Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

Кафедрою англійської філології було проведено опитування студентів освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література». Серед 58 опитаних респондентів 34% зазначили, що навчання на освітній програмі відповідає їхнім очікуванням, в той час як 46% відповіли «радше відповідає». Водночас, 65% опитаних студентів задоволені рівнем отриманих знань та умінь, а близько 75% у майбутньому планують працювати за здобутою кваліфікацією. Це свідчить про те, що обрана студентами спеціалізація визначає напрямок їхньої майбутньої кар'єри і здобувачі освіти прагнуть в ній професійно реалізуватися.

На основі отриманих результатів опитування можна зробити наступні висновки щодо предметів, які студенти вважають найбільш важливими: практичний курс англійської мови отримав більшість голосів та, на думку здобувачів, вважається ключовим під час вивчення англійської мови; практична граматика англійської мови та фонетика визнаються важливими дисциплінами для розвитку мовленнєвих навичок, вимови звуків англійської мови та засвоєння граматичних конструкцій. Здобувачі відзначили літературу Англії та історію зарубіжної літератури як дисципліни, що допомагають поглибити знання англомовної культури та літературних традицій, в той час як педагогіка та психологія дозволяють отримати базові психолого-педагогічні знання задля ефективного викладання англійської мови у майбутньому.

Дієвість формування індивідуальної освітньої траєкторії  62% респондентів оцінюють як ефективну, а 82 % задоволені переліком вибіркових дисциплін. Це свідчить про те, що індивідуальна освітня траєкторія відповідає потребам студентів і надає їм різноманітний вибір для задоволення їхніх особистих і професійних інтересів.

На запитання «Чи задовольняє Вас рівень організації та зміст практик?» 50% надали позитивну відповідь та 63% зазначили, що вважають їх корисними задля формування професійних компетентностей та подальших навичок роботи за спеціальністю. Близько 80% засвідчили, що повністю ознайомлені з процедурою визнання результатів навчання, отриманих в інших закладах освіти, а також неформальної освіти.

Серед опитаних, 55% респондентів засвідчили, що повністю задоволені формами і методами навчання і викладання на освітній програмі, і ще 39% відповіли, що «радше задоволені». Окрім того, 75% погоджуються з тим, що навчання в університеті є студентоцентрованим, що свідчить про те, що освітня програма орієнтована на потреби та інтереси студентів.

Близько 90% респондентів засвідчили, що знають, де знайти інформацію про навчальні програми та силабуси навчальних дисциплін. А також, близько 80% опитаних наголошують, що напочатку вивчення дисципліни викладачі надають здобувачам освіти інформацію щодо змісту, результатів навчання, критеріїв оцінювання, що свідчить про дотримання принципів прозорості та інформованості в освітньому процесі. Також, 100% респондентів зазначили, що ознайомлені з політикою, стандартами й процедурами дотримання академічної доброчесності в університеті.

На запитання «Чи вважаєте ви контрольні заходи прозорими та зрозумілими?» 51% респондентів надали відповідь «так» і 29% - відповідь «радше так». У той час, як 95% згодні з тим, що на екзаменах завжди забезпечується об’єктивність та неупередженість. Близько 90% опитаних ніколи не мали справу з необ’єктивністю у ході оцінювання знань. Це підтверджує об'єктивність в оцінюванні, що є важливим аспектом стабільності і довіри в освітньому середовищі.

87% опитаних вважають викладачів освітньої програми «Англійська мова і література» професіоналами високого рівня. Окрім того, 81% респондентів задоволені рівнем матеріально-технічного забезпечення навчання на освітній програмі. Близько 78% задоволені рівнем організаційної, інформаційної, соціальної, консультаційної підтримки студентів в університеті. Отримані дані свідчать про високий рівень задоволеності та довіри здобувачів до якості освіти та умов навчання на програмі «Англійська мова і література».

На питання «Чи залучаються студенти, зокрема студентське самоврядування, до перегляду освітньої програми, внесення змін і доповнень до неї?» 45% надали позитивну відповідь. Також, 70% опитаних вважають освітню програму, за якою вони навчаються, актуальною, затребуваною і такою, що відповідає запитам ринку праці. Це означає, що здобувачі позиціонують освітню програму як конкурентоспроможну і важливу для майбутньої реалізації кар’єри. Водночас, існує потенціал для більш активної залученості здобувачів у процес перегляду, висування власних пропозицій та вдосконалення освітніх програм.

Серед отриманих пропозицій задля покращення підготовки фахівців за освітньою програмою «Англійська мова і зарубіжна література» зазначено збільшення кількості сучасних методів викладання, залучення носіїв мови до освітнього процесу задля удосконалення навичок спілкування, зменшення кількості завдань з неосновних предметів і зосередження на ключових дисциплінах.

25958
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30