Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

На кафедрі англійської філології відбулося опитування випускників освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література», які закінчили Криворізький державний педагогічний університет у період з 1995 по 2022 роки. Так, серед 50 опитаних респондентів, 70% зазначили, що повністю задоволені якістю отриманої освіти, 26% зазначили, що радше задоволені. Окрім того, серед опитаних 84% працюють за фахом, 8% мають споріднену спеціальність, і 8% працюють за іншою спеціальністю. Це свідчить про те, що для більшості опитаних здобута освіта дійсно визначила напрямок їхньої кар'єри та дозволила професійно реалізуватися.

На запитання «Чи була наявність у Вас диплома про вищу освіту важливою для Вашого роботодавця?» 68% респондентів надали позитивну відповідь, що означає, що для більшості роботодавців наявність диплома про вищу освіту є важливою. 28% респондентів зазначили, що диплом є важливим, але не вирішальним чинником. Для цієї частини опитаних наявність диплома мала певне значення для роботодавців, але інші фактори також враховувались при прийнятті на роботу.

Випускниками Криворізького державного педагогічного університету було оцінено актуальність освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література» у світлі найновіших досліджень та вимог сучасного ринку праці за п’ятибальною шкалою від 1 до 5 (1 – зовсім неактуальна, 5 – актуальна). Відтак, 66% зазначають, що програма є актуальною, а 22% респондентів надали відповідь: «радше актуальна».

Якість та рівень спеціальної (професійної) підготовки було оцінено респондентами наступним чином: 70% відповідачів оцінили його найвищим балом, вказуючи на значну експертність та кваліфікацію. Ще 24% визнали рівень підготовки як «радше високий», що також свідчить про належний ступінь володіння спеціалізованими знаннями та навичками. Отримані результати засвідчують високий рівень професійної підготовки респондентів. 74% респондентів погоджуються, що кваліфікація, яку вони отримали, є престижною на ринку праці.

Зміст освітньої програми оцінюється 56% респондентами як «дуже високий», а 28% оцінюють його як «радше високий». 58% опитаних погоджуються, що в рамках освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література» широко використовуються сучасні методи навчання. Це свідчить про те, що в освітній програмі активно використовуються інноваційні підходи до навчання та підтримується висока якість викладання.

Загальну організацію роботи структурних підрозділів університету 60% оцінюють як «високу», 30% - «радше високу». Це свідчить про ефективне управління та належний рівень організації освітнього середовища. Що стосується роботи органів студентського самоврядування, 59% респондентів оцінюють її високо, 28% - «радше високо». Це підтверджує активну роль студентського самоврядування в житті університету та їхню успішну діяльність у представницькій та організаційній сферах.

Серед отриманих пропозицій задля покращення підготовки фахівців за освітньою програмою «Англійська мова і зарубіжна література» зазначено збільшення академічної мобільності (наприклад, збільшення можливостей для участі в міжнародних програмах обміну); удосконалення технологічного забезпечення (смарт-дошки та планшети, а також безкоштовний доступ до онлайн-ресурсів); бажання отримувати більше можливостей для спілкування з носіями мови та практичних курсів, що зорієнтовані на розвиток усного та писемного спілкування; розвиток soft skills, що необхідні для професійного та особистісного розвитку; скорочення нефахових дисциплін.

Ухвалено: прийняти інформацію до відома та подати на розгляд вченої ради факультету іноземних мов.

25788
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30