Кафедра історії
Факультет географії, туризму та історії

УВАГА! ЗАВДАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ПОДАЮТЬСЯ В НИЖНІЙ ЧАСТИНІ ТАБЛИЦІ

ДИСЦИПЛІНА ВИКЛАДАЧ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ЗВ'ЯЗОК ІЗ ВИКЛАДАЧЕМ  СМАРТ-ДОСТУП
Історія середніх віків Суздаль М.М.

І. Історія середньовічного Китаю.

1. Природно-кліматичні умови

2.Середньовічний китайський етнос

3.Китай на світанку середньовіччя

4.Падіння дому Хань. Китай в епоху Троєцарства

5.Імперія Цзінь (280 - 316). Виникнення державної надільної системи

6.Китай в епоху “південних династій” і “варварських” держав

7.Імперія Суй

8.Імперія Тан.

ІІ. Історія середньовічної Японії

1.Природно-кліматичні умови. Середньовічний японський етнос.

2.Японія на світанку середньовіччя

3.Японія в епоху Ямато. Поява буддизму

4.Переворот Тайка. Нарська монархія

5.Правління Фудзівара (період секкан)

6.Зародження самурайського стану

7.Правління інсей

27/05    
Історія середніх віків Суздаль М.М.

ЕПОХА ВІДРОДЖЕННЯ

1. Передумови Відродження.

2. Італія як батьківщина Відродження.

3. Характерні риси культури Відродження.

4. Характеристика гуманізму. Вплив гуманізму на подальший розвиток ідеології та культури Відродження

5. Освіта в середньовічних університетах.

Практичне завдання до теми 1.

1. Організаційна структура університетів та побут середньовічного студента за документами та оповідними джерелами.

А. Проаналізувавши матеріали засновницьких хартій, грамот, дайте відповідь на питання, як відбувалось конституювання університетів, як формувалась їхня автономія та матеріальна база (Див. список літератури // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С.612-620).

Б. Проаналізувавши документи трактат ХШ ст. “Про шкільну науку” та постанови Болонського та Паризького університетів, “Лист лікаря з Валенсії Педро Фагароли синам, студентам Тулузького університету (1315 р.)” дайте відповідь на питання, яким був університетський побут.

20/05    
Сучасна зарубіжна історіографія Суздаль М.М.

І. Письмова перевірочна робота.

ІІ. Підготувати теоретичні питання з теми: «СУЧАСНА РОСІЙСЬКА ІСТОРІОГРАФІЯ»

1.Умови розвитку історіографії в ІІ пол. ХХ ст.

2.Історичні установи, архіви, періодика.

3.Проблеми методології і дослідження з історії історичної науки.

4.Франкознавство, германістика, дослідження по історії інших європейських держав.

5.Дослідження з історії США, Латинської Америки.

«Историческая наука в ХХ веке. Историография  истории нового и новейшего времени стран Европы и Америки: учебное пособие для студентов / [ред. И.П. Дементьева, А.И. Патрушева]. – М.: Простор, 2000.», С. 146 - 218.

26/05    
Сучасна зарубіжна історіографія Суздаль М.М.

І. Лекція: Історична наука в Китаї та Японії в ІІ половині ХХ ст.

1.Опрацювати матеріал лекції.

2.Підготуватися до письмової перевірочної роботи.

ІІ. Практична робота

1.Підготувати творчі рецензії з наступних питань:

А. Жак Ле Гофф: Проблема історії

Б. Роже Шартьє: Від історії книжки до історії читання

В. Жан Ебрар: майбутнє читання і постмодерністські тривоги.

19/05    
Історія середніх віків  

Тема 1. Скандинавські країни. Виникнення королівств в Скандинавії. Данія, Норвегія, Швеція в середньовіччя.

Тема 2. Великі географічні відкриття.

Завдання: опрацювати тексти лекцій у вигляді ментальних мап, підготуватися до письмової роботи за змістом лекцій. Матеріали розміщено в classroom
20/05 [email protected]   
Сучасна зарубіжна історіографія Суздаль М.М.

classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

Лекція: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІСТОРИЧНОЇ НАУКИ В КРАЇНАХ АЗІЇ ТА АФРИКИ.

  • Опрацювати лекцію, підготуватися до письмової роботи за змістом лекції.

Семінар: Німецька історіографія післявоєнного періоду.

План заняття

  • Консервативний напрям в німецькій історіографії 1950-х рр. Г. Ріттер
  • Наукова концепція Ф. Фішера та її критика
  • Дослідження проблем соціальної історії
  • Проблема націонал-соціалізму в німецькій історіографії.

Матеріали та детальні вказівки щодо роботи розміщено в classroom.

20/05 [email protected]   

Музеєзнавство

для ТУР-19

ст. викладач Панафідін І.О.

Тема: «Екскурсійна робота у музеях».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою: 1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою: «Сучасні інформаційні технології у музеї».

2.  Виконати індивідуальне завдання за темою «Реклама, комп'ютеризація і облаштування сучасних музеїв» у формі презентації та надіслати електронною поштою на адресу викладача

3. Пройти модульний контроль у формі тесту, розміщений у темі «Музейна експозиція».

18/05 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033   
 

Історія стародавнього світу для групи УІФ-19

ст. викладач Панафідін І.О.

 

«Основні риси римської культури періоду республіки (VII - I ст. до н. е.)» «Принципат Августа (27 до н.е.-14 р. н.е.)».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Принципат Августа (27 до н.е.-14 р. н.е.)».

2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Елліністичні держави».

3. Виконати самостійну роботу до семінару за темою «Вступ до курсу «Римська республіка (Ш – ІІ ст. до н.е.)» у формі відповідей на запитання та таблиці і надіслати електронною поштою на адресу викладача

18/05 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033   
 

Історія правових і політичних вчень

ст. викладач Панафідін І.О.

 «Правові та політичні ідеї Західної Європи у другій половині ХХ ст.»,

Посилання: СУЕНК

1.  Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Правові та політичні ідеї Західної Європи у другій половині ХХ ст.».

2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Правові та політичні вчення епохи Нового Часу».

