Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

Опитування студентів спеціальності 015.38 Професійна освіта (Транспорт) щодо академічної доброчесності показало, що в ньому приймали участь 11 студентів бакалаврського рівня вищої освіти, які продемонстрували досить високий рівень обізнаності з питаннями академічної доброчесності.

95% опитаних повністю розуміють концепцію академічної доброчесності, при цьому 71.5% знають нормативні документи університету та 90% отримують інформацію про академічну етику від викладачів.

Основними джерелами про академічну доброчесність є навчальні дисципліни («Транспортні засоби та їх ТО», «Транспортна логістика», «Основи діагностики транспортних засобів», «Діагностичне обладнання для ремонту транспорту»), консультації, кураторські години, семінари та інформація на сайті університету.

Водночас дослідження виявило певні проблемні аспекти: 10-20% студентів визнають наявність епізодів списування, спостерігаються поодинокі випадки академічного плагіату, а 10 % студентів недостатньо обізнані з нормативними документами.

За результатами опитування, університет застосовує диференційовані санкції за порушення академічної доброчесності: повторне проходження оцінювання, зниження балів, анулювання роботи та позбавлення академічної стипендії. Більшість студентів усвідомлюють наслідки недотримання академічних норм та прагнуть дотримуватися принципів доброчесності.

Рекомендації за підсумками дослідження включають: посилення роз'яснювальної роботи, продовження практики інформування студентів та запровадження додаткових освітніх заходів з академічної етики. Загальний висновок дослідження підтверджує, що студенти мають позитивне ставлення до академічної доброчесності, усвідомлюють її важливість, але потребують постійної методичної підтримки та роз'яснень.

29319
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28