Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет

На виконання розпорядження № 60 від 02 вересня 2024 року «Про проведення опитування здобувачів вищої освіти» з 05 вересня по 20 вересня 2024 року серед здобувачів 2-4 курсів бакалаврського рівня вищої освіти в онлайн-режимі проводилося анонімне опитування щодо якості освітньої програми «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова». Проведений моніторинг уможливив аналіз результатів опитування, оцінку якості наданих освітніх послуг, окреслив шляхи удосконалення освітньої програми.

 Анкета містила 40 питань. В опитування взяли участь 12 респондентів.

1) На питання «Чи відповідає навчання на освітній програмі Вашим очікуванням?» 11 респондентів відповіли «так», 1 – «скоріше так».

2) 100 % опитуваних здобувачів відповіли, що вони задоволені рівнем отримуваних знань та умінь.

3) 42 % респондентів обов’язково планують працювати за здобутою кваліфікацією; 50 % – якщо трапиться така нагода; 8 % – ще не визначилися.

4) Серед найбільш важливих дисциплін освітньої програми більшість здобувачів назвали такі: сучасна українська літературна мова, історія української літератури, історія зарубіжної літератури, практичний курс англійської мови, основи академічного письма, історична граматика української мови, загальна педагогіка, психологія.

5) Надійшла пропозиція щодо збільшення кількості годин для таких дисциплін: сучасна українська літературна мова, історія зарубіжної літератури, діалектологія.

6) Дієвість та ефективність організації освітнього процесу в університеті 67 % опитаних здобувачів оцінюють на «відмінно», 25 % – на «добре», 8 % – на «задовільно».

7) 92 % реципієнтів цілком задоволені переліком вибіркових дисциплін, 8 % – частково.

8) На питання «Які дисципліни Ви хотіли би бачити в переліку вибіркових?» здобувачам, як правило, було важко відповісти. Більшість зазначили, що перелік вибіркових дисциплін їх влаштовує. Надійшла лише одна пропозиція щодо «вступу до курсів методик».

9) 92 % респондентів цілком і 8 % частково задоволені організацією процесу вибору та способом формування груп для їх вивчення.

10) 83 % опитаних здобувачів цілком і 17 %  частково задоволені рівнем організації навчальних і виробничих практик. 75 % респондентів вважають практики цілком корисними для формування професійних компетентностей, навичок для подальшої роботи за спеціальністю, 25 % – частково.

11) Надійшли пропозиції щодо змін у змісті та організації практик і завданнях: організовувати захисти практик для окремих груп, де студенті ділитимуться здобутим досвідом та надавати більш детальну інформацію. Більшість же респондентів зазначили, що зміст і організація практик не потребують змін.

12) На питання: «Як би Ви оцінили співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання?» відповіді були такі:

  • оптимальне, часу вистачає на опрацювання навчального навантаження – 75 %;
  • наявне перевантаження, часу на опрацювання навчального матеріалу не вистачає – 17 %;
  • важко відповісти – 8 %.

13) На питання «Чи знайомі Ви з процедурами визнання результатів навчання, отриманих в інших закладах освіти, у неформальній (курси, семінари, вебінари тощо) системі освіти?» 100 % респондентів відповіли ствердно.

14) 92 % здобувачів засвідчили, що цілком задоволені формами й методами навчання та викладання на освітній програмі, 8 % – частково.

15) На питання «Чи погоджуєтеся Ви з твердженням, що викладання в Університеті є студентоцентрованим?» відповіді такі:

  • так, цілком погоджуюся – 67 %;
  • скоріше погоджуюся – 17 %;
  • важко відповісти – 16 %.

16) Серед викладачів, які найбільш професійно викладають навчальні дисципліни, опитані назвали Асмаковську Г. Г., Березовську-Савчук Н. А., Білоконенко Л. А., Гладку О. В., Єловську Ю. В., Журбу С. С., Колоїз Ж. В., Коломієць Н. Є., Король А. М., Малюгу Н. М., Онікієнко І. М., Панафідіну О. С., Поляренко В. С., Халік О. О., Яременко Н. В.

17) Усі здобувачі зазначили, що знайомляться на початку семестру з програмами або силабусами дисциплін, які будуть вивчати протягом семестру.

18) На питання «Чи знайомі Ви з порядком та критеріями оцінювання з освітніх компонентів (навчальних дисциплін, практик, курсових робіт)?» 10 здобувачів відповіли «так, з усіх компонентів»; «частково» – 2 опитаних.