3. Виконати самостійну роботу до семінарів за темою «Правові та політичні ідеї Західної Європи у другій половині ХХ ст.» у формі відповідей на запитання і надіслати електронною поштою на адресу викладача

18/05 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033   

Правове регулювання туристичної діяльності

 (гр. ТУР-18)
Селищева І.А.

Опрацювати матеріали до семінарів:

-тема: Правові аспекти захисту прав суб’єктів туристичної діяльності; 

-тема:  Контроль за діяльністю в галузі туризму;

Написати короткий конспект до семінару Виконати завдання самостійної роботи. Виконані роботи надсилати на електронну пошту викладача.

07/05    

Історія інтеграційних процесів сучасного світу

(гр.ІП-16)  

Селищева І.А.

Опрацювати матеріали до семінарів:

 -Тема: Інтеграційні процеси в Європі у 1985-1992 рр.;

-Тема: Європейський Союз у 90-ті рр. ХХ ст.;

-Тема: Європейська інтеграція на початку нового тисячоліття.

Написати короткий конспект до семінару. Виконати завдання самостійної роботи. Виконані роботи надсилати на електронну пошту викладача
15/05

[email protected]

 

Правознавство

(гр. СМК-18)

Селищева І.А.

Опрацювати матеріали до семінарів:

- тема: Основи сімейного права України,

- тема: Основи кримінального права України;

Написати короткий конспект до семінару. Виконати завдання самостійної роботи. Виконані роботи надсилати на електронну пошту викладача.

15/05

[email protected]

 
Історія слов'янських народів доц. Кожухар О.І.

Семінар: Південнослов'янські народи у XVII-XVIII ст.

1. Серби під владою османської імперії та імперії Габсбургів у XVII-XVIII ст.

2. Хорватські землі у складі Габсбурзької монархії.

3. Становище Словенії в імперії Габсбургів.

4. Особливості становища Боснії та Герцоговини в Османській імперії.

 5. Чорногорські землі у у XVII-XVIII ст.

6. Національно-визвольна боротьба південнослов'янських народів проти іноземного панування.

12/05 [email protected]  

Історія правових і політичних вчень для групи ІП-17

ст. викл. панафідін І.О

 «Правові та політичні ідеї Західної Європи у другій половині ХХ ст.»,

Посилання: СУЕНК

1.  Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Правові та політичні ідеї Західної Європи у другій половині ХХ ст.».

2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Правові та політичні вчення епохи Нового Часу».

3. Виконати самостійну роботу до семінарів за темою «Правові та політичні ідеї Західної Європи у першій половині ХХ ст.» у формі відповідей на запитання і надіслати електронною поштою на адресу викладача
11/05 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

Історія стародавнього світу (Частина ІІ . Греція і Рим) для груп ІП-19, ІГ-19, ІМ-19

ст. викл. панафідін І.О.

 «Основні риси римської культури періоду республіки (VII - I ст. до н. е.)»

«Принципат Августа (27 до н.е.-14 р. н.е.)».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Принципат Августа (27 до н.е.-14 р. н.е.)».  

2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Еліністичні держави».

3. Виконати самостійну роботу до семінару за темою «Соціально-політична боротьба в Римській республіці (друга половина II – початок І ст. до н. е.)», у формі відповідей на запитання та таблиці і надіслати електронною поштою на адресу викладача
11/05 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

Історія стародавнього світу для групи УІФ-19

ст. викл. панафідін І.О.

«Соціально-політична боротьба в Римській республіці ( І ст. до н.е.)», «Основні риси римської культури періоду республіки (VII - I ст. до н. е.)».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Основні риси римської культури періоду республіки (VII - I ст. до н. е.)».

2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Елліністичні держави».

3. Виконати самостійну роботу до семінару за темою «Вступ до курсу ««Римська республіка в V - III ст. до н. е.», у формі відповідей на запитання та таблиці і надіслати електронною поштою на адресу викладача
11/05 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

Музеєзнавство

для ТУР-19

ст. викл. панафідін І.О.

Тема: «Сучасні інформаційні технології у музеї».

Посилання: СУЕНК

1. Пройти модульний контроль у формі тесту, розміщений у темі «Музейна експозиція».

2. Виконати індивідуальне завдання за темою «Екскурсійне обслуговування у музейних установах» у формі презентації та надіслати електронною поштою на адресу викладача
11/05 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  
Нова історія доц. Кожухар О.І.

Семінар. Іран на початку XX ст. – 2 год.

  • Політичне та соціально-економічне становище Ірану на рубежі ХІХ-ХХ ст.
  • Передумови, причини, початок, хід і етапи революції 1905-1911 рр.
  • Поразка революції та її історичне значення

УВАГА! ПОВНИЙ ТЕКСТ ЗАВДАННЯ НИЖЧЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ!

Самостійні завдання слід також виконати письмово і надіслати викладачеві.

https://drive.google.com/open?id=1GasXut9BBYSseC0j9mA5Mab2gcrwf9GD

 12/05 [email protected]   
Історія середніх віків Суздаль М.М.

Тема: РЕКОНКІСТА  В ІСПАНІЇ

І. Письмова перевірочна робота.

ІІ. Підготувати до семінару питання

1. Особливості розвитку феодалізму в Іспанії. Початок і завершення реконкісти.

2. Утворення Кастильсько-Арагонської держави.

3. Виникнення інквізиції, її поширення в середньовічній Європі
 

classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

[email protected]

 
Історія середніх віків Суздаль М.М.

Тема: Утворення централізованих держав у Європі.

Підготувати до семінару питання

1.Причини Столітньої війни.

2. Основні воєнні події протягом війни. Жанна д’Арк та її перемоги.

3. Причини  соціальних конфліктів в Англії та Франції. Жакерія. Повстання Уота Тайлера.

4. Наслідки перемоги у Столітній війні для Франції. Англія після Столітньої війни

29/04

classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

[email protected]

 
Сучасна зарубіжна історіографія Суздаль М.М.

1.Перевірочна письмова робота з  теми «Французька історіографія міжвоєнного періоду».

