Криворізький педагогічний протягом багатьох років здійснює не лише освітню та наукову діяльність, а й забезпечує методичний супровід діяльності міських соціально-педагогічних структур. Представник нашого університету взяв участь у роботі воркшопу «Посилення спроможності громади з питань забезпечення права кожної дитини на зростання в сімейному оточенні та надання їм соціальних послуг» – першого із заходів у межах співпраці з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та в рамках партнерства з Лігою соціальних працівників, який відбувся у Кривому Розі.
Основною метою воркшопу було згуртування посадових осіб громади та надавачів соціальних послуг, що забезпечують соціальну роботу та надання соціальних послуг сім’ям та дітям, задля забезпечення права всіх дітей зростати в безпечному сімейному середовищі.
До участі у воркшопі долучилися понад 520 представників служб у справах дітей та управлінь освіти виконавчих комітетів районних у місті рад, фахівців з соціальної роботи міського центру соціальних служб, представники структурних підрозділів з питань соціальної політики, у справах сім’ї, молоді та спорту, освіти, охорони здоров’я, служби у справах дітей виконавчого комітету міської ради, підрозділів Національної поліції України.
Протягом двох днів роботи обговорювались питання алгоритму впровадження мінімального пакета соціальних послуг, напрацювання плану впровадження соціальної послуги, організації міжвідомчої взаємодії з питань соціального захисту дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах та робота з кейсами, які потребують міжвідомчої взаємодії з соціального захисту дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах. Не залишився осторонь і наш університет.
Цього разу в межах воркшопу Ілля Лисоконь, доктор філософії, старший викладач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи, помічник ректора з перспективного розвитку провів ряд тренінгів з формування комунікативних навичок та компетентностей для зацікавлених сторін з питань забезпечення права кожної дитини на зростання в сімейному оточенні.
«Ефективна комунікація є основою для реалізації прав дітей та їх подальшої успішної соціалізації. Поки не буде функціонувати чіткий механізм взаємодії фахівців різних структур у розв'язанні актуальних для міста соціальних питань, продовжуватиметься тенденція травматизації дитини під час спроб їй допомогти. Нині наша кафедра напрацьовує концептуально-технологічну модель «Дорожня карта соціальної взаємодії та комунікації в соціальній сфері» та поступово, завдяки таким тренінгам, починає її апробацію для подальшого більш широкого впровадження у систему соціальних послуг», – зазначає Ілля Лисоконь.