ВИКОНАННЯ ПРОГРАМ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
ПО КАФЕДРІ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ТА ПРАВОЗНАВСТВА НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ З 05 ТРАВНЯ ПО 15 ТРАВНЯ 2020 Р.
№ п/п |
Викладач |
Навчальна дисципліна |
Група |
Забезпечення зв'язку |
Дата заняття. Вид заняття, тема заняття |
1. |
Печеніна Н.А. Дробот А.О. Печеніна Н.А. |
Історіографія історії України |
ІГ-ІП-ІМ-19 |
Moodle, e-mail. https://classroom.google.com/u/0/c/NTQ0NDc0MzQ5NzVa 5k3ocei – код доступу |
13.05.20 – Тема «Історіографія історії України середини – 2 половини ХХ ст.»: розміщено матеріали до лекції. 15.05.20 – для практичної роботи розміщено завдання 7-8, Семінарське заняття. 15.05.20 - Тема 7. Історіографія історії України ХХ ст., тестування, завдання 8 |
Історична географія України |
ІГ-ІП-ІМ-18 |
Moodle, e-mail. https://classroom.google.com/u/0/c/NTQ2Njg1OTYwNjla xcwi3w2 – код доступу |
12.05.20 – Тема «Історична географія українських земель в 2 половині ХХ – на початку ХХ ст.»: розміщено матеріали до лекції. 8.05.2020 р., 15.05.2020 – семінарське заняття. Тема 8. Історична географія України ХІХ – початку ХХ ст. Самостійна робота 2 |
||
Історія України |
ІГ-ІП-ІМ-17 |
Moodle, e-mail. https://classroom.google.com/u/0/c/NTQ4NjM2MTAyODRa mk5dkoq – код доступу |
5.05.20 - Тема «УРСР в 1930-ті роки»: розміщено матеріали до лекції 5.05.20 – Тема «Політичні репресії: причини та наслідки. Великий терор в Україні»: розміщено матеріали до лекції 12.05.20 – Семінар-конференція – тема «До Дня пам’яті жертв політичних репресій». Тестування, виконання інд.завдань |
||
Історія України |
УІФ-19 |
Moodle, e-mail https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyMDg0NzY4NDV oeos7jn – код доступу |
12.05.20 – Тема «Київська Русь: період феодальної роздробленості»: розміщено матеріали до лекції Завдання 1, 2 – термін виконання –29.04.20 13.05.20 – практичне заняття Тема «Київська Русь: політичний, соціально-економічний, культурний розвиток »– робота з історичними джерелами, законспектувати питання, виконати самостійну роботу до теми |
||
Печеніна Н.А., Тарасов А.В., Москаленко В.Г., Шляхтич Р.П. |
Курсова робота |
ІГ-ІП-ІМ-18 |
Moodle, viber, e-mail |
Консультації щодо написання курсової роботи |
|
2. |
Тарасов А.В. Тарасов А.В., Дробот А.О. |
Етнічна історія України |
ІГм-ІПм-15 |
Moodle Youtube (он-лайн-конференція), група у viber та e-mail. |
07.05.2020 «Етнічна історія України к. ХІХ-ХХ ст» семінарське заняття 14.05.2020 «Проблема походження етнонімів та топонімів в генезі українського народу» семінарське заняття |
Основи наукових досліджень з історії |
ІГ-ІП-ІМ-19 |
Moodle Youtube (он-лайн-конференція), група у viber та e-mail семінарські заняття в zoom щосереди об 11-00 |
06.05.2020 «Типові помилки при написанні курсової роботи» 13.05.2020 «Залікова робота: вступ до курсової» |
||
Молодіжні рухи ХІХ-ХХ ст. в Україні |
ІГ-ІП-16, ІГ-ІП-ІМ-17 |
Moodle Youtube (он-лайн-конференція) viber та e-mail. Семінарські заняття - zoom (щовівторка об 11-00 та щочетверг о 12-10) |
05.05.2020 «Молодіжні субкультури 1990-ті» лекція 06.05.2020 «Молодіжна субкультура (за вибором)» залікова робота, семінарське 12.05.2020 «Молодіжні субкультури 1990-ті» лекція 13.052020 «Молодіжна субкультура(за вибором)» залікова робота, семінарське |
||
Історія України |
ІГ-ІП-ІМ-18 |
Moodle. Завдання на платформі Google class https://classroom.google.com/u/0/c/NTY1NDE0NjQ2Nzha 7rjvhdh – код доступу |
05.05.2020 Т 13. «Українофільство як культурницький рух» 12.05.2020 Т 14. «Політична фаза українського національного руху наприкінці ХІХ ст.» 8.05.2020 р. – семінарське заняття. Тема 7. Національне питання та національні рухи. В контексті вивчення історії України ХІХ століття студенти проходять он-лайн курс на платформі «Прометеус» – «Вибрані питання європейської історії». |