2. Підготувати тему Французька історіографія післявоєнного періоду» за планом :

  • Друге покоління «школи Аналів». Л. Февр. Ф. Бродель
  • Вивчення економічної і соціальної історії. «Кількісна історія»
  • Проблеми міжнародних відносин у французькій післявоєнній історіографії
  • «Нова історична наука» у Франції.
05/05

classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

[email protected]

 
Сучасна зарубіжна історіографія Суздаль М.М.

1.Перевірочна письмова робота.

2. Висвітлити тему «Французька історіографія міжвоєнного періоду» за планом

  • Позитивістська історіографія та її критики
  • Виникнення школи «Аналів»
  • Висвітлення проблем історії Великої французької революції
  • Вивчення буржуазних революцій ХІХ ст.
  • Дослідження історії Першої світової війни
28/04

classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

[email protected]

 
Нвітня історія доц. Вєтохіна В.О.

До 1 травня закінчити виконання завдань до тем 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2, 5,3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8 і завантажити їх на MOODLE

1 травня    

Історія стародавнього світу для груп ІП-19, ІГ-19, ІМ-19

ст.викл.Панафідін І.О.

«Соціально-політична боротьба в Римській республіці ( І ст. до н.е.)», «Основні риси римської культури періоду республіки (VII - I ст. до н. е.)».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою Основні риси римської культури періоду республіки (VII - I ст. до н. е.).

 2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Еліністичні держави».

3. Виконати самостійну роботу до семінару за темою «Вступ до курсу ««Римська республіка в V - III ст. до н. е.», у формі відповідей на запитання та таблиці
03/05 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

Музеєзнавство

для ТУР-19

ст.викл.Панафідін І.О.

Тема: «Сучасні інформаційні технології у музеї».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою: «Сучасні інформаційні технології у музеї».

2. Пройти модульний контроль у формі тесту, розміщений у темі «Музейна експозиція».

3. Виконати індивідуальне завдання за темою «Нові тенденції розвитку музейної сфери у другій половині ХХ ст.» у формі презентації та надіслати електронною поштою на адресу викладача
03/05

[email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033

 
 

Історія стародавнього світу для групи УІФ-19

 ст. викл. Панафідін І.О.  

Тема: «Соціально-політична боротьба в Римській республіці (друга половина II - початок І ст. до н. е.)». «Соціально-політична боротьба в Римській республіці ( І ст. до н.е.)».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Соціально-політична боротьба в Римській республіці ( І ст. до н.е.)».

2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Елліністичні держави».

 03/05 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033   
Нова історія доц. Кожухар О.І.

1. Опрацювати лекцію з теми «Іран у XVII – на поч. ХХ ст» за підручником Ю.І. Поп «Нова теорія країн Азії і Африки (XVI – на поч. ХХ ст)».

2. Опрацювати монографією «Історія Ірана» (видавництво Москва 1977) та написати на них наукову рецензію.

27/04 [email protected]  

Історія стародавнього світу для груп ІП-19, ІГ-19, ІМ-19

Панафідін І.О.

Тема: «Соціально-політична боротьба в Римській республіці (друга половина II – початок І ст. до н. е.)», «Соціально-політична боротьба в Римській республіці ( І ст. до н.е.)».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Соціально-політична боротьба в Римській республіці ( І ст. до н.е.)».

2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Еліністичні держави».

 27/04    
Історія стародавнього світу для групи УІФ-19 Панафідін І.О.

Тема: «Соціально-економічний розвиток Римської республіки в II - I ст. до н. е», «Соціально-політична боротьба в Римській республіці (друга половина II - початок І ст. до н. е.)».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Соціально-політична боротьба в Римській республіці (друга половина II - початок І ст. до н. е.)».

2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Елліністичні держави».

27/04 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

Музеєзнавство

Панафідін І.О.

Тема: «Менеджмент і маркетинг у музейній справі».

Посилання: СУЕНК

1. Пройти модульний контроль у формі тесту, розміщений у темі «Музейна експозиція».

2. Виконати індивідуальне завдання за темою «Нові тенденції розвитку музейної сфери у другій половині ХХ ст.» у формі презентації та надіслати викладачу.

27/04 [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  
Історія середніх віків Суздаль М.М.

Історія середніх віків, 15. 04. 2020

Працюємо в classroom.google та Viber

працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google w46eai5)

та Viber, група Історія середніх віків.

Тема: Утворення централізованих держав у Європі.

1. Перевірочні тести в онлайн режимі.

2. Підготувати питання до семінару в письмовому вигляді:

1). Шляхи подолання феодальної роздробленості в Англії та Франції. Відмінності процесів.

2). Територіальні сперечання Англії та Франції протягом ХП-ХШ ст. (Генріх Плантагенет – король Англії, відвоювання земель за часів Філіпа П Августа); територіальні втрати Англії за часів Іоана Безземельного.

3). Виникнення парламенту в Англії.

4). Поява  Генеральних штатів у Франції. Відмінності становопредставницьких монархій в країнах.

Історія середніх віків, 22. 04. 2020

Працюємо в classroom.google та Viber

працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google w46eai5) та Viber, група Історія середніх віків.

[email protected]

Тема: Утворення централізованих держав у Європі.

Практична робота

Опрацювати монографії та написати розгорнуту рецензію-огляд.

Гутнова Е. Возникновение английского парламента. – М., 1960.

Хачатурян Н. Возникновение Генеральных штатов во Франции. – М., 1976.

 21 квітня [email protected]  
Сучасна зарубіжна історіографія Суздаль М.М.

Сучасна зарубіжна історіографія, 14. 04. 2020

classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

1.Опрацювання монографії на вибір та написання розгорнутої рецензії. Монографії будуть прикріплені в класрумі.

2. Прочитати і зробити тезисний конспект «Историческая наука в ХХ веке. Историография  истории нового и новейшего времени стран Европы и Америки: учебное пособие для студентов / [ред. И.П. Дементьева, А.И. Патрушева]. – М.: Простор, 2000.», С. 112 - 129.

Сучасна зарубіжна історіографія, 21. 04. 2020

classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

1.Прочитати і зробити тезисний конспект «Историческая наука в ХХ веке. Историография  истории нового и новейшего времени стран Европы и Америки: учебное пособие для студентов / [ред. И.П. Дементьева, А.И. Патрушева]. – М.: Простор, 2000.», С. 356 - 385.

