Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

Результати анонімного опитування здобувачів щодо якості викладання навчальних дисциплін за ОП «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова», «Українська мова і література, зарубіжна література», «Українська мова і література, зарубіжна література. Психологія»

На виконання розпорядження № 61 від 02 вересня 2024 року «Про проведення опитування здобувачів вищої освіти» з 05 вересня по 20 вересня 2024 року серед здобувачів 2-4 курсів бакалаврського рівня вищої освіти в онлайн-режимі проводилося анонімне опитування щодо якості викладання навчальних дисциплін на обраних ОП «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова», «Українська мова і література, зарубіжна література», «Українська мова і література, зарубіжна література. Психологія».

Проведений моніторинг уможливив аналіз результатів опитування, оцінку якості наданих освітніх послуг, окреслив шляхи удосконалення якості викладання навчальних дисциплін.

УАФ-21, УПФ-21, УМЛ-21 (4 курс)

Участь в опитуванні взяли 6 здобувачів освіти. Анкета містила 5 питань.

Здобувачі мали можливість обирати навчальну дисципліну зі списку (30 навчальних дисциплін).

Навчальні дисципліни, якість викладання яких оцінили студенти:

  • історія зарубіжної літератури (Журба С. С.);
  • сучасна українська літературна мова (Малюга Н. М.);
  • практичний курс англійської мови (Гладка О. В.) (тільки УАФ);
  • мистецтво виразного слова (Семененко Л. М.);
  • теорія видавничої діяльності (Онікієнко І. М.).

Новый_рисунок_1.png

1. Здобувачі вищої освіти оцінювали навчальні дисципліни та діяльність викладачів за різними критеріями за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).

1.1. На питання «Дисципліна потрібна мені для майбутньої професійної діяльності, містить корисний матеріал, сприяє формуванню умінь і навичок» відповіді були такими:

  • 5 балів – 66,7 % респондентів,
  • 4 бали – 33,3 % опитаних.

1.2. Відповіді на питання «Викладач вільно володіє навчальним матеріалом і сучасною науковою інформацією, навчальний матеріал викладається доступно і цікаво, дисципліна забезпечена необхідними методичними матеріалами» засвідчили такі результати:

  • 5 балів – 66,7 % респондентів;
  • 4 бали – 33,3 % опитаних.

1.3. Щодо відкритості, тактовності, доброзичливості зі студентами, можливості звернутися до викладачів за роз’ясненням чи порадою відповіді розподілено так:

  • 5 балів – 50 %;
  • 4 бали – 16,7 %;
  • 3 бали – 16,7 %;
  • 2 бали – 16,7 %.

1.4. Відповіді на питання «Викладач чітко і зрозуміло визначає критерії оцінювання знань студентів, завжди оцінює знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро» такі:

  • 5 балів – 50 % респондентів;
  • 4 бали – 33,3 %;
  • 3 бали – 16,7 % опитаних.

 2. Оцінка здобувачами вищої освіти складності навчальної дисципліни засвідчила такі результати:

  • оптимально – 50 % респондентів;
  • дуже складно – 16,7 %;
  • складно – 16,7 %;
  • дуже просто – 16,7 %.

Новый_рисунок_2.png

3. Співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання, здобувачі вищої освіти оцінили так:

  • оптимальне, часу вистачає на опрацювання навчального навантаження – 66,7 %;
  • наявне перевантаження, часу на опрацювання навчального матеріалу не вистачає – 33,3 % респондентів.

4. 50 % опитаних засвідчили, що викладач надав інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення курсу; 50 % – у процесі вивчення дисципліни.

 Новый_рисунок_3.png

 

УАФ-22, УПФ-22, УМЛ-22 (3 курс)

Участь в опитуванні взяли 22 здобувачі вищої освіти. Анкета містила 5 питань.

Здобувачі мали можливість обирати навчальну дисципліну зі списку (21 навчальна дисципліна).

Навчальні дисципліни, якість викладання яких оцінили студенти:

  • сучасна українська літературна мова (Бузько С. А.);
  • історія зарубіжної літератури (Коломієць Н. Є.);
  • історія української літератури (Мельник Н. Г.);
  • психологія (загальна, вікова, педагогічна) (Халік О. О.);
  • когнітивна революція в освіті (Панафідіна О. О.);
  • естетика (Балута Г. А., Оліфер О. Є.);
  • методика виховної роботи (Король А. М., Коваленко І. А.);
  • філософія(Балута Г. А., Оліфер О. Є.);
  • практичний курс англійської мови (Сорочан Л. Ф.) (тільки УАФ);
  • сімейне консультування та психотерапія (Шестопалова О. П.) (тільки УПФ);
  • практикум із поетики художнього слова (Журба С. С.) (тільки УМЛ);
  • математичні методи в психології (Остапчук О. Є.) (тільки УПФ)

Новый_рисунок_4.png

1. Здобувачі вищої освіти оцінювали навчальні дисципліни та діяльність викладачів за різними критеріями за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).

1.1. На питання «Дисципліна потрібна мені для майбутньої професійної діяльності, містить корисний матеріал, сприяє формуванню умінь і навичок» відповіді були такими:

  • 5 балів – 95,5 % респондентів;
  • 4 бали – 4,5 % опитаних.

1.2. Відповіді на питання «Викладач вільно володіє навчальним матеріалом і сучасною науковою інформацією, навчальний матеріал викладається доступно і цікаво, дисципліна забезпечена необхідними  методичними матеріалами» засвідчила такі результати:

  • 5 балів – 90,9 % респондентів;
  • 3 бали – 9,1 %.

1.3. Щодо відкритості, тактовності, доброзичливості зі студентами, можливості звернутися до викладача за роз’ясненням чи порадою відповіді розподілено так:

  • 5 балів – 81,8 % опитаних;
  • 4 бали – 9,1 %;
  • 3 бали – 9,1 % респондентів.

