З 24 грудня 2024 року по 15 січня 2025 року на платформі MOODLE Криворізького державного педагогічного університету тривало анонімне опитування здобувачів вищої освіти щодо організації вивчення вибіркових дисциплін. Метою анкетування було – проаналізувати політику вибірковості університету, виявити проблемні аспекти та усунути недоліки у процедурі організації обрання та вивчення дисциплін за вільним вибором, зрозуміти пріоритети покращення якості освіти.
В опитуванні взяли участь 24 здобувачі ОП «Математика. Інформатика» (70,59% складу тих, хто навчається на освітній програмі на 2-4 курсах бакалаврату).
Аналіз відповідей здобувачів (див. протокол) показав, що система вибору дисциплін у межах цієї освітньої програми функціонує ефективно, однак є простір для вдосконалення, зокрема в частині надання студентам більш детальної інформації про практичне застосування отриманих знань та ознайомлення із силабусами вибіркових освітніх компонентів.