної психології є складовою частиною психолого-педагогічного факультету Криворізького державного педагогічного університету (КДПУ). З 2000 по 2011 рік кафедру очолював доктор педагогічних наук, професор, академік Володимир Костянтинович Буряк. З 2012 по 2024 рік завідувачем кафедри практичної психології була доктор психологічних наук, професор Зоя Михайлівна Мірошник. Під керівництвом Зої Михайлівни з 2020 року на кафедрі працює наукова школа «Рольовий потенціал особистісно зрілої людини», на базі якої проводять свої дослідження аспірантіи, молоді вчені та психологи-практики.
З 2024 року обов’язки завідувача кафедри успішно виконує Олена Анатоліївна Чаркіна, членкиня «Американської психологічної асоціації» (APA), доцент, кандидат педагогічних наук (Ph.D). На сьогодні кафедра практичної психології - це потужний колектив високо кваліфікованих викладачів, що забезпечує підготовку здобувачів першого (бакалаврського), другого (магістерського), а з 2017 року і третього (освітньо-наукового, PhD) рівнів вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія.
У структурі кафедри функціонують два самостійні спеціалізовані підрозділи: Тренінг-центр «Лідер ХХІ століття» та Регіональний центр обдарованої дитини «Придніпров’я».
Науково-педагогічний склад кафедри цього року розпочав роботу над новою комплексною колективною науковою темою «ПІДТРИМКА ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ВРАЗЛИВИХ ГРУП НАСЕЛЕННЯ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВІД НАСЛІДКІВ ВІЙНИ В УКРАЇНІ» (Supporting the Psychological Well-being of Vulnerable Groups affected of the Consequences of the War in Ukraine), яку було затверджено в УКРІНТЕЛ від 01.03.2024 р., Державний реєстраційний номер: 0124U002244. Керівник - к.пед.н., доцент О.А. Чаркіна.
Стратегічна мета нашої кафедри полягає в тому, щоб функціонувати як платформа для інституційного навчання з метою просування вперед у розробці, тестуванні та впровадженні інноваційної моделі ефективної міжнародної колаборації з провідними Університетами ЄС та США, що забезпечить не тільки високий рівень теоретичної і практичної підготовки наших здобувачів освіти, але й відкриє їм шлях до успішної інтеграції у світову професійну і наукову спільноту та підсилить конкурентоспроможність на світовому ринку праці.
Оскільки надавач психологічних послуг повинен бути не тільки фахово компетентним, але й психологічно спроможним до роботи у складних і невизначених умовах сьогодення, велику увагу в процесі підготовки здобувачів ми надаємо промоції ментального здоров'я та психологічного благополуччя майбутніх психологів, дбаємо про створення безпечного освітнього середовища, впроваджуємо принципи безбар'єрності та салютогенний підхід до плекання резилієнтності як студентів, так і викладачів.
- Автор: Charkina
- Перегляди: 481