1.4. Відповіді на питання «Викладач чітко і зрозуміло визначає критерії оцінювання знань студентів, завжди оцінює знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро» такі:

  • 5 балів – 77,3 % респондентів;
  • 4 бали – 9,1 %;
  • 3 бали – 19,1 %;
  • 2 бали –4,5 % опитаних.

2. Оцінка складності навчальної дисципліни засвідчила такі результати:

  • оптимально – 77,3 %;
  • нескладно – 18,2 %;
  • дуже складно – 4,5 %.

Новый_рисунок_5.png

3. Співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання, здобувачі вищої освіти оцінили так:

  • 95,5 % – оптимальне, часу вистачає на опрацювання навчального навантаження;
  • 4,5 % – наявне перевантаження, часу на опрацювання навчального матеріалу не вистачає.

4. 90,9 % опитаних засвідчили, що викладач надав інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення курсу; 4,5 % – у процесі вивчення дисципліни; 4,5 % респондентів інформацію не отримали.

Новый_рисунок_6.png

5. Надано один коментар щодо змісту та якості викладання навчальної дисципліни «Практикум із поетики художнього слова»:

«Ця дисципліна дала мені змогу набагато глибше «зануритися» в аналіз художнього твору. Викладач порадив корисні та цікаві інтернет-джерела для опрацювання потрібного матеріалу в різних соцмережах. Після завершення даної дисципліни я знаю, як потрібно опрацьовувати, аналізувати та добирати літературу. Також є навички та доопрацювання з підготовки до практичних занять з української/зарубіжної літератури, майбутніх уроків у школі, використання візуалізації матеріалу. Щиро дякую за цей чудовий курс та окрема подяка викладачу

 

УАФ-23, УПФ-23, УМЛ-23 (2 курс)

Надійшло 129 відповідей. Анкета містила 5 питань.

Здобувачі мали можливість обирати навчальну дисципліну зі списку (15 навчальних дисциплін).

Студенти оцінили якість викладання усіх запропонованих навчальних дисциплін, а саме:

  • сучасна українська літературна мова (Білоконенко Л. А., Березовська-Савчук Н. А.);
  • історія зарубіжної літератури (Журба С. С., Яременко Н. В.);
  • психологія (загальна, вікова, педагогічна) (Халік О. О.);
  • історична граматика (Колоїз Ж. В.);
  • загальна педагогіка (Король А. М.);
  • історія української літератури (Онікієнко І. М.);
  • фізична культура у спортивній секції (Василенко В. В.);
  • українська діалектологія (Асмаковська Г. Г.);
  • сімейне консультування та психотерапія (Шестопалова О. П.) (тільки УПФ);
  • іноземна мова (Соловйова Н. Д.) (тільки УПФ, УМЛ);
  • фразові дієслова в англійському усному та писемному мовленні (Єловська Ю. В.) (тільки УАФ);
  • практичний курс англійської мови (Єловська Ю. В.) (тільки УАФ);
  • психологічна служба в системі освіти (Остапчук О. Є.) (тільки УПФ);
  • правописний практикум (Малюга Н. М.) (тільки УМЛ);
  • STEM-практики в освіті (Прихожа Ю. О.).

Новый_рисунок_7.png

1. Здобувачі вищої освіти оцінювали навчальні дисципліни та діяльність викладачів за різними критеріями за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).

1.1. На питання «Дисципліна потрібна мені для майбутньої професійної діяльності, містить корисний матеріал, сприяє формуванню умінь і навичок» відповіді були такими:

  • 5 балів – 88,4 % респондентів;
  • 4 бали – 7,8 %;
  • 3 бали – 3,1 % опитаних.

1.2. Відповіді на питання «Викладач вільно володіє навчальним матеріалом і сучасною науковою інформацією, навчальний матеріал викладається доступно і цікаво, дисципліна забезпечена необхідними  методичними матеріалами» засвідчили такі результати:

  • 5 балів – 93 % респондентів;
  • 4 бали – 4,7 %;
  • 3-1 бали – 2,3 %.

1.3. Щодо відкритості, тактовності, доброзичливості зі студентами, можливості звернутися до викладача за роз’ясненням чи порадою відповіді розподілено так:

  • 5 балів – 96,9 % опитаних;
  • 4 бали – 1,6 %;
  • 3 бали – 1,6 % респондентів.

1.4. Відповіді на питання «Викладач чітко і зрозуміло визначає критерії оцінювання знань студентів, завжди оцінює знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро» такі:

  • 5 балів –96,9 % респондентів;
  • 4 бали – 3,1 % опитаних.

2. Оцінка здобувачами складності навчальної дисципліни засвідчила такі результати:

  • оптимально – 57,4 %;
  • нескладно – 31,8 %;
  • складно – 7,8 %;
  • дуже просто – 3,1 %.

3. Співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання, здобувачі вищої освіти оцінили так:

  • оптимальне, часу вистачає на опрацювання навчального навантаження – 95,3 %;
  • наявне перевантаження, часу на опрацювання навчального матеріалу не вистачає – 2,3 % респондентів;
  • навчального матеріалу замало, можна було б опрацювати більше – 1,6 % респондентів;
  • важко відповісти – 0,8 % респондентів.

4. 99,2 % опитаних засвідчили, що викладач надав інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення курсу; 0,8 % – у процесі вивчення дисципліни.

Новый_рисунок_8.png

5. Надано один коментар щодо змісту та якості викладання навчальної дисципліни «Історична граматика української мови»:

«Вважаю, що для більш кращого опрацювання матеріалу, слід додати лекції».

 

Результати опитування будуть обговоренні на засіданні вченої ради факультету української філології.

27635
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31