Кафедра математики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет
 

ПЛАН РОБОТИ ПРОБЛЕМНОЇ ГРУПИ «ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ТА ЦІННОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» НА 2025-2026 Н.Р.

Наукові керівники: С. Щербина, канд. пед. наук, доцент; В. Іванова, канд. пед. наук, доцент; О. Потапенко, канд. пед. наук, доцент.
Мета й завдання: Центральною проблемою реформування освіти є підвищення її якості. Підвищення якості освіти – необхідна умова покращення життя суспільства, це основа демократизації політичного устрою, модернізації економіки, розвитку культури інноваційного мислення, утвердження фундаментальних цінностей буття людини. Якість освіти обумовлюється сукупністю показників, що характеризують різні аспекти навчальної діяльності: зміст освіти, форми і методи навчання, матеріально-технічна база, кадровий склад, управління якістю освіти. Згідно Концепції Нової української школи якість освіти мають забезпечити головні компоненти Нової української школи, як-от: новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві; дитиноцентризм та орієнтація на потреби здобувача освіти в освітньому процесі, наскрізний процес виховання, який формує цінності; педагогічне партнерство між здобувачами освіти, педагогом і батьками.
Підвищення якості освіти вимагає підготовки педагога Нової української школи, здатного бути керівником освітнього процесу, готовим до впровадження в освітній процес інноваційних форм, методів та технологій навчання, що реалізуються на засадах особистісного орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного підходів.
Аналізуючи нашу сучасну реальність, зазначимо, що в умовах війни відбувається послаблення когнітивних процесів у здобувачів освіти та спостерігається наявність прогалин у знаннях і навичках у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків. Підвищення якості освіти потребує від вчителя комплексного підходу щодо застосування сучасних методик викладання та технологій задля надолуження прогалин у навчанні, задля подолання освітніх втрат.
Тематика наукових досліджень учасників проблемної групи спрямована на теоретичне поглиблене та практичне освоєння ефективних шляхів формування компетентностей та цінностей здобувачів освіти в умовах Нової української школи.

План роботи

31878
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31