21 квітня [email protected]  
 СІД  доц. Яшин В.О.

 Тема: Історична хронологія. Питання семінарські на цьому сайті у відомій таблиці. 

14 квітня з 9 до 11-00 - детальне ознайомлення з теоретичним матеріалом. Основними є лекційний матеріал 1 та 2. Особливу увагу звертаємо на: 1) римське літочислення;  2) візантійське літочислення, зокрема вересневий рік, березневий рік. ультраберезневий рік.; 3) ери; 4) індикти. Тестові питання міститимуть завдання з обрахування дат за різними календарями.  

Зверніть увагу на літературу в теці. Вона цікава і важлива. 

 

 21 квітня [email protected]  або через сторінку кафедри у Facebook або викладача у Facebook або ГУГЛ-КЛАС    
Історія інтеграційних процесів сучасного світу Селіщева І.А.  

Опрацювати матеріали до семінарів:

 -Тема: Передумови і початок європейської інтеграції;

-Тема: Перехідний період європейської інтеграції (1960-1970 рр.);

-Тема: Розвиток європейських співтовариств у 70-80хх рр. ХХ ст.;

- Тема: Європейський Союз у 1990- рр.

Написати короткий конспект до семінару. Виконати завдання самостійної роботи. Матеріали з виконання завдань розміщені сайті кафедри. Виконані роботи надсилати на електронну пошту викладача( [email protected]оm )

 

https://drive.google.com/file/d/1a1EJ4Ny-1uy0BfWV0nDcdBI86R5pJ1l1/view?usp=sharing

 

 iryna.sel2020@gmail.com

 

 

 

 

Історія правових і політичних вчень

ст. викл. Панафідін І.О

«Правові та політичні ідеї Західної Європи у другій половині ХІХ ст.», «Правові та політичні ідеї Західної Європи у першій половині ХХ ст..»,

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Правові та політичні ідеї Західної Європи у першій половині ХХ ст.».

2. Виконати самостійну роботу до семінарів за темою  «Правові та політичні ідеї Західної Європи у другій половині ХІХ ст.» у формі відповідей на запитання і надіслати електронною поштою на адресу викладача
20 квітня [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

Історія стародавнього світу (Частина ІІ . Греція і Рим) для груп ІП-19, ІГ-19, ІМ-19

ст. викл. Панафідін І.О

Тема: Соціально-економічний розвиток Римської республіки в II - I ст. до н. е., «Соціально-політична боротьба в Римській республіці (друга половина II - початок І ст. до н. е.)».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Соціально-політична боротьба в Римській республіці (друга половина II - початок І ст. до н. е.)».

2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Еліністичні держави».

3. Виконати самостійну роботу до семінару за темою «Вступ до курсу «Історія Стародавнього Риму»» у формі відповідей на запитання та таблиці і надіслати електронною поштою на адресу викладача

 20 квітня [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033   
Історія стародавнього світу для УІФ-19 ст. викл. Панафідін І.О.

Тема: «Римська республіка в V - III ст. до н. е.», «Соціально-економічний розвиток Римської республіки в II - I ст. до н. е»

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Соціально-економічний розвиток Римської республіки в II - I ст. до н. е».

2. Пройти модульний контроль у формі тесту розміщений у темі «Елліністичні держави».

2. Виконати самостійну роботу до семінарів за темою «Вступ до курсу «Історія Стародавнього Риму»» у формі відповідей на запитання та таблиці і надіслати електронною поштою на адресу викладача
20 квітн [email protected] або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

Музеєзнавство

для ТУР-19

ст. викл. Панафідін І.О.

Тема: «Рекреаційна діяльність музеїв».

Посилання: СУЕНК

1.  Виконати індивідуальне завдання за темою «Виникнення і розвиток музеїв у країнах Америки, Австралії, Азії та Африки» у формі презентації та надіслати електронною поштою на адресу викладача
20 квітня

[email protected]) або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033

 
Новітня історія доц. Вєтохіна В.О.

Лекційний курс, практична і самостійна робота для груп ІГ-ІП-16 за таким графіком:

4. 06.04.20. – 11.04.20.:

а) лекції за модулем 5., темами 5.1, 5.2. «США у 1945 р. – на початку ХХІ ст.», «Великобританія у 1945 р. – на початку ХХІ ст.».

б) практична робота (семінари) за модулем 5; Т. 5.1., Т. 5.2.;

в) теми індивідуальних навчально-дослідницьких завдань, завдання для самостійної роботи студентів, тести до практичних занять за модулем 5; Т. 5.1., Т. 5.2.;

5. 13.04.20. – 18.04.20.:

а) лекції за модулем 5., темами 5.3, 5.4. «Франція у 1945 р. – на початку ХХІ ст.», «Німеччина у 1945 р. – на початку ХХІ ст.».

б) практична робота (семінари) за модулем 5; Т. 5.3., Т. 5.4.;

в) теми індивідуальних навчально-дослідницьких завдань, завдання для самостійної роботи студентів, тести до практичних занять за модулем 5; Т. 5.3., Т. 5.4.;

6. 20.04.20. – 25.04.20.:

а) лекції за модулем 5., темами 5.5, 5.6. «Італія у 1945 р. – на початку ХХІ ст.», «Країни Південної Європи у 1945 р. – на початку ХХІ ст.».

б) практична робота (семінари) за модулем 5; Т. 5.5., Т. 5.6.;

в) теми індивідуальних навчально-дослідницьких завдань, завдання для самостійної роботи студентів, тести до практичних занять за модулем 5; Т. 5.5., Т. 5.6.

Матеріали до лекцій готуються за вказаною в кінці тем навчально-науковою літературою з тезисним їх нотуванням. Завдання до семінарських і самостійних робіт виконуються у письмовій формі відповідно до поставлених питань і завдань. Напрацювання студентів можна буде використовувати при підготовці до екзамену.

Виконані роботи необхідно відправляти на електронну пошту викладача (адреса у старост груп) для подальшого їх оцінювання

 25 квітня (остаточний)    
Історія правових і політичних вчень

ст. викладач Панафідін І.О

 «Правові та політичні ідеї Західної Європи у першій половині ХІХ ст..», «Правові та політичні ідеї Західної Європи у другій половині ХІХ ст.».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Правові та політичні ідеї Західної Європи у другій половині ХІХ ст.».