Новый_рисунок_9.png

19) 100 % опитаних здобувачів засвідчили, що викладачі надають інформацію щодо змісту, результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання на початку навчання.

20) На питання щодо залучення студентів до науково-дослідницької роботи відповіді розподілилися так:

  • так, постійно – 42 %;
  • час від часу – 50 %;
  • важко відповісти – 8 %.

21) 83% здобувачів цілком володіє інформацією про програми міжнародної академічної мобільності, 17 % – частково.

22) Контрольні заходи вважають цілком прозорими і зрозумілими 83 % респондентів, частково – 17 %.

23) На питання «Чи завжди забезпечується об’єктивність і неупередженість екзаменаторів?» відповіді були такі:

  • так – 67 %;
  • скоріше так, ніж ні – 25 %;
  • важко відповісти – 8 %.

24) 100 % респондентів не зіштовхувалися Ви з необ’єктивністю оцінювання знань.

25) 58 % опитаних повідомили, що знайомі з процедурою оскарження результатів заліків, екзаменів, 25 % зазначили, що знають про неї частково, 17 % – не знайомі.

26) З політикою, стандартами й процедурами дотримання академічної доброчесності в університеті знайомі всі опитані здобувачі.

27) 83% респондентів вважають викладачів, що у них викладають, професіоналами високого рівня. Відповідь «скоріше так» обрали 17 % опитаних.

28) Про те, що стосунки з викладачами загалом мають доброзичливий, конструктивний і довірливий характер зауважують 75 % здобувачів.

29) На питання «Чи вважаєте Ви доцільним залучати до освітнього процесу професіоналів-практиків, експертів, роботодавців?» «так» відповіли 25 % респондентів, «лише для опрацювання деяких тем» – 67 %; «важко відповісти» – 8 %.

Новый_рисунок_13.png

30) 100 %здобувачів зазначили, що цілком задоволені рівнем матеріально-технічного забезпечення навчання на освітній програмі.

31) 100 % цілком задоволені рівнем інформаційного та навчально-методичного забезпечення навчання на освітній програмі.

32) 100 % респондентів цілком задоволені рівнем організаційної, інформаційної, соціальної, консультаційної підтримки студентів в університеті.

33) На питання «Хто Вам надає найкращу підтримку?» відповіді засвідчили, що здобувачі відчувають підтримку, у першу чергу, одногрупників, батьків, деканату, викладачів, також друзів і кураторів академічних груп.

Новый_рисунок_14.png

34) 67 % здобувачів зазначили, що знайомі з діяльністю практичного психолога; тільки чув(ла) про її існування – 25 %; не знайомі – 8 %.

35) На питання щодо процедури врегулювання конфліктних ситуацій (включаючи прояви дискримінації, булінгу, корупції тощо) 75 % респондентів відповіли, що поінформовані, 17 % – частково поінформовані, 8 % – не поінформовані.

36) На питання «До кого Ви будете звертатися в разі конфліктної ситуації?» здобувачі обрали такі варіанти відповідей: «до декана факультету», «до куратора групи», «ні до кого, буду самостійно розв’язувати конфлікт», «до ректора університету».

Новый_рисунок_15.png

37) На питання «Чи залучаються студенти, зокрема студентське самоврядування, до перегляду освітньої програми, внесення змін і доповнень до неї?» більшість опитаних дали позитивну відповідь: 75 % відповіли «так», 25 % – «час від часу».

38) 8 % здобувачів засвідчили, що подавали пропозиції щодо перегляду освітньої програми, внесення змін і доповнень до неї. 92 % не долучалися до цього процесу або не знали про нього.

39) 83 % респондентів вважають освітню програму, за якою навчаються, цілком актуальною, затребуваною, такою, що відповідає запитам ринку праці; 17 % – «скоріше так».

40) Серед висловлених пропозицій щодо покращення підготовки фахівців за ОП «Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова» виокремимо такі:

  • збільшення кількості аудиторних годин з курсу «Історична граматика української мови»;
  • використання цифрових інструментів (платформи для онлайн-навчання, інтерактивні додатки);
  • упровадження в освітній процес технологій віртуальної та доповненої реальності;
  • залучення експертів з різних галузей до створення навчальних матеріалів.

Щиро дякуємо нашим студентам за участь в анкетуванні. Аналіз відповідей дозволить окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку здобувачів до потреб ринку праці.

Результати анкетування будуть обговоренні на засіданні вченої ради факультету української філології.

 

27634
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31