Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

 Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.

 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

- Послуги за код ДК 021:2015 65110000-7 - Розподіл води (Послуги з централізованого водопостачання для потреб гуртожитків (населення) до мережі балансової належності мереж

- Послуги за код ДК 021:2015 90430000-0 - Послуги з відведення стічних вод (Послуги з централізованого водовідведення для потреб гуртожитків (населення) до мережі балансової належності мереж)

3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-19-010525-a , UA-2024-09-19-010869-a

 4. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи.

 5. Розмір бюджетного призначення: 191 664,00грн.+ 184 752,00 грн.=376416,00 грн.

 6. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

7. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:

Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 12 серпня 2024 року строком на 90 діб.

Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:

1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;

2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.

Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:

1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;

2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.

Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.

З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.

Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути докуменально підтверджена замовником.

Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період червень-грудень 2024 р.

Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. 

З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.

Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Зведений перелік суб'єктів природних монополій станом на 30.06.2024.

 

27207

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ КОШТОРИСНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

 Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання джерела резервного живлення (зарядна станція) за кодом ДК 021:2015 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання.

 

3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-01-004861-a  

 

4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Якісні та технічні характеристики заявленого Товару визначені з урахуванням наявних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.

Якість товару повинна повністю відповідати усім нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його призначенням.

 

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Для забезпечення безперебійної роботи Криворізького державного педагогічного університету, відповідно до службової записки № 469 від 12 липня 2024 року, виникла потреба в закупівлі зарядної станції Еcoflow Delta 2 (ZMR330-EU).

 

6. Вартість предмета закупівлі:

З трьох комерційних пропозицій, найбільш економічно вигідною є пропозиція ФОП Куц Сергій Анатолійович, яка становить 66 000,00 грн. (шістдесят шість тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки від 12.07.2024 року

Розрахунок найбільш вигідної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників:

з/п

Організація

Найменування

Цінова пропозиція

1

ФОП Куц Сергій Анатолійович

Зарядна станція EcoFlow Delta 2 (ZMR330-EU)

Вартість обкладинкизарядної станції у 2024 році складає 66000 грн.

1 шт.*66000 грн.=66000 грн.

 

ВСЬОГО

 

66000 грн.

2

ФОП Кудрявцев Олексій Миколайович

Зарядна станція EcoFlow Delta 2 (ZMR330-EU)

Вартість обкладинкизарядної станції у 2024 році складає 72000 грн.

1 шт.*72000 грн.=72000 грн.

 

ВСЬОГО

 

72000 грн.

3

ФОП Колесник Денис Олегович

Зарядна станція EcoFlow Delta 2 (ZMR330-EU)

Вартість обкладинкизарядної станції у 2024 році складає 75000 грн.

1 шт.*75000 грн.=75000 грн.

 

ВСЬОГО

 

75000 грн.

Найвигідніша вартість закупівлі складає

66000 грн.

 

8.Процедура закупівлі:

Закупівля без використання електронної системи.

27040

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

 Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Канцтовари за кодом ДК 021:2015 — 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне .

3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-01-007362-a

4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та характеристики заявленої кількості Товару визначені з урахуванням наявних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.

Якість товару повинна повністю відповідати усім нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його призначенням.

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики на закупівлю Канцтовари код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне додається

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВ 2201160 відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі:

195 944,67 грн. (сто дев’яносто п’ть тисяч дев’ятсот сорок чотири грн. 67 коп.) з ПДВ

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки №341 від 15.05.2024 року

Розрахунок очікуваної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових)пропозицій від постачальників:

 

з/п

Організація

Найменування

Цінова пропозиція

1

ФОП Шакун Ігор Олександрович

Папір для друку А4, білий (210*297 мм)

щільність 80 г/м2 , 500 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 169,00 грн.

600*169,00=101400 грн

 

 

Папір для друку А3, білий (297*420 мм)

щільність 80 г/м2 , 500 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 457,00 грн.

52*457,00=23764 грн

 

 

Папір для друку А3, білий (297*420 мм)

щільність 160 г/м2 , 250 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 625,00 грн.

40*625,00=25000 грн

 

 

Папір для друку А4, білий (210*297 мм)

щільність 160 г/м2 , 250 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 345,00 грн.

100*345,00=34500 грн

 

 

Папір для друку А4, жовтий (210*297 мм)

щільність 160 г/м2 , 250 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 565,00 грн.

10*565,00=5650 грн

 

ВСЬОГО

 

190314,00 грн.

2

ФОП Бердник Віталій Анатолійович

Папір для друку А4, білий (210*297 мм)

щільність 80 г/м2 , 500 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 166,00 грн.

600*166,00=99600 грн

 

 

Папір для друку А3, білий (297*420 мм)

щільність 80 г/м2 , 500 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 460,00 грн.

52*460,00=23920 грн

 

 

Папір для друку А3, білий (297*420 мм)

щільність 160 г/м2 , 250 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 610,00 грн.

40*610,00=24400 грн

 

 

Папір для друку А4, білий (210*297 мм)

щільність 160 г/м2 , 250 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 320,00 грн.

100*320,00=32000 грн

 

 

Папір для друку А4, жовтий (210*297 мм)

щільність 160 г/м2 , 250 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 565,00 грн.

10*540,00=5400 грн

 

ВСЬОГО

 

185320,00 грн.

3

ФОП Навроцький Андрій Олександрович

Папір для друку А4, білий (210*297 мм)

щільність 80 г/м2 , 500 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 158,00 грн.

600*158,00=94800 грн

 

 

Папір для друку А3, білий (297*420 мм)

щільність 80 г/м2 , 500 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 450,00 грн.

52*450,00=23400 грн

 

 

Папір для друку А3, білий (297*420 мм)

щільність 160 г/м2 , 250 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 625,00 грн.

40*590,00=23600 грн

 

 

Папір для друку А4, білий (210*297 мм)

щільність 160 г/м2 , 250 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 320,00 грн.

100*320,00=32000 грн

 

 

Папір для друку А4, жовтий (210*297 мм)

щільність 160 г/м2 , 250 арк

Вартість Паперу для друку у 2024 році складає 550,00 грн.

10*550,00=5500 грн

 

ВСЬОГО

 

179300,00 