2. Виконати самостійну роботу до семінарів за темою  «Правові та політичні ідеї Західної Європи у першій половині ХІХ ст.» у формі відповідей на запитання і надіслати електронною поштою на адресу викладача
12 квітня ([email protected]) або на форумі СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

Історія стародавнього світу для груп ІП-19, ІГ-19, ІМ-19

ст. викладач Панафідін І.О.

Тема: Соціально-економічний розвиток Римської республіки в II - I ст. до н. е

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщені в СУЕНК за темою Соціально-економічний розвиток Римської республіки в II - I ст. до н. е.

 2. Виконати самостійну роботу до семінару за темою ««Встановлення в Греції македонської гегемонії. Держава Олександра Македонського»» у формі відповідей на запитання та таблиці і надіслати електронною поштою на адресу викладача
12 квітня ([email protected]) або на форумі СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

Історія стародавнього світу. Для групи УІФ-19

ст. викладач Панафідін І.О.  Тема: Вступ до курсу « Римська республіка в V - III ст. до н. е.».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекцію, що розміщена в СУЕНК за темою «Вступ до курсу «Римська республіка в V - III ст. до н. е.».

2. Виконати самостійну роботу до семінарів за темою «Встановлення в Греції македонської гегемонії. Держава Олександра Македонського» у формі відповідей на запитання та таблиці і надіслати електронною поштою на адресу викладача
 12 квітня    

Музеєзнавство

для Групи ТУР-19

ст. викладач Панафідін І.О.

 Тема: «Культурно-освітня діяльність музеїв».

Посилання: СУЕНК

1.  Виконати індивідуальне завдання за темою «Розвиток європейських музеїв у ХІХ ст.» у формі презентації та надіслати електронною поштою на адресу викладача
 12 квітня

([email protected]) або на форум СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033

 
 
 Сучасна зарубіжна історіографія Судаль М.М.  

Практична робота: «Історики та історія у світлі діяльності міжнародних історичних конгресів»

  • Опрацювати запропоновану літературу з історії та діяльності Міжнародних конгресів істориків;
  • Доповнити список на задану тематику підібраними самостійно літературою та джерелами.
  • Виокремити, ключові для вас питання щодо значення та впливу на розвиток історичної науки МКІН.
  • Створити на основі опрацьованого матеріалу свій проект на задану тематику. Було б цікаво побачити проекти, що висвітлювали б образ історика на фоні розвитку МКІН, загальні тенденції МКІН та їх залежність від суспільно-політичного життя та ін.

Всі матеріали розміщено в classroom.google

код входу до classroom.google 5uyvg2a

 06-10 квітня

Історія середніх віків - працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google w46eai5)

та Viber, група Історія середніх віків.

[email protected]

Сучасна зарубіжна історіографія працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

[email protected]

 
Історія середніх віків

Суздаль М.М.

Історія середніх віків, 08. 04. 2020

Працюємо в classroom.google та Viber

Тема: Середньовічна культура в ХІ – ХІІ ст.

Практичне заняття з теми «Інтелектуали Заходу та Сходу: хто перший і чому?»

  • Опрацювати рекомендовану літературу до теми.

  • Підібрати свій список літератури із даного питання.

  • Створити свій проект запропонованої теми у вигляді твору, доповіді, реферату, відеосюжету, презентації та ін. Робота має носити аналітичний, порівняльний, творчий, оригінальний характер.

  • В роботі бажано зазначити і творення образів вчених тих часів в мистецтві та масовій культурі. Можна розкрити цей сюжет як у контексті так і окремою темою.

1.Шишков А. М. На плечах гигантов. Очерки интеллектуальной культуры западноевропейского Средневековья (V – XIV вв.). М.; СПб.: Университетская книга, 2016. – 704.

2. Аль-Бируни, Ибн-Сина. Переписка.  – додається у файлі

3. Тагирджанов А. Г. Рудаки

АВИЦЕННА (художественный фильм) youtube. com/watch? v=CzLoSP31wlw

Авиценна – знаменитый лекарь Востока  youtube. com/watch?v=eghcHoS6vrY

Сердце, отданное людям. Авиценна youtube. com/watch?v=FI8ESxP_89A

Авиценна (рассказывает историк Наталия Басовская) youtube. com/watch?v=92wJKDwqYMA

«Мудрость веков». Аль-Бируни youtube. com/watch?v=jd1ECmPdyQI

Всі матеріали розміщено в classroom.google

(УВАГА! У посиланнях прибрати пробіл після youtube

08 квітня

Історія середніх віків - працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google w46eai5)

та Viber, група Історія середніх віків.

[email protected]

Сучасна зарубіжна історіографія працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

[email protected]

 
СІД доц. Яшин В.О.

Код Гугл-клас: v w 7 y t h r (писати БЕЗ пробілів)

vw7ythr

Тема: Історична нумізматика-2. Монетний обіг в Центральній та Східній Європі в посткласичну та в ранньомодерну епоху.

Завдання і літературу див тут: https://kdpu.edu.ua/vsesvitnoi-istorii/navchalno-metodychna-robota/navchalni-dystsypliny.html

Розклад на 07/04:

9.00-11.30 - ознайолмлення з теоретичним матеріалом.

11.30-13-30 - виконання практичних завдань (гугл-клас).

 На тиждень:

1. Виконання практичних завдань в Гугл-Клас.

7-14 квітня

[email protected]  або через сторінку кафедри у Facebook або викладача у Facebook або ГУГЛ-КЛАС   
Правове регулювання тур.діяльності Селіщева І.А.

Опрацювати матеріали до семінарів:

-тема: Безпека в галузі туризму; 

-тема: Міжнародно-правове регулювання туристичної діяльності;

- тема: Підприємницька діяльність у галузі туризму.

Написати короткий конспект до семінару Виконати завдання самостійної роботи. Методичні матеріали з виконання завдань розміщені сайті кафедри та в соціальній мережі Viber в групі.

Виконані роботи надсилати на електронну пошту викладача.

Створено групу в мобільному застосунку Viber.

