Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет
  1. У 2023-2024 н.р. анонімне опитування здобувачів відбувалося упродовж лютого. В опитуванні взяли участь 26 здобувачів (47,3%) ОП "Математика. Інформатика" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
    Аналіз результатів опитування дав змогу виявити слабкі та сильні сторони освітнього процесу за освітньою програмою (див. витяг з протоколу)
    Для покращення освітньої програми студенти запропонували:
    - додати до переліку вибіркових дисциплін дисципліну, пов’язану із формуванням фінансової грамотності, додати дисципліну з геометрії;
    - переглянути перелік дисциплін нормативної складової, приділивши найбільше уваги тим дисциплінам, які безпосередньо стосуються обраного фаху;
    - зосередити більше уваги на методиці викладання.
    Значна частина студентів відзначила, що їх усе влаштовує.

  2. Станом на 28.03.2024 в опитуванні взяли участь 14 випускників ОП "Математика. Інформатика" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
    92% випускників відзначили задоволеність якістю отриманої освіти, зокрема 64% висловилися дуже задоволено, а 28% - скоріше задоволено.
    Рекомендації для покращення освітньої програми «Математика. Інформатика»:
    - посилення практичної складової освітньої програми, зокрема, збільшення кількості практичних занять та стажувань у реальних умовах робочого середовища;
    - розширення мережі партнерів університету для забезпечення студентів можливістю отримати практичний досвід у різних закладах освіти та організаціях;
    - впровадження додаткових навчальних курсів з актуальних для ринку праці тем, таких як штучний інтелект тощо;
    - підвищення кількості практичних завдань та проектних робіт у навчальному процесі з метою покращення практичних навичок студентів і підготовки їх до викликів реального життя (див. витяг з протоколу).

  3. Станом на 28.03.2024 в опитуванні взяли участь 11 роботодавців для здобувачів/випускників ОП "Математика. Інформатика" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
    90,9% учасників опитування стверджують, що їхні заклади працюють або співпрацювали з випускниками освітньої програми.
    З них, 81,8% не вбачають потреби у додатковому навчанні для випускників, що свідчить про високий рівень підготовки студентів до реальних завдань робочого оточення.
    Важливо відзначити, що 72,7% роботодавців оцінюють актуальність освітньої програми на високому рівні (рейтинг 4 або 5), враховуючи сучасні вимоги ринку праці. Крім того, 81,8% респондентів вважають, що підготовка фахівців відповідає вимогам робочого оточення. Щодо якості підготовки фахівців, 63,6% роботодавців оцінюють її як високу або достатню. Проте, варто звернути увагу на рекомендації для подальшого покращення:
    - збільшення обсягу практичної підготовки студентів;
    - підвищення вимог до вступників та студентів;
    - розширення співпраці з роботодавцями для забезпечення актуальності програми (див. витяг з протоколу).
25883
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31