На кафедрі англійської філології відбулося опитування роботодавців, в установах яких працюють (працювали) або проходять (проходили) практику студенти-випускники освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література».
В опитуванні взяли участь представники Криворізької Вальдорфської гімназії КМР, Криворізького ліцею 4 КМР, Криворізької гімназії «Інтелект», Освітнього Центру «Інтерклас», Криворізького національного університету та ін., яким було запропоновано визначити актуальність освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література», якість підготовки фахівців, їхню загальну ерудованість та компетентність, рівень володіння soft і hard skills тощо.
90% респондентів зазначають, що актуальність освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література» та якість підготовки фахівців у світлі найновіших досліджень та вимог сучасного ринку праці за шкалою від 1 до 5 балів дорівнює 5 (1 – незадовільно, 5 – відмінно), що свідчить про високий рівень підготовки та застосування передових технологій навчання студентів-випускників Криворізького державного педагогічного університету.
100% роботодавців вважають, що підготовка фахівців за освітньою програмою відповідає вимогам ринку праці, що свідчить про ретельно розроблену освітню програму з урахуванням специфіки майбутньої професії, а також про те, що роботодавці готові приймати на роботу випускників даної освітньої програми без додаткового навчання чи тривалої адаптації.
100% респондентів зацікавлені у прийомі випускників освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література» на роботу у їхньому закладі освіти (установі, організації); за шкалою від 1 до 5, де 1 – не зацікавлений, 5 – дуже зацікавлений, всі респонденти зазначили 5, що свідчить про їх бажання надавати робочі місця та співпрацювати з високоосвіченими фахівцями, спеціалістами в своїй галузі, випускниками освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література» Криворізького державного педагогічного університету.
Усі учасники опитування зазначають високий рівень підготовки фахівців освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література». Водночас, необхідно врахувати пропозиції роботодавців щодо збільшення обсягу практичної підготовки студентів та опанування нових методик викладання, приділяти більшу увагу розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, застосування їх на практиці, а також удосконалити вивчення таких тем, як «Оцінювання досягнень учнів з англійської мови в НУШ: форми, критерії, види».
Ухвалено: прийняти інформацію до відома та подати на розгляд вченої ради факультету іноземних мов.