||
Історія України |
ІГ-ІП-16 ЗІ-16 |
Moodle viber та e-mail. |
06.05.2020 Т. 8 «Економічна криза 1990-х. Проблеми реформування економіки України (1991-початок ХХІ)» лекційне 13.05.2020 Т.7. «Україна в період 2010-2019 рр» семінарське |
||
3. |
Романець Н.Р. |
Історія України |
ІГ-ІП-ІМ-19 |
Moodle e-mail. |
04. 05. 2020. Самостійна робота: Тема 4: Козацько-селянські повстання 90-х рр. XVI ст. - 20-30-х рр. XVII ст. – 4 год. Опрацювати наукові статті, монографії, законспектувати питання самостійної роботи (розміщено в Moodle ) |
4. |
Дробот А.О. |
Історичне краєзнавство |
ІГ-ІП-ІМ-19 |
Moodle. Завдання на платформі Google class https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxMjkwNjIxMDha ukzozqk – код доступу |
8.05.2020 р. – семінарське заняття. Тема 4. Історико-краєзнавча діяльність музеїв та екскурсійних установ. 15.05.2020 р. – Лекція. Тема 5. Пам’яткознавча та пам’яткоохоронна робота (тезові конспекти завантажено на Google class. . Самостійні роботи № 5 та № 6; тестові завдання № 4 та № 5. |
5. |
Поліщук О.С. |
Цивільне та сімейне право |
ІП-18 |
Moodle viber та e-mail. |
04.05.2020 Підготувати конспекти семінарського заняття по темі №12 «Поняття шлюбу. Укладення та припинення шлюбу» 06.05.2020 Підготувати конспекти семінарського заняття по темі №13 «Права та обов’язки подружжя» |
Право соціального забезпечення |
ІПм-15 |
Moodle viber та e-mail. |
06.05.2020 Підготувати конспект семінарського заняття по темі № 8 «Пенсії по інвалідності» 08.05.2020 Підготувати конспект семінарського заняття по темі № 9 «Пенсії у зв’язку з втратою годувальника» Підготувати відповіді на тестові завдання по вивченим темам. |
||
6. |
Задорожна Л.В. |
Історія української культури |
УІФ -19 |
Moodle фейсбук (групи і особисто), електронна пошта, https://classroom.google.com/c/NTYzMDA5MTcxMzla cvszshe - код доступа |
8.05.20 Тема 7. Українська культура другої половини XIX - початку XX ст. Скласти конспект семінару 15.05.20 Виконання індивідуальних завдань (створення есе і презентації до обраної теми зі списку) по темі № 7. Створити архів записів і переслати на електронну пошту викладача або у Moodle. |
Теорія і методика навчання історії в школі |
ІГ-ІП-ІМ-17 |
Moodle, e-mail. |
8.05.20 Тема 7. Історичні знання та процес їх формування у сучасних умовах шкільної історичної освіти. Ознайомитися з тезами лекції та списком джерел до теми. Зробити конспект семінару до теми №7. 15.05.20 Зробити практичну та самостійну роботу до теми № 7. Створити архів записів і переслати на електронну пошту викладача або в Moodle. Наприкінці кожного тижня студентам надсилається журнал із нарахованими балами за всі види роботи згідно з програмою дисципліни. |
||
Теорія і методика викладання правознавства |
ІП-16 |
Moodle, e-mail. |
4.05.20, 2 пари – створити конспекти уроків до 2 х обраних тем з 9 клас «Основи правознавства» з метою обговорення у групі дистанційно. Наприкінці кожного тижня студентам надсилається журнал із нарахованими балами за всі види роботи згідно з програмою дисципліни. Навантаження виконано повністю. Створити архів записів і переслати на електронну пошту викладача або в Moodle. |
||
Технології розвитку навчальних компетентностей з історії у профільній школі |
ІГм-ІПм-15 |
Moodle, e-mail. |
13.05.20 Зробити конспект семінару до теми 8. Виконати самостійні роботи до тем № 8. Наприкінці кожного тижня студентам надсилається журнал із нарахованими балами за всі види роботи згідно з програмою дисципліни. 13.05.20 ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ – ZOOM о 10.00 Отримання заліку. Навантаження виконано повністю. Створити архів записів і переслати на електронну пошту викладача або в Moodle. |
||
7. |
Шляхтич Р.П. |
Зарубіжна історіографія історії України |
