"Досвід Університету Латвії у Розробці Силабусу" - Вебінар проекту BURN, який відбувся 29 квітня 2024 року, ведений доктором Андою Упмане, доцентом та директором бакалаврської програми з психології, детально розглянуто стандарти навчання психологів. Особливо варто відзначити, що бакалаврська програма не надає права на професійну практику; вона кваліфікує випускників на ролі дослідницьких асистентів, з обов'язковим бакалаврським стажем, спрямованим на наукові дослідження протягом трьох років. Зворотно, дворічна програма магістра, відповідно до латвійського законодавства з 2019 року, дозволяє випускникам практикувати як психологів, а потім складати екзамен на сертифікацію після однорічної практики під наглядом супервізора.
Наступний сегмент вебінару зосередився на розробці силабусу, зокрема на курсі "Основи Психологічного Консультування", ( 6 кредитів). Цей аналіз розкривав структуру силабусу, охоплюючи навички та знання, що передбачені в програмі. Основні моменти включали:
- по-перше, силабус відповідає латвійським законодавчим стандартам, які регулюють ролі психологів;
- по-друге, він визначає 6-8 результатів навчання (пунктів засвоєння навичок та знань), які оцінюються через два теоретичних тестування посеред семестру та екзамен з аналізу кейсів випадків (складається з 12-15 випадків, що потребують коментарів та демонстрації вмінь консультування);
- і по-третє, він використовує розподіл оцінок в 30% за участь у класових заняттях, 20% за самостійну роботу та 50% за підсумковий екзамен. Крім того, вебінар представив методики для логічного розподілу знань та оцінювання навичок у межах курсу, розкриваючи, як ці компоненти синергетично підтримують готовність програми.
Крім того, доповнюючи вебінар, завідувач кафедри психології, доцент, доктор Єва Стокенберга надала висновки щодо Картографування Силабусу, яке проілюстровано на прикладі бакалаврської програми з психології. Ця методологія допомагає викладачам вирівнювати зміст курсу з очікуваними результатами навчання, сприяючи комплексній оцінці знань, навичок та компетенцій студентів відповідно до заздалегідь визначених стандартів.