09 вересня 2022 року на факультеті дошкільної і технологічної освіти були проведені настановчі конфереції з виробничої педагоічної практики для магістрів 2 року навчання.
Магістри спеціальності 012 Дошкільна освіта проходять виробничу педагогічну практику у закладах дошкільної освіти та психокорекційну (з додатковою спеціальністю 053 Психологія). Керівником практики Бадіцою М.В. на конфереції оголошено мету та завдання практики, терміни її проходження, перелік звітної документації тощо. Завідувачем кафедрою дошкільної освіти Ковшар О.В. було зазначено, що виробнича педагогіка практика у закладах дошкільної освіти є важливим засобом професійної підготовки майбутніх магйстрів дошкільної освіти, вихователів дітей раннього та дошкільного віку. Також магістрантів ознайомили з наказом про направлення їх на практику та безпосередньо представили керівників і методистів.
Магістри спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) з додатковою спеціальністю 014.09 Середня освіта (Інформатика) для проходження виробничої педагогічної практики направлені у заклади освіти. Магістрантів було детально ознайомлено з програмою практики та особливостями її проходження в період оголошення воєнного стану. Зокрема керівник Яковлєва В.А. донесла до здобувачів мету та завдання практики, ознайомила з процедурою її проходження, окреслила масштаб та особливості проходження виробничої практики в старших класах. Методисти з педагогіки Потапенко О.Б. та психології Пінська О.Л. обгрунтували мету та особливості виконання завдань з педагогіки та психології. Методист за фахом та завідувач кафедри педагогіки та методики технологічної освіти Савченко Л.О. ознайомила з вимогами щодо оформлення документації.
Особлива увага на конференції була приділена обговоренню техніки безпеки практикантів під час проходження виробничої педагогіної практики у закладах освіти.
- Автор: Факультет дошкільної і технологічної освіти
- Перегляди: 893
Студенти 4 курсу групи ПСО-18, спеціальність 015 Професійна освіта (Сфера обслуговування) проходили практику в Криворізькому центрі професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу у групах кухарів та кондитерів. Готували матеріали уроків за фаховим спрямуванням. Проводили лекції із спецдисциплін. Були присутні на виробничій практиці в групах кондитерів та кухарів, мали можливість проводити виробниче навчання під керівництвом майстрів. Готували презентації та вікторини для кращого засвоєння учнями матеріалу. Допомогали підготувати матеріал до виховних годин кураторам груп та проводили виховні заходи різноманітної тематики, а саме: до дня української писемності, дня закоханих тощо.
Вітаємо студентів з успішним проходженням практики.
- Автор: Факультет дошкільної і технологічної освіти
- Перегляди: 984
Студенти спеціальності 016 Спеціальна освіта за спеціалізацією «Логопедія» під час проходження практики проводили консультації для батьків «Кінезіологічні вправи»; проводили виховні заходи, спостерігали за роботою логопеда в освітньому закладів взагалі та за роботою з нейрогімнастики зокрема; проводили вправи на розвиток взаємодії півкуль головного мозку; фронтальні логопедичні заняття; здіснювали логопедичний масаж за методикою Крупенчук О.І для батьків.
- Автор: Факультет дошкільної і технологічної освіти
- Перегляди: 1921
В період з 02.02.2022 до 24.02.2022 студенти факультету дошкільної і технологічної освіти групи ДВП(Х)-18 проходили виробничу педагогічну практику в закладах дошкільної освіти нашого міста. У дошкільних установах були створені всі умови для належного проходження практики. Студенти четвертого курсу навчилися:
1) Аналізувати особливості роботи закладів дошкільної освіти; діяльність педагогічних працівників;
2) організовувати освітній процес у групах дошкільних закладів;
3) проявляти творчість, та підходити нетрадиційно до виконання завдань.
На жаль, у зв’язку з початком воєнних дій на території України виробнича педагогічна практика була переведена у дистанційну форму, проте, наші студенти все ж змогли отримати безцінний досвід та натхнення працювати далі в педагогічному напрямку.
- Автор: Факультет дошкільної і технологічної освіти
- Перегляди: 990
Виробнича практика студентів є одним із важливих видів навчальної роботи і здійснюється з метою набуття виробничих навиків приймати самостійно рішення в реальних виробничих умовах. Вона покликана підготувати майбутніх спеціалістів до реальної практичної роботи, забезпечити належний рівень їхньої професійної підготовки. Завершилася виробнича педагогічна практика студентів другого освітньо-кваліфікаційного ступеню.
Група ТОАм-16:
Студент-практикант Майфельд Дмитро на уроці трудового навчання
Фото студентки-практикантки Таран Юлії з проведення уроку інформатики та виховної години
Студент-практикант Важніченко Сергій на уроках трудового навчання
Та студентки-практикантки Ахремчик Анна та Гіголо Інна
Група ТОКМО-16:
Студентка практикантка Цвєтова Аліна на уроках трудового навчання
- Автор: Факультет дошкільної і технологічної освіти
- Перегляди: 1223
Звітна документація з виробничої практики студентів спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
До уваги студентів 4 курсу!
Для оцінювання виробничої педагогічної практики студенти до 17 квітня 2020 року мають подати методистам на перевірку таку документацію:
1. Індивідуальний план роботи студента з виробничої педагогічної практики.
2. Конспекти проведених уроків (до введення карантину) – 3 конспекти.
3. Розгорнуті конспекти уроків з трудового навчання (з використанням сучасних дистанційних форм навчання) – 4 конспекти.
4. Розгорнуті конспекти уроків з інформатики – 3 конспекти.
5. Конспект позакласного заходу з трудового навчання з презентацією Power Point.
6. Щоденник педагогічної практики.
7. Звіт з педагогічної практики.
8. Методична розробка виховного заходу.
9. Аналіз виховного заходу.
10. Завдання з психології.
Звітну документацію студенти в електронному вигляді подають методистам на перевірку. Методисти виставляють оцінки в електронному журналі з виробничої педагогічної практики.
- Автор: Факультет дошкільної та технологічної освіти
- Перегляди: 1130
- Автор: Кафедра загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання
- Перегляди: 1087