02.04 - 09.04

16.04 - 23.04

[email protected]  
Правознавство (СМК-8) Селіщева І.А.

Опрацювати матеріали до семінарів:

- тема: Основи цивільного права України,

- тема: Основи трудового права України;

- тема Основи адміністративного права України.

Написати короткий конспект до семінару. Виконати завдання самостійної роботи. Виконані роботи надсилати на електронну пошту викладача.

Створено групу  в мобільному застосунку Viber.

30.03 – 03.04

13.04 – 17.04

[email protected]  
Історія інтеграційних процесів сучасного світу (ІП-16) Селіщева І.А.

Опрацювати матеріали до семінарів:

 -Тема: Передумови і початок європейської інтеграції;

-Тема: Перехідний період європейської інтеграції (1960-1970 рр.);

-Тема: Розвиток європейських співтовариств у 1973-1964 рр.;

Написати короткий конспект до семінару. Виконати завдання самостійної роботи. Тезисне конспектування статей збірника (стор.30,55, 118,160, 219). (матеріали Міжнародної конференції «История европейской интеграции 1945-1994 гг.). Матеріали з виконання завдань розміщені сайті кафедри та в соціальній мережі Viber в групі. Виконані роботи надсилати на електронну пошту викладача.

Створено групу в мобільному застосунку Viber.

17.03 – 29.03

31.03 - 05.04

07.04 – 12.04

[email protected]

 
Історія політичних і прпавових вчень к.ф.н. панафідін І.О. ЗАВДАННЯ ДИВИТИСЯ ТУТ      
Історія Стародвнього світу к.ф.н. Панафідін І.О. ЗАВДАННЯ ДИВИТИСЯ ТУТ      
Музеєзнавство к.ф.н. Панафідін І.О. ЗАВДАННЯ ДИВИТИСЯ ТУТ 04 квітня [email protected] або на форумі СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033
Нова історія доц. Кожухар О.Ії

1. Опрацювати лекцію з теми «Османська імперія: традиції і спроби модернізації у ХІХ- на поч ХХ ст.» За підручниками: Рубель В. А. «Нова історія Азії та Африки: постсередньовічний схід. XVIII -друга пол ХХ ст.»

Поп Ю. І. «Нова історія країн Азії і Африки. XVI - початок ХХ ст.»

2. Опрацювати і законспектувати статтю: Черних І.Д. Османська імперія як ісламський тип державності. Записки історичного факультету Одеського державного університету ім. І. Мечнікова, Одесса. 1999. Вип. 8. С. 246-254.  

6 квітня [email protected]
СІД доц. Яшин В.О. Виконати, на платформі гугл-клас, теоретичні та практичні завдання історичного та історико-математичного характеру з теми "Історична нумізматика", базувані на монографічній літературі, наукових статтях та загальному лекційному матеріалі. Питання і завдання - див. гугл-клас 6 квітня [email protected]  або через сторінку кафедри у Facebook або викладача у Facebook або ГУГЛ-КЛАС   
СІД доц. Яшин В.О. 

На 31 березня:
9.00-12.00 - детальне ознайомлення з лекційним матеріалом з теми "Історична нумізматика".
12.10-13.30 - виконання практичних завдань (будуть додані завтра до 12 години). Ці практичні завдання базуватимуться на лекційному матеріалі. 

 

 

31 березня

[email protected]  або через сторінку кафедри у Facebook або викладача у Facebook або ГУГЛ-КЛАС 

Новітня історія доц. Вєтохіна В.О.

а) лекції за модулем 5., темами 5.1, 5.2. «США у 1945 р. – на початку ХХІ ст.», «Канада у 1945 р. – на початку ХХІ ст.».

б) практична робота (семінари) за модулем 5; Т. 5.1., Т. 5.2.;

в) теми індивідуальних навчально-дослідницьких завдань, завдання для самостійної роботи студентів, тести до практичних занять за модулем 5; Т. 5.1., Т. 5.2.;

Матеріали до лекцій готуються за вказаною в кінці тем навчально-науковою літературою з тезисним їх нотуванням. Завдання до семінарських і самостійних робіт виконуються у письмовій формі відповідно до поставлених питань і завдань. Напрацювання студентів можна буде використовувати при підготовці до екзамену.

Виконані роботи необхідно відправляти на електронну пошту викладача (адреса у старост груп) для подальшого їх оцінювання.

06.04 – 11.04    
Новітня історі доц. Вєтохіна В.О.

а) лекції за модулем 4., темами 4.3, 4.4. «Міжнародні відносини в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.», «Від Європейського економічного співробітництва до Європейського Союзу»;

б) практична робота (семінари) за модулем 4; Т. 4.3., Т. 4.4.;

в) теми індивідуальних навчально-дослідницьких завдань, завдання для самостійної роботи студентів, тести до практичних занять за модулем 4; Т. 4.3., Т. 4.4.;

30.03 – 04.04    

Історія стародавнього світу (Греція і Рим) для групи УІФ-19

  к.ф.н. Панафідін І.О.

 

Походи О. Македонського. Еліністичні держави.

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекції, що розміщені в СУЕНК за темою «Походи О. Македонського» та «Еліністичні держави».

2.  Виконати самостійну роботу до семінарів за темою «Пелопонеська війна» та «Походи О. Македонського» у формі відповідей на запитання та таблиці і надіслати електронною поштою на адресу викладач

 30 березня  

Зв’язок з викладачем: ([email protected]) або на форумі СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033

 

Історія стародавнього світу (Греція і Рим) для груп ІП-19, ІГ-19, ІМ-19

к.ф.н. Панафідін І.О.

Походи О. Македонського», Еліністичні держави, Вступ до курсу «Історія Стародавнього Риму».

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекції, що розміщені в СУЕНК за темою «Культура Стародавньої Греції », «Елліністичні держави», «Вступ до курсу «Історія Стародавнього Риму».

2. Виконати самостійну роботу до семінарів за темою «Пелопонеська війна» та «Походи О. Македонського» та «Елліністичні держави» у формі відповідей на запитання та таблиці і надіслати електронною поштою на адресу викладача 

 30 березня  ([email protected]) або на форумі СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

Історія правових і політичних вчень

к.ф.н. Панафідін І.О.

