Критерії оцінювання екзамену з курсу «Загальна педагогіка» у дистанційному навчанні
З урахуванням рекомендацій Міністерства освіти і науки України (лист від 27.03.2020 р. № 1/9-178), згідно з наказом по університету (від 12.05.20 №143) екзамен проводиться на платформі MOODLE у комбінованій формі (білет з 2 теоретичними питаннями у поєднанні з тестуванням).
Студенту надається можливість дати відповіді на 2 теоретичних питання, кожне з яких оцінюється максимально в 7 балів. А також необхідно виконати тестове завдання, яке максимально оцінюється в 6 балів.
Критерії оцінювання відповідей студентів на теоретичні питання
7 балів – студент на високому рівні має системні глибокі знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у своїй відповіді. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати навчальний матеріал.
6 балів – відповідь студент повна і глибока, обґрунтована, він володіє міцними знаннями, вміє застосовувати їх в дещо змінених ситуаціях, при цьому він може допускати незначних огріхів в аргументації думки тощо.
5 балів – відповідь студента є достатньо повною, логічною, він уміє аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки між явищами, фактами, робить висновки, припускається не значних помилок.
4 бали – студент правильно, логічно відтворює навчальний матеріал, розуміє основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження власних думок. Відповідь його правильна, але не достатньо осмислена, з деякими неточностями.
3 бали – студент виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу, з помилками і неточностями дати визначення понять, сформулювати правило.
2 бали – студент відтворює менш як половину начального матеріалу, не може довести свою думку.
1 бал – студент фрагментарно відтворює незначну частину навчального матеріалу, не має уявлення про об’єкт вивчення, не виявляє здатність елементарно викласти свою думку.
0 балів – у разі виявлення факту списування.