З 24 грудня 2024 року по 15 січня 2025 року на платформі MOODLE Криворізького державного педагогічного університету тривало анонімне опитування здобувачів вищої освіти щодо організації вивчення вибіркових дисциплін. Метою анкетування було – проаналізувати політику вибірковості університету, виявити проблемні аспекти та усунути недоліки у процедурі організації обрання та вивчення дисциплін за вільним вибором, зрозуміти пріоритети покращення якості освіти.
В опитуванні взяли участь 17 здобувачів ОП «Інформатика. Програмування» (39,53% складу тих, хто навчається на освітній програмі на 2-4 курсах бакалаврату).
Аналіз відповідей здобувачів (див. протокол) показав, що:
- Більшість студентів (82.4%) ознайомлені з процедурою вибору дисциплін принаймні в загальних рисах.
- Переважна більшість студентів (76.5%) цілком задоволені процедурою вибору навчальних дисциплін, а 88.2% вважають кількість запропонованих дисциплін оптимальною.
- Головними чинниками при виборі дисциплін є:
- корисність для розширення кругозору (82.4%);
- зв'язок зі спеціальністю та майбутньою професією (по 64.7%);
- практична спрямованість (64.7%). - 88.2% опитаних вважають обрані дисципліни цікавими та корисними, а 76.5% готові обрати їх повторно.
- Найпопулярнішими вибірковими дисциплінами серед студентів є "Веб-дизайн" та "Комп'ютерна графіка".
- Основні рекомендації студентів спрямовані на покращення інформування про зміст дисциплін та збільшення гнучкості при їх виборі.