Щороку зі стін Криворізького педагогічного виходять у світ молоді фахівці. Традиційно випускники факультету української філології повертаються в альма-матер уже в ролі учителів, щоб поділитися своїм досвідом. Такі зустрічі проходять у різних форматах. Часом - це мотиваційна чи експертна взаємодія (вебінари, воркшопи, майстерки), інколи розготаються обговорення певної проблеми, дискусії.
Так, 4 жовтня 2024 року відбулася зустріч здобувачів ОП УМЛ-21, УАФ-21, УПФ-21 із випускником 2023 року Владиславом Ковтуненком, який успішно працює в Криворізькій гімназії №62 учителем української мови та літератури, зарубіжної літератури.До заходу долучилися також гаранти ОП "Українська мова і література, зарубіжна література" доц. Наталя Яременко, ОП «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова» доц. Наталя Березовська-Савчук, декан факультету української філології доц. Любов Семененко. Владислав поділився методичними кейсами, напрацьованими в процесі практичної педагогічної діяльності та здобутими під час участі в проєкті «Посилення спроможностей і компетенцій працівників освіти в Дніпропетровській області».
Освітній проєкт спрямований на посилення спроможностей та компетенції працівників освітньої галузі Дніпропетровської області, зокрема в проблематиці функціонування шкіл у кризових ситуаціях. Донором цієї події був чеська громадської організації “Асоціація з міжнародних питань”. Учасники зустрічі активно обговорювали шляхи формування читацької компетентності, пізнавальної творчої активності учнів на заняттях з літератур, прийоми активізації самостійності учнів у набутті знань, умінь та навичок.
Спікер наголосив, що система роботи вчителя має будуватися на принципі глибокого розуміння ним наукових закономірностей педагогічного процесу, тих виховних завдань, які необхідно розв’язати під час вивчення літератури. Сучасній українській школі потрібен такий учитель-словесник, який би виконував особливу соціокультурну місію, був ретранслятором традицій національної культури, філологічних знань, цінностей мови, літератури, фольклору в освітній практиці, власним життєвим і професійним прикладом формував учня як українськомовну особистість, наділену громадянською позицією, високим рівнем національної ідентичності й самосвідомості. Відтак, зауважив Владислав, важливо приділяти значну увагу відновленню внутрішнього ресурсу педагога, його мотивації, натхнення.
Присутні здобувачі освіти з цікавістю взаємодіяли зі спікером. Вдячні Владиславу Ковтуненку за корисну зустріч, яка збагатила студентів бакалаврату знаннями, орієнтованими на їхнє професійне становлення й зростання.