Запрошуємо всіх зацікавлених учителів математики приєднатися до нової ініціативи - серії зустрічей під назвою "Методична майстерня вчителя математики". Це ініціатива вчителів математики, які працюють у системі загальної середньої освіти та фахової передвищої освіти і які зацікавлені в підвищення якості підготовки майбутніх вчителів математики, яких готує кафедра математики та методики її навчання Криворізького державного педагогічного університету. Ми розуміємо, що вчителі-практики - це ключова ланка у формуванні майбутніх успішних вчителів математики, тому пропонуємо цей форум для обміну досвідом, ідеями та кращими практиками.
Кожна зустріч "Методичної майстерні вчителя математики" буде спрямована на вдосконалення професійних навичок майбутніх учителів математики. Ми плануємо обговорювати актуальні методики навчання математики, використання сучасних технологій в освітньому процесі, а також ефективні методи оцінювання та мотивації учнів. Наша мета - створити сприятливе середовище для професійного розвитку та обміну досвідом серед вчителів математики. Приєднуйтеся до нас на цих зустрічах, щоб отримати нові ідеї, підтримку колег та збагатити свої методичні навички. Разом ми зможемо підняти рівень математичної освіти та надихнути майбутніх вчителів до досягнення нових вершин. Будь ласка, надсилайте свої пропозиції та запити на отримання посилання на конференцію Zoom на адресу [email protected].
План проведення зустрічей в методичній майстерні вчителя математики в 2024 році
№ | Дата, час | Формат | Майстер | Тема | Відеозапис |
1. |
30 квітня 2024 р. (вівторок) 15:30-17:00 |
дистанційно |
Оксана Дмитрівна Подкалюк, вчитель математики Криворізької гімназії 74 Криворізької міської ради, вчитель вищої категорії, старший вчитель |
Розвиток фінансової грамотності на уроках математики в основній школі | https://youtu.be/2wXEMwAAsd0?si=wEZXXM4PGiiJzKE0 |
2. | 14 травня 2024 р. (вівторок)
15:30-17:00 |
дистанційно |
Тетяна Валентинівна Желтуха, вчитель математики Криворізького Покровського ліцею, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист |
Задачі з невизначеними умовами в шкільному курсі математики як засіб формування критичного мислення здобувачів освіти | |
|
- Автор: Дмитро Бобилєв
- Перегляди: 550