Правові та політичні вчення епохи Відродження, Правові та політичні вчення епохи Нового Часу.

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекції, що розміщені в СУЕНК за темою «Правові та політичні вчення епохи Відродження» та «Правові та політичні вчення епохи Нового Часу».

2. Виконати самостійну роботу до семінарів за темою «Правові та політичні вчення епохи Середньовіччя», «Правові та політичні вчення епохи Відродження», «Правові та політичні вчення епохи Нового Часу» у формі відповідей на запитання і надіслати електронною поштою на адресу викладача ([email protected]) або на форумі СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033

30 березня  ([email protected]) або на форумі СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033  

 СІД

доц. Яшин В.О. 

 У теці із матеріалами варто спочатку ознайомитися із навчальними матеріалами (2 лекції різних авторів). Варто ретельно ознайомитися із статтям Н.Герасимової та Устюгова, поданих у тій же теці. Усе тестування буде складено на основі цих статей та лекцій. Години спілкування з викладачем - з 9 до 13-30 вівторка, 24 березня, тобто, вам варто знаходитися поблизу смартфона, ноутбука чи десктопа, де встановлений додаток чи клієнт Гугл Клас. З 9 до 10-20 ви самостійно ознайомлюєтеся із запропонованою літературою. До 10-40 буде оприлюднено завдання, які ви маєте виконати до 13-30.

31 березня

19-00 

[email protected]  або через сторінку кафедри у Facebook або викладача у Facebook або ГУГЛ-КЛАС 

Нова історія 

доц. Кожухар О.І. 

Підготувати відповіді на питання та виконати завдання для самостійної роботи з теми семінарського заняття «Індійській національно-визвольний і революційний рухи в середині ХІХ – на початку ХХст. .»

30 березня-04 квітня

[email protected]

 
Нова історія доц. Кожухар О.і.

Студентам ІІІ курсу груп ІГ-17, ІП-17, ІМ-17 на період з 16.03 по 23.03.2020 р. виконати завдання з курсу «Нова історія»

  • Опрацювати матеріали до лекції з теми 4 «Китай у кінці ХVII – на початку ХХ ст.»
  • Підготувати відповіді на питання та виконати завдання для самостійної роботи з теми семінарського заняття «Політичний та соціально-економічний розвиток Китаю на початку XX ст.» і подати відповіді на електронну пошту викладача 
24 беоезня [email protected]

Музеєзнавство

для Групи ТУР-19

к.ф.н. Панафідін І.О. 

Освітня діяльність музею, Рекреаційна діяльність музею

Посилання: СУЕНК

1. Опрацювати лекції, що розміщені в СУЕНК за темою «Освітня діяльність музею» та «Рекреаційна діяльність музею».

2. Виконати індивідуальне завдання «Мій проект музею» у формі презентації та надіслати електронною поштою на адресу викладача ([email protected]) або на форум СУЕНК або через соціальну мережу 

30 березня  

Зв’язок з викладачем: ([email protected]) або на форумі СУЕНК або через соціальну мережу (особистий профіль викладача): https://www.facebook.com/profile.php?id=100017368151033 

Новітня історія 

доц. Вєтохіна В.О. 

а) лекції за модулем 4., темами 4.1. «Міжнародні відносини в 1930-ті рр.», 4.2. «Друга світова війна (1939 – 1945)»;

б) практична робота (семінари) за модулем 4; Т. 4.1. «Міжнародні відносини в 1930-ті рр.», Т. 4.2. «Друга світова війна (1939 – 1945)»;

в) теми індивідуальних навчально-дослідницьких завдань, завдання для самостійної роботи студентів, тести до практичних занять за модулем 4; Т. 4.1., Т. 4.2.;

16.03.20 – 21.03.20: 

   

Новітня історія  

доц. Вєтохіна В.О.  

 

а) лекції за модулем 4., темами 4.1, 4.2. «Міжнародні відносини

б) практична робота (семінари) за модулем 4; Т. 4.1., Т. 4.2.;

в) теми індивідуальних навчально-дослідницьких завдань, завдання для самостійної роботи студентів, тести до практичних занять за модулем 4; Т. 4.1., Т. 4.2.;

Матеріали до лекцій готуються за вказаною в кінці тем навчально-науковою літературою з тезисним їх нотуванням. Завдання до семінарських і самостійних робіт виконуються у письмовій формі відповідно до поставлених питань і завдань. Напрацювання студентів можна буде використовувати при підготовці до екзамену.

23.03.20. – 28.03.20: 

Виконані роботи необхідно відправляти на електронну пошту (адреса у старост груп) викладача для подальшого їх оцінювання. 

 
 Сучасна зарубіжна історіографія  Суздаль М.М.  

І. Законспектувати лекцію «ІСТОРИЧНА НАУКА ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ У 1918-1945 рр.».

1.Організація історичної науки у Великій Британії 1918-1945 рр.

2.А. Дж. Тойнбі.

3.Р. Дж. Коллінгвуд.

5.Ліберальний напрямок. Дж. М. Тревельян.

4. Консервативний напрям. Л. Немір. Г. Баттерфілд

6.Формування лейбористської історіографії. Р. Тоуні. Дж. Коул.

ІІ. Написати твір-мініатюру на тему «Філософія історичного пізнання в працях школи «Анналів»».

 17 березня

Історія середніх віків - працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google w46eai5)

та Viber, група Історія середніх віків.

[email protected]

Сучасна зарубіжна історіографія працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

[email protected]

 
  Суздаль М.М.

1.Пройти онлайн тести з темі «СЗІ. США» - сайт Мастер-Тест http://master-test.net/uk/ - вказівки, щодо роботи в редакторі дивіться в групі у Viber.

Скріншоти з результатами тестування надсилати в групу Viber не пізніше 16.00. 24.03.2020.

2. Прочитати підручник «Историческая наука в ХХ веке. Историография  истории нового и новейшего времени стран Европы и Америки: учебное пособие для студентов / [ред. И.П. Дементьева, А.И. Патрушева]. – М.: Простор, 2000.», С. 72 -92 і зробити тезисний конспект.