ІП-ІГ-м-15 |
Moodle |
5.05 семінарське заняття/лекція «Український вимір Другої світової війни у роботах зарубіжних істориків» 12.05. Лекція «Український визвольний рух 30-50-х років ХХ століття у зарубіжній історіографії» |
Актуальні проблеми української історії та культури |
СМК-19 |
Moodle Google class https://classroom.google.com/c/NTYyNjM0ODcyNTla код доступу dkvestu |
5.05 Лекція/семінар Тема №7. Актуальні проблеми української історії та культури повоєнного часу хрущовської «відлиги» та брежнєвського «застою» (1945-1982). |
||
Актуальні проблеми української історії та культури |
УАФ-19 |
Moodle Google class https://classroom.google.com/c/NTYyNjM0ODcyNTla код доступу dkvestu |
5.05 семінар Тема №7. Актуальні проблеми української історії та культури повоєнного часу хрущовської «відлиги» та брежнєвського «застою» (1945-1982). |
||
Актуальні проблеми української історії та культури |
ПП/СП-19, |
Moodle Google class https://classroom.google.com/c/NTYyNjM0ODcyNTla код доступу dkvestu |
6.05 лекція. 8.05 семінар Тема №7. Актуальні проблеми української історії та культури повоєнного часу хрущовської «відлиги» та брежнєвського «застою» (1945-1982). |
||
Актуальні проблеми української історії та культури |
ПНП/ПНА /ПНІ-19 |
Moodle Google class https://classroom.google.com/c/NTYyNjM0ODcyNTla код доступу dkvestu |
6.05 лекція. 8.05 семінар Тема №7. Актуальні проблеми української історії та культури повоєнного часу хрущовської «відлиги» та брежнєвського «застою» (1945-1982). |
||
Актуальні проблеми української історії та культури |
УФР/ФПР - 19 |
Moodle Google class https://classroom.google.com/c/NTYyNjM0ODcyNTla код доступу dkvestu |
6.05 семінар Тема №7. Актуальні проблеми української історії та культури повоєнного часу хрущовської «відлиги» та брежнєвського «застою» (1945-1982). |
||
Актуальні проблеми української історії та культури |
МХК/ХХК-19 |
Moodle Google class https://classroom.google.com/c/NTYyNjM0ODcyNTla код доступу dkvestu |
7.05 семінар Тема №7. Актуальні проблеми української історії та культури повоєнного часу хрущовської «відлиги» та брежнєвського «застою» (1945-1982). |
||
Актуальні проблеми української історії та культури |
ФІ/МІ/І-19 |
Moodle Google class https://classroom.google.com/c/NTYyNjM0ODcyNTla код доступу dkvestu |
14.05 лекція Тема №8 Українські землі в умовах розпаду СРСР та перших років Незалежності (1985-1994 рр.) |
||
Актуальні проблеми української історії та культури |
ФІ/І-19 |
Moodle Google class https://classroom.google.com/c/NTYyNjM0ODcyNTla код доступу dkvestu |
7.05 семінар Тема №7. Актуальні проблеми української історії та культури повоєнного часу хрущовської «відлиги» та брежнєвського «застою» (1945-1982). |
||
8. |
Москаленко В.Г. |
Конституційне право |
ІП-19 |
Особистий зв’язок |
27.04, 04.05,11.05.20 семінар Основи конституційного ладу України. Лекції 1 Економічні , соціокультурні права і свободи громадян. Лекція 2Конституційні обов’язки людини та громадянина. |
Виборче право |
ІП-м-15 |
Moodle, e-mail. |
8.05.20 Лекція.Основні види виборчих систем України(2г.) 1.Мажоритарна виборча система та її характеристика. 2.Пропорційна виборча система та її види.3.Змішана виборча система та її застосування. 15.05.20 Семінар.Юридична відповідальність за порушення виборчого права.(2г.) 1.Судовий захист виборчих прав громадян.2.Адміністративна відповідальність за порушення виборчих прав.3.Міжнародний захист виборчих прав громадян. Законспектувати питання практичного заняття, самостійної роботи |
||
9 |
Товстоляк Н.М. |
Актуальні проблеми української історії та культури |
Ом/Д-19 |
Moodle |
05.05. Лекція № 8. Українські землі в умовах розпаду СРСР та перших років Незалежності (1985-1994 рр.) 12.05. Лекція № 8. Українські землі в умовах розпаду СРСР та перших років Незалежності (1985-1994 рр.) |