Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб орендарів), ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, UA-2024-11-04-012951-a
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 23 320,90 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2024 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 12 серпня 2024 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період листопад-грудень 2024 р.
Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.09.2024 року (сторінка 203 №168), застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 76
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб гуртожитків), ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, UA-2024-11-04-012766-a
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 595 416,50 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2024 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 12 серпня 2024 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період листопад-грудень 2024 р.
Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.09.2024 року (сторінка 203 №168), застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 81
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб навчальних корпусів) ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, UA-2024-11-04-012595-a
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 2 571 926,50 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2024 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 12 серпня 2024 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період листопад-грудень 2024 р.
Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.09.2024 року (сторінка 203 №168), застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 80
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» (зі змінами та доповненнями) надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Студентські квитки державного зразка за код ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту.
3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-23-011018-a
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно:
-до вимог, що встановлено наказом Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.12.2013 за № 2245/24777. Загальний механізм замовлення, видачі, обліку та обігу студентських квитків державного зразка визначено Положенням «Про студентські квитки (учнівські) квитки державного зразка (затверджене наказом МОН України від 25.10.2013 року №1474 та наказом МОН України від 25.04.2018 року №434);
-до вимог, що встановлено відповідно до пункту 8 частини першої статті 13 Закону України «Про вищу освіту», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки;
-персоналізація даних виконується згідно Наказу Міністерства освіти і науки України за №525 від 12.05.2015 року зі змінами і доповненнями.
Технічні та якісні характеристики закупівлі викладені у додатку до тендерної документації.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВ 2201160 відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі:
103 575,00,00 грн. (сто три тисячі п’ятсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.) з ПДВ за 750 шт.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки від 16.09.2024 року
Розрахунок очікуваної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових)пропозицій від постачальників:
№ з/п |
Організація |
Найменування |
Цінова пропозиція |
1 |
ПрАТ “Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій” |
Виготовлення студентських квитків державного зразка |
Вартість студентського квитка на 2024 навчальний рік складає 140 грн. 10 коп. 750*140,10=105 075,00грн |
2 |
ТОВ “Науково-виробниче підприємство “Обласний Дніпропетровський Центр Прикладних Інформаційних Технологій” |
Виготовлення студентських квитків державного зразка |
Вартість студентського квитка на 2024 навчальний рік складає 135 грн. 750*135=101 250,00грн. |
3 |
ДП “ПОЛІГРАФІЧНИЙ КОМБІНАТ “ЗОРЯ” |
Виготовлення студентських квитків державного зразка |
Вартість студентського квитка на 2024 навчальний рік складає 139 грн. 20 коп. 750*139,20=104 400,00грн. |
У зв’язку з фінансуванням очікувану вартість закупівлі визначаємо за середньою ціною |
(105 075+101 250+104 400)/3= 103 575,00 |
8.Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 237
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру
бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з визначення розміру реальних збитків та проведення технічного обстеження об'єктів Криворізького державного педагогічного університету, пошкоджених внаслідок бойових дій спричинених збройною агресією Російської Федерації згідно CPV за код ДК 021:2015: 71630000–3 Послуги з технічного огляду та випробувань
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-09-009001-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Умови надання Послуг з технічного огляду та випробувань Замовнику повинні відповідати нормам чинного законодавства України, у тому числі Наказу Міністерства економіки України та Фонду державного майна України від 18.10.2022 р. № 3904/1223 «Про затвердження Методики визначення шкоди та обсягу збитків, завданих підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності внаслідок знищення та пошкодження їх майна у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації, а також упущеної вигоди від неможливості чи перешкод у провадженні господарської діяльності».
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України на здійснення послуги з визначення розміру реальних збитків та проведення технічного обстеження об'єктів Криворізького державного педагогічного університету, пошкоджених внаслідок бойових дій спричинених збройною агресією Російської Федерації.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 53 000,00 грн без ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Вартість на Послуги з визначення розміру реальних збитків та проведення технічного обстеження об’єкту Криворізького державного педагогічного університету (навчального корпусу №5 за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Мистецька, 9), пошкодженого внаслідок бойових дій спричинених збройною агресією Російської Федерації (код за ДК 021:2015 – 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань) визначена згідно калькуляції, що додається.
КАЛЬКУЛЯЦІЯ
№ з/п |
Етап операцій |
Кількість послуг |
Вартість послуг, грн (без ПДВ) |
1 |
Ознайомлення експерта з технічного обстеження будівель і споруд з Об’єктом: аналіз вихідних даних |
1 |
3 000,00 |
2 |
Виїзд експерта з ТО на Об’єкт, виконання візуального обстеження та необхідних вимірювань для визначення площі пошкодження на об’єкті обстеження. Визначення конструктивної схеми будівлі, виду та обсягів пошкоджень внаслідок бойових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації. Виконання фотофіксації виявлених пошкоджень елементів конструкцій та інженерних мереж, які були пошкоджені внаслідок бойових дій спричинених збройною агресією Російської Федерації |
1 |
3 800,00 |
3 |
Аналіз експертом з ТО отриманих результатів проведеного обстеження, складання відомості дефектів, які виникли внаслідок бойових дій спричинених збройною агресією Російської Федерації на основі проведеного огляду об’єкта обстеження |
1 |
4 000,00 |
4 |
Оцінка та визначення технічного стану об’єкта обстеження, категорії пошкодження на основі проведеного огляду. Розроблення рекомендацій щодо подальших дій з відновлення, проведення додаткових інструментальних обстежень, інженерно-геологічних вишукувань, виконання перевірочних розрахунків (за необхідністю), планування невідкладних протиаварійних робіт, консервації або визначення обґрунтованої необхідності демонтажу (ліквідації) об’єкта обстеження, який був пошкоджений внаслідок бойових дій спричинених збройною агресією Російської Федерації |
1 |
9 000,00 |
5 |
Оформлення Звіту та Акту з технічного обстеження об’єкта будівництва, пошкодженого внаслідок бойових дій спричинених збройною агресією Російської Федерації |
1 |
3 000,00 |
6 |
Внесення інформації в до Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва |
1 |
2 000,00 |
7 |
Виїзд оцінювача на Об’єкт, виконання візуального огляду, фотофіксація Об’єкту та його околиць |
1 |
4 800,00 |
8 |
Збір та аналіз вихідних даних оцінювачем (ідентифікація Об’єкта) аналіз економічних характеристик оцінюваного майна, у тому числі вихідних даних наданих Замовником |
1 |
4 000,00 |
9 |
Обґрунтування оцінювачем методологічних підходів, методів та оціночних процедур, які можуть бути застосовані для оцінки; узгодження результатів оцінки, отриманих при застосуванні різних методологічних підходів |
1 |
3 550,00 |
10 |
Розрахунок вартості об'єкта оцінки шляхом застосування певних підходів. Визначення підсумкової величини вартості збитків |
1 |
10 900,00 |
11 |
Формування Звіту про визначення розміру збитків, що призвели до завдання майнової шкоди |
1 |
5 000,00 |
12 |
Загальна вартість операцій, грн (без ПДВ) |
53 000,00 |
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 201
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
- Послуги за код ДК 021:2015 65110000-7 - Розподіл води (Послуги з централізованого водопостачання для потреб гуртожитків (населення) до мережі балансової належності мереж
- Послуги за код ДК 021:2015 90430000-0 - Послуги з відведення стічних вод (Послуги з централізованого водовідведення для потреб гуртожитків (населення) до мережі балансової належності мереж)
3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-19-010525-a , UA-2024-09-19-010869-a
4. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи.
5. Розмір бюджетного призначення: 191 664,00грн.+ 184 752,00 грн.=376416,00 грн.
6. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
7. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 12 серпня 2024 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути докуменально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період червень-грудень 2024 р.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Зведений перелік суб'єктів природних монополій станом на 30.06.2024.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 246
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ КОШТОРИСНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання джерела резервного живлення (зарядна станція) за кодом ДК 021:2015 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання.
3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-01-004861-a
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якісні та технічні характеристики заявленого Товару визначені з урахуванням наявних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.
Якість товару повинна повністю відповідати усім нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його призначенням.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Для забезпечення безперебійної роботи Криворізького державного педагогічного університету, відповідно до службової записки № 469 від 12 липня 2024 року, виникла потреба в закупівлі зарядної станції Еcoflow Delta 2 (ZMR330-EU).
6. Вартість предмета закупівлі:
З трьох комерційних пропозицій, найбільш економічно вигідною є пропозиція ФОП Куц Сергій Анатолійович, яка становить 66 000,00 грн. (шістдесят шість тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки від 12.07.2024 року
Розрахунок найбільш вигідної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників:
№ з/п |
Організація |
Найменування |
Цінова пропозиція |
1 |
ФОП Куц Сергій Анатолійович |
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 (ZMR330-EU) |
Вартість обкладинкизарядної станції у 2024 році складає 66000 грн. 1 шт.*66000 грн.=66000 грн. |
|
ВСЬОГО |
|
66000 грн. |
2 |
ФОП Кудрявцев Олексій Миколайович |
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 (ZMR330-EU) |
Вартість обкладинкизарядної станції у 2024 році складає 72000 грн. 1 шт.*72000 грн.=72000 грн. |
|
ВСЬОГО |
|
72000 грн. |
3 |
ФОП Колесник Денис Олегович |
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 (ZMR330-EU) |
Вартість обкладинкизарядної станції у 2024 році складає 75000 грн. 1 шт.*75000 грн.=75000 грн. |
|
ВСЬОГО |
|
75000 грн. |
Найвигідніша вартість закупівлі складає |
66000 грн. |
8.Процедура закупівлі:
Закупівля без використання електронної системи.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 458
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Канцтовари за кодом ДК 021:2015 — 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне .
3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-01-007362-a
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та характеристики заявленої кількості Товару визначені з урахуванням наявних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.
Якість товару повинна повністю відповідати усім нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його призначенням.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики на закупівлю Канцтовари код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне додається
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВ 2201160 відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі:
195 944,67 грн. (сто дев’яносто п’ть тисяч дев’ятсот сорок чотири грн. 67 коп.) з ПДВ
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки №341 від 15.05.2024 року
Розрахунок очікуваної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових)пропозицій від постачальників:
№ з/п |
Організація |
Найменування |
Цінова пропозиція |
1 |
ФОП Шакун Ігор Олександрович |
Папір для друку А4, білий (210*297 мм) щільність 80 г/м2 , 500 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 169,00 грн. 600*169,00=101400 грн |
|
|
Папір для друку А3, білий (297*420 мм) щільність 80 г/м2 , 500 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 457,00 грн. 52*457,00=23764 грн |
|
|
Папір для друку А3, білий (297*420 мм) щільність 160 г/м2 , 250 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 625,00 грн. 40*625,00=25000 грн |
|
|
Папір для друку А4, білий (210*297 мм) щільність 160 г/м2 , 250 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 345,00 грн. 100*345,00=34500 грн |
|
|
Папір для друку А4, жовтий (210*297 мм) щільність 160 г/м2 , 250 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 565,00 грн. 10*565,00=5650 грн |
|
ВСЬОГО |
|
190314,00 грн. |
2 |
ФОП Бердник Віталій Анатолійович |
Папір для друку А4, білий (210*297 мм) щільність 80 г/м2 , 500 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 166,00 грн. 600*166,00=99600 грн |
|
|
Папір для друку А3, білий (297*420 мм) щільність 80 г/м2 , 500 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 460,00 грн. 52*460,00=23920 грн |
|
|
Папір для друку А3, білий (297*420 мм) щільність 160 г/м2 , 250 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 610,00 грн. 40*610,00=24400 грн |
|
|
Папір для друку А4, білий (210*297 мм) щільність 160 г/м2 , 250 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 320,00 грн. 100*320,00=32000 грн |
|
|
Папір для друку А4, жовтий (210*297 мм) щільність 160 г/м2 , 250 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 565,00 грн. 10*540,00=5400 грн |
|
ВСЬОГО |
|
185320,00 грн. |
3 |
ФОП Навроцький Андрій Олександрович |
Папір для друку А4, білий (210*297 мм) щільність 80 г/м2 , 500 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 158,00 грн. 600*158,00=94800 грн |
|
|
Папір для друку А3, білий (297*420 мм) щільність 80 г/м2 , 500 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 450,00 грн. 52*450,00=23400 грн |
|
|
Папір для друку А3, білий (297*420 мм) щільність 160 г/м2 , 250 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 625,00 грн. 40*590,00=23600 грн |
|
|
Папір для друку А4, білий (210*297 мм) щільність 160 г/м2 , 250 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 320,00 грн. 100*320,00=32000 грн |
|
|
Папір для друку А4, жовтий (210*297 мм) щільність 160 г/м2 , 250 арк |
Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 550,00 грн. 10*550,00=5500 грн |
|
ВСЬОГО |
|
179300,00 грн. |
4. |
ФОП Овсюк Олег Віталійович |
Штемпельна фарба Trodat 7011 28 мл синя на водній основі |
Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 175,00 грн. 15*175,00=2625 грн |
|
|
Штемпельна фарба Noris Color 191 25 мл синя на спиртовій основі |
Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 345,00 грн. 3*345,00=1035 грн |
|
|
Cкотч канцелярський 48мм*100 м 40 мкм прозорий |
Вартість Скотчу у 2024 році складає 68,00 грн. 40*68,00=2720 грн |
|
|
Cкотч вузький канцелярський 18*30 м 40 мкм |
Вартість Скотчу у 2024 році складає 13,50 грн. 70*13,50=945 грн |
|
|
Файл А4, 40 мкм, 100 шт. |
Вартість Файлів у 2024 році складає 178,00 грн. 15*178,00=2670 грн |
|
|
Файл А3, 40 мкм, 100 шт. |
Вартість Файлів у 2024 році складає 365,00 грн. 3*365,00=1095 грн |
|
ВСЬОГО |
|
11090,00 грн. |
5 |
ФОП Кухтіна Наталя Іванівна |
Штемпельна фарба Trodat 7011 28 мл синя на водній основі |
Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 160,00 грн. 15*160,00=2400 грн |
|
|
Штемпельна фарба Noris Color 191 25 мл синя на спиртовій основі |
Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 320,00 грн. 3*320,00=960 грн |
|
|
Cкотч канцелярський 48мм*100 м 40 мкм прозорий |
Вартість Скотчу у 2024 році складає 60,00 грн. 40*60,00=2400 грн |
|
|
Cкотч вузький канцелярський 18*30 м 40 мкм |
Вартість Скотчу у 2024 році складає 12,00 грн. 70*12,00=840 грн |
|
|
Файл А4, 40 мкм, 100 шт. |
Вартість Файлів у 2024 році складає 150,00 грн. 15*150,00=2250 грн |
|
|
Файл А3, 40 мкм, 100 шт. |
Вартість Файлів у 2024 році складає 350,00 грн. 3*350,00=1050 грн |
|
ВСЬОГО |
|
9900,00 грн. |
6 |
ТОВ “ЮПИТЕР” |
Штемпельна фарба Trodat 7011 28 мл синя на водній основі |
Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 190,00 грн. 15*190,00=2850 грн |
|
|
Штемпельна фарба Noris Color 191 25 мл синя на спиртовій основі |
Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 345,00 грн. 3*350,00=1050 грн |
|
|
Cкотч канцелярський 48мм*100 м 40 мкм прозорий |
Вартість Скотчу у 2024 році складає 72,00 грн. 40*72,00=2880 грн |
|
|
Cкотч вузький канцелярський 18*30 м 40 мкм |
Вартість Скотчу у 2024 році складає 15,00 грн. 70*15,00=1050 грн |
|
|
Файл А4, 40 мкм, 100 шт. |
Вартість Файлів у 2024 році складає 190,00 грн. 15*190,00=2850 грн |
|
|
Файл А3, 40 мкм, 100 шт. |
Вартість Файлів у 2024 році складає 410,00 грн. 3*410,00=1230 грн |
|
ВСЬОГО |
|
11910,00 грн. |
У зв’язку з фінансуванням очікувану вартість закупівлі визначаємо за середньою ціною (грн.) |
(190314+185320+179300)/3 = 184978 + (11090+9900+11910)/3=10966,67 184978+10966,67=195944,67 |
8.Процедура закупівлі:
Відкриті торги з особливостями.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 450
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Криворізький державний педагогічний університет; пр. Гагаріна, 54, м. Кривий Ріг 50086; код за ЄДРПОУ – 40787802;
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код національного класифікатора України ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" — 98110000-7 “Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій” ( Послуги з акредитації освітніх програм) за спеціальностями:
- Послуги з акредитації освітніх програм за спеціальністю "Середня освіта" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 48576 "Хімія. Інформатика".
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-29-006311-a
- Послуги з акредитації освітньої програми за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 98110000-7 - Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій: спеціальність 014 "Середня освіта" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 48576 "Хімія. Інформатика".