24 березня

Історія середніх віків - працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google w46eai5)

та Viber, група Історія середніх віків.

[email protected]

Сучасна зарубіжна історіографія працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

[email protected]

 
  Суздаль М.М.

1.Пройти онлайн тести з темі «СЗІ. Велика Британія» - сайт Мастер-Тест http://master-test.net/uk/ - вказівки, щодо роботи в редакторі дивіться в групі у Viber.

Скріншоти з результатами тестування надсилати в групу Viber не пізніше 16.00. 31.03.2020.

2. Скласти портрет історика: «А. Я. Гуревич – портрет медієвіста на фоні корпорації».

31 березня    
Історія середніх віків Суздаль М.М.

Працюємо в classroom.google та Viber

Код входу до classroom.google w46eai5

1. Дати письмову відповідь на питання:

І. Церква в системі феодального суспільства в перший період середньовіччя (V – ХІ ст.). Войтович Л.В., Козак Н.Б., Овсінський Ю.В., Чорний МЛ. Medium aevum; Середні віки. Підручник для історичних спеціальностей ВУЗів. Львів: “Тріада Плюс”, 2010. – С. 189 – 196.

ІІ. Хрестові походи ХІІ ст. - Войтович Л.В. Середні віки. – С. 218 – 237.

ІІІ. Політична карта Європи у IХ – ХІ ст. Войтович Л.В. Середні віки. – С. 148 – 155.

2.Творче завдання: підготувати твір на тему: «Інквізиція: історична необхідність чи церковне свавілля».

Для виконання завдання пропонується переглянути цикл документальних фільмів «Інквізиція» («Інквізиція: катари і тамплієри», «Інквізиція: тюдорівські єретики», «Інквізиція: іспанська інквізиція») 

3.Створити словник термінів із курсу «Історія середніх віків».

Всі деталі та методичні матеріали розміщено у Viber, група «Історія середніх віків».

 

Історія середніх віків - працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google w46eai5)

та Viber, група Історія середніх віків.

[email protected]

Сучасна зарубіжна історіографія працюємо в classroom.google (код входу до classroom.google 5uyvg2a) та Viber, група Сучасна зарубіжна історіографія

[email protected]

 
Історія середніх віків Суздаль М.М.

1. Пройти онлайн тести з теми «Основи історії середніх віків» ( всього 85 тестів- сайт Онлайн-тести https://oltest.ru/tests/kultura_i_iskusstvo/iskusstvo_epohi_vozrozhdeniya// - вказівки, щодо роботи в редакторі дивіться в групі у Viber.

Скріншоти з результатами тестування надсилати в групу Viber не пізніше 14.00. 25.03.20.

2. Опрацювати підручник Войтович Л.В. Середні віки і дати письмову відповідь на питання:

І. Ранньофеодальна держава у Німеччині.

ІІ. Династія Капетингів. Причини, що перешкоджали посиленню королівської влади у Франції наприкінці ХІ – поч. ХІІ ст.

ІІІ. Посилення королівської влади у Франції в ХІІ ст.

ІV. Альбігойські війни.

3. Прочитати перший розділ праці Я. Буркгардта «Культура Італії в епоху Відродження» і написати твір-есе на тему: «Держава як мистецтво».

   [email protected]  
Історія середніх віків Суздаль М.М.

1. Пройти онлайн тести з теми «Західноєвропейське мистецтво  середніх віків» ( не менше 80 тестів- сайт Онлайн-тести https://oltest.ru/tests/kultura_i_iskusstvo/iskusstvo_epohi_vozrozhdeniya// - вказівки, щодо роботи в редакторі дивіться в групі у Viber.

Скріншоти з результатами тестування надсилати в групу Viber не пізніше 14.00. 01.04.2020.

 2. Опрацювати підручник Войтович Л.В. Середні віки і дати письмову відповідь на питання:

І. Політичний розвиток Англії після нормандського завоювання 1066 р.

ІІ. Скандинавські країни в ХI – XVст.

ІІІ. Угорщина, Валахія, Молдавія до кінця ХV ст.

   [email protected][email protected]  
Історія інтеграційних процесів сучасного світу

Селищева І.А.

  

Опрацювати матеріали до семінарів:

 -Тема: Передумови і початок європейської інтеграції;

-Тема: Перехідний період європейської інтеграції (1960-1970 рр.);

-Тема: Розвиток європейських співтовариств у 1973-1964 рр.;

Виконати завдання для самостійної роботи до планів семінару. Тезисне конспектування статей збірника (стор.30,55,160). (матеріали Міжнародної конференції «История европейской интеграции 1945-1994 гг.)

.

 26 березня

9 квітня

 

[email protected]

 

Правознавство

СМК-18

Селищева І.А.

Опрацювати матеріали до семінарів:

- тема: Основи цивільного права України),

- тема: Основи трудового права України;

- тема Основи адміністративного права України.

Виконати завдання для самостійної роботи до планів семінару.

20/03

03/04

17/04

[email protected]

Правове регулювання туристичної діяльності

 (гр. ТУР-18)

Селищева І.А.

Опрацювати матеріали до семінарів:

-тема: Безпека в галузі туризму; 

-тема: Міжнародно-правове регулювання туристичної діяльності.

Виконати завдання для самостійної роботи до планів семінару

26/03

09/04

[email protected]  
   

 

     
   

ЗАВДАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

     
Історія слов'янських народів доц. Вєтохіна В.О. ЗАВДАННЯ ДИВИТИСЯ ТУТ 18.04 [email protected]

 

Новітня історія доц. Вєтохіна В.О. ЗАВДАННЯ ДИВИТИСЯ ТУТ 11.04  

 

  УВАГА! СТУДЕНТИ ПЕРШОГО КУРСУ МАЮТЬ ЧЕРЕЗ НАДАНУ ІМ ПОШТУ @kdpu.edu.ua ПРОГЯГОМ НАЙБЛИЖЧОГО ЧАСУ ВИЙТИ НА ЗВ'ЯЗОК ІЗ ВИКЛАДАЧЕМ І ОТРИМАТИ КОД ДОСТУПУ ДО ГУГЛ КЛАСРУМ ТА ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ТАМ.

10643
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31