Згідно з планом роботи зі стейкхойдерами кафедрами загальної та вікової психології, практичної психології, було підтримано ініціативу стейкхолдерів щодо тіснішої співпраці у просвітницькій діяльності щодо запобігання впливу пропаганди, споживання неякісного контенту з соцмереж, вміння працювати з інформацією.
Стейкхолдери закликали до боротьби з таким злом як «брейнротінг» («загнивання мозку») у результаті споживання неякісної медіа продукції. Тому ініціативні та креативні магістри-психологи (група ППм-24), які прослухали курс медіапсихології, відгукнулися на ініціативу і створили просвітницький медіапродукт. Саме його плануємо передати освітнім закладам для роботи з підлітками.
- Данченко Даніела запропонувала презентацію «Вплив Інстаграм та ТІК-ТОК на психічне здоров’я молоді».
- Демченко Юрій - створив яскравий плакат.
- З Лілією Берестень відправляємося у захоплююче дослідження медіапродуктів
- Жугіна Марія запрошує у «Медіасупермаркет».
- Кулік Данило розробив інформаційний буклет.
- Тищенко Дмитро попереджає «Як не стати жертвою фейків».
- Пономаренко Роман у своєму медіапродукті вчить правилам медіа гігієни.
- Ковш Лідія написала пам’ятку для дітей «Як протистояти негативному впливу соцмереж».
- Арсен Жильцов вчить «Як відрізняти фейк від правди».