
10 жовтня 2025 року відбулася настановна ЗУМ-конференція з навчальної психолого-педагогічної практики студентів 2 курсу спеціальності 013 Початкова освіта (групи ПНП-24, ПНА-24, ПНІ-24).

Під час конференції із вітальним словом до здобувачів освіти звернулася Баруліна Ю.О., проректор з науково-педагогічної роботи Криворізького державного педагогічного університету, к. пед. н., доцент, доцент кафедри початкової освіти. Юлія Олександрівна наголосила, що навчальна психолого-педагогічна практика є обов’язковим компонентом освітніх програм підготовки бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта, ознайомила зі змістом і базами практики, а також надала поради щодо успішного проходження практики.

Кучер С.Л., тимчасово виконуюча обовʼязки завідувача кафедри початкової освіти, д. пед. н., доцент, професор кафедри, у своєму зверненні привітала студентів та наголосила, що навчальна психолого-педагогічна практика проводиться в ІІІ семестрі з відривом від занять в університеті і ґрунтується на знаннях, отриманих з основних дисциплін психолого-педагогічного циклу. Світлана Леонідівна зазначила, що цей вид практики є початковим етапом практичної підготовки студентів до професійної діяльності, на якому закладаються основи практичних вмінь і навичок, відбувається формування професійних якостей особистості майбутнього вчителя початкових класів.

Керівник педагогічної практики університету Цоуфал Л.С. ознайомила студентів із метою і завданнями навчальної психолого-педагогічної практики, окреслила специфіку проходження практики в очному і дистанційному форматах. Любов Сергіївна зазначила, що одним із основних завдань практики є поглиблення й розширення знань з педагогіки початкової освіти (дидактики) та загальної, вікової й педагогічної психології, набуття умінь застосовувати ці знання на практиці. Цоуфал Л.С. озвучила бази практик, наголосила на особливостях підготовки документації з практики.

Онищенко І.В., к. філол. н., доцент, доцент кафедри початкової освіти, методист з педагогіки зауважила, що навчальна психолого-педагогічна практика є важливим етапом у практичній підготовці студентів до професійної діяльності, під час якої відбувається ознайомлення з роботою вчителя початкових класів, формування у здобувачів освіти професійних компетентностей, творчого ставлення до роботи. Ірина Володимирівна поінформувала студентів про систему звітності з практики, ознайомила з обсягом завдань педагогічного блоку, які необхідно виконати під час проходження практики, надала слушні рекомендації щодо якісного виконання цих завдань за умов очного і дистанційного форматів навчання.


Методист з психології, к. психол. н., старший викладач кафедри загальної та вікової психології Пилипенко К.В. підкреслила, що одним із провідних завдань практики є формування здатності проводити психологічні спостереження та здійснювати аналіз психічних явищ. Катерина Валентинівна розповіла про психологічний компонент навчальної психолого-педагогічної практики та прокоментувала завдання психологічної спрямованості.

Організатори конференції зауважили, що контроль за виконанням всіх видів робіт здійснюється за допомогою системи управління електронними навчальними курсами Moodle.

Бажаємо здобувачам вищої освіти успішно пройти навчальну психолого-педагогічну практику, набути умінь організовувати освітній процес у початковій школі та навичок застосовувати теоретичні знання у практичній діяльності.