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері акредитації освітніх програм. Акредитація освітніх програм проводиться у відповідності до норм чинного законодавства, включаючи Закон України “Про освіту” від 05.09.2017 № 2145-VIII та “Про вищу освіту” від 01.07.2014 № 1556-VII, Постанова Кабінету Міністрів України “про ліцензування освітніх послуг” від 29.08.2003 р. № 1380, Наказ Міністерства освіти і науки України від 11.07.2019р. №977 “Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти”, Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.05.2016р. №498 “Про деякі питання проведення акредитації напрямків підготовки, спеціальностей” тощо. Відповідно до ст. 17 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII та п.1 Статуту Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (далі — НАЗЯВО), є повністю діючим колегіальним, уповноваженим на реалізацію державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти. Відповідно ч.6 п. 1, ст. 18 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII , НАЗЯВО проводить акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. НАЗЯВО під час реалізації державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти взаємодії з Кабінетом Міністрів України, Міністерством освіти і науки України, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Національною академією наук України та Національними галузевими академіями наук, органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями, підприємствами, установами та організаціями, науковими установами і закладами вищої освіти зарубіжних країн, а також міжнародними організаціями в галузі вищої освіти, та наділене виключним правом надання послуг з акредитації освітніх програм в Україні.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік Криворізького державного педагогічного університету за КПКВ 2201160 “підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз ” становить 73 884,85 грн. (сімдесят три тисячі вісімсот вісімдесят чотири грн. 85 коп.) без ПДВ.
Вартість однієї освітньої програми, відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11.07.2019р. № 977, наданого НАЗЯВО на момент проведення закупівлі.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 73 884,85 грн. без ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувану вартість розраховано на підставі розрахунку ціни Договору-вартості надання послуг. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 за методом цін відповідних закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 429
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Документи про вищу освіту: дипломи бакалавра, магістра, спеціаліста з копією, дублікати дипломів бакалавра, магістра, спеціаліста з копією; додаток до диплома європейського зразка з копією, дублікат додатка до диплома європейського зразка з копією; бланк додатка до диплома європейського зразка, згідно класифікатора ДК 021:2015 код 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту.
3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-10-010398-a
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно:
-до вимог, що встановлено наказом Міністерства освіти і науки України від 25.01.2021 № 102 «Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки» (зі змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2021 за № 122/35744.
-до вимог, що встановлено відповідно до пункту 8 частини першої статті 13 Закону України «Про вищу освіту», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки;
-персоналізація даних виконується згідно Наказу Міністерства освіти і науки України за №525 від 12.05.2015 року зі змінами і доповненнями.
Технічні та якісні характеристики закупівлі викладені у додатку до тендерної документації.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВ 2201160 відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі:
159 120,00 грн. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч сто двадцять грн. 00 коп.) з ПДВ
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки від 29.04.2024 року
Розрахунок очікуваної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових)пропозицій від постачальників:
№ з/п |
Організація |
Найменування |
Цінова пропозиція |
1 |
ФОП Жоботинський Олег Вікторович |
Диплом магістра |
Вартість Диплому магістра у 2024 році складає 95,00 грн. 660*95,00=62700 грн |
|
|
Додаток до диплому європейського зразка |
Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2024 році складає 94,00 грн. 660*94,00=62040 грн. |
|
|
Бланки |
Вартість бланків у 2024 році складає 8,20 грн. 5000*8,20=41000 грн. |
|
ВСЬОГО |
|
165740 грн. |
2 |
ФОП Денисова Діана Миколаївна |
Диплом магістра |
Вартість Диплому магістра у 2024 році складає 90,00 грн. 660*90,00=59400 грн |
|
|
Додаток до диплому європейського зразка |
Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2024 році складає 92,00 грн. 660*92,00=60720 грн. |
|
|
Бланки |
Вартість бланків у 2024 році складає 7,70 грн. 5000*7,70=38500 грн. |
|
ВСЬОГО |
|
158620 грн. |
3 |
ФОП Маринченко Сергій Володимирович |
Диплом магістра |
Вартість Диплому магістра у 2024 році складає 87,00 грн. 660*87,00=57420 грн. |
|
|
Додаток до диплому європейського зразка |
Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2024 році складає 88,00 грн. 660*88,00=58080 грн. |
|
|
Бланки |
Вартість бланків у 2024 році складає 7,50 грн. 5000*7,50=37500 грн. |
|
ВСЬОГО |
|
153000 грн. |
У зв’язку з фінансуванням очікувану вартість закупівлі визначаємо за середньою ціною |
(165740+158620+153000)/3=159120 грн |
8.Процедура закупівлі:
Відкриті торги з особливостями.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 477