3-4 липня 2024 року студенти спеціальностей «Туризм» та «Фізична культура зі спеціалізацією спортивний туризм» в рамках практик з дисциплін «Географія туризму» та «Активний туризм» відвідали Черкащину та оцінили її туристичні локації. Керівниками подорожі були викладачі Володимир Казаков та Вікторія Пацюк.
Перший день подорожі ознаменувався знайомством з обласним центром -містом Черкаси, його визначними пам’ятками та історичними перипетіями. Родзинкою першого дня стало відвідування єдиного буддійського храму в Європі «Білий Лотос», в якому здобувачі освіти дізналися секрети східної мудрості та зарядилися позитивною енергією.
Далі був переїзд на місце кемпінгу в сосновому лісі, майстер-клас з розбиття наметів, облаштування табору, приготування вечері в польових умовах та, звісно, купання у річці Дніпро.
Другий день був ще більш насиченим. Розпочалась екскурсійна програма з відвідування унікальної за своєю неоготичною архітектурою Спасо-Преображенської церкви. Далі була екскурсія до відомої у Європі палеонтологічної пам’ятки – стоянки мисливців за мамонтами (15 тис. років тому), де була знайдена перша у світі карта на бивні мамонту. У місті Каневі наші студенти відвідали алею скульптур, створену за мотивами шевченківських творів та піднялись на гору Гончариха, звідки відкрилась чудова панорами міста, річки Дніпро та Канівського водосховища. На завершення було відвідано ключовий об’єкт нашої подорожі – Шевченківський заповідник з культовим місцем для всіх українців – могилою Тараса Шевченка.
Організована подорож посприяла формування в здобувачів освіти нових компетентностей, а саме:
- аналізувати екскурсійні об’єкти та умови їх відвідування;
- оцінювати інфраструктурні складові туристичних кластерів та дестинацій;
- порівнювати діяльність екскурсоводів на різних локаціях;
- облаштовувати побут туристичної групи за кемпінгових умов;
- справлятися із форс-мажорними ситуаціями.
Сподіваємось отримані знання обов’язково знадобляться студентам як в подальшій професійній діяльності, так і для організації особистих подорожей.