Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

Відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про вищу освіту» система забезпечення закладами вищої освіти якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (система внутрішнього забезпечення якості) передбачає здійснення процедур і заходів до яких включено здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм.
Упродовж березня 2024 року на платформі MOODLE Криворізького державного педагогічного університету тривало анонімне опитування серед роботодавців задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності нашої співпраці та налагодження комунікації. про якість освітніх програм на факультетах.
Учасники анкетування – потенційні роботодавці задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності нашої співпраці та налагодження комунікації за ОПП Образотворче мистецтво та декоративне мистецтво (бакалаври). Всього в опитуванні взяли участь 10 осіб, це роботодавці державної та комунальної форми власності, такі як: Криворізький ліцей №95 КМР, Криворізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів 70, Криворізький ліцей академічного спрямування "Міжнародні перспективи" КМР, Криворізька гімназія № 72 КМР, КЛ "Кредо", КПНЗ "Центр позашкільної освіти "Зміна" КМР, Криворізька гімназія №108 КМР, КЗСМО Музична школа N13 КМР, КЗСМО "Музична школа №5" КМР.
Роботодавці зазначили, що 70% здобувачів вищої освіти перебували на практиці в їхніх закладах.


На питання «Чи вважаєте Ви, що підготовка фахівців за освітньою програмою відповідає вимогам ринку праці?», так відповіли 90 %.
Щодо якості підготовки фахівців за освітньою програмою відповідає (50%) висока, достатня (50%). А саме вважають що загальнотеоретична підготовка на високу рівні 60%, спеціальна (професійна) підготовка на високу рівні 60%, комунікативна компетентність на високу рівні 50%, здатність до навчання й саморозвитку на високу рівні вважають 40%, а достатньому рівні 60%, націленість на професійний розвиток і кар’єрне зростання 50%, володіння інформаційно-комунікаційними технологіями на високу рівні 70%.
Роботодавці зазначили, що 80% зацікавлені в прийомі випускників освітньої програми на роботу у Вашому закладі (установі, тощо) та 90% рекомендували б керівникам інших закладів (установ, організацій) приймати на роботу випускників ОПП Образотворче мистецтво та декоративне-прикладне мистецтво.
Також, 100% роботодавців відповіли на питання «Чи рекомендували б Ви керівникам інших закладів (установ, організацій) приймати на роботу випускників освітньої програми?»
Щодо оцінювання за 5-ти бальною шкалою від 1 до 5, де 1 — не зацікавлений, 5 — дуже зацікавлений. Покращення матеріально-технічної бази університету за шкалою 1 – 0%, 2 – 0%, 3 – 20%, 4 – 60%, 5 - 20% респондентів, підвищення кваліфікації викладачів за шкалою вважають від 1 – 0 %, 2 – 20%, 3 - 30%, 4 – 30%, 5 – 20%; підвищення вимог до вступників за шкалою 1 – 0 %, 2 – 25%, 3 - 40%, 4 - 25%, 5 – 10%; підвищення вимог до студентів і випускників за шкалою від 1 – 0 %, 2 – 25%, 3 - 37,5%, 4 – 25%, 5 –37,5%; збільшення обсягу практичної підготовки студентів вважать за шкалою від 1 – 0 %, 2 – 0%, 3 - 0%, 4 – 12,5%, 5 – 87,5%; зміни змістового наповнення освітніх програм за шкалою від 1 – 10 %, 2 – 10 %, 3 - 30%, 4 – 30% 5 – 20%; розширення співпраці з роботодавцями за шкалою від 1 – 0 %, 2 – 0%, 3 -25%, 4 - 25%, 5 –50%; рівень спеціальної (професійної) підготовки за шкалою від 1 – 0 %, 2 – 0 %, 3 – 20%, 4 - 10%, 5 – 90%; комунікативна компетентність за шкалою 5 відповіли 100% роботодавців; здатність до навчання й саморозвитку за шкалою 5 відповіли 100% роботодавців; здатність працювати в колективі, команді за шкалою роботодавці відповіли: 1 – 0 %, 2 – 0 %, 3 - 0%, 4 - 10%, 5 – 90%; здатність ефективно представляти себе й результати своєї праці за шкалою роботодавці відповіли так: від 1 – 0 %, 2 – 0 %, 3 – 20%, 4 - 10%, 5 – 90%; націленість на професійний розвиток і кар’єрне зростання за шкалою роботодавці відповіли: 1 – 0 %, 2 – 0 %, 3 - 0%, 4 - 40%, 5 – 60%; вміння логічно мислити, робити правильні висновки, послідовно і обґрунтовано висловлювати особисту думку за шкалою 5 відповіли 100% роботодавців; володіння інформаційно-комунікаційними технологіями за шкалою 5 – дуже зацікавлені дали 100% роботодавців; ведення ділової документації думку за шкалою відповіли: 1 – 0 %, 2 – 12,5 %, 3 - 20%, 4 – 30%, 5 – 50%.
За результатами аналізу опитування можна сформулювати наступні пропозиції «Ваші пропозиції для покращення підготовки фахівців за освітньою програмою “Образотворче та декоративне мистецтво” для потреб Вашого закладу (установи, організації) (наприклад, щодо результатів навчання, навчальних дисциплін, практик, змісту підготовки тощо)»:
 Бажано з акцентувати увагу освітньої програми "Образотворче та декоративне мистецтво" на інтегрованому курсі "Мистецтво", "Технології", які за програмою тепер вивчаються в ЗСО.
 Пропозиції відсутні, тому що підготовку фахівців здійснюють чудові люди і педагоги.
 Моральна підготовка майбутніх фахівців до роботи в школі.
 Більше приділяти увагу комунікаційним зв'язкам з роботодавцем.
 Бажаємо успіхів та маємо надію на подальшу співпрацю (КЗСМО Музична школа №13 КМР).

Такий зворотний зв’язок дозволяє окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці а також врахувати висловлені рекомендації та побажання для вдосконалення освітніх програм; дозволяє сформувати напрями оновлення та покращення освітніх програм, за якими провадиться освітня діяльність на факультеті.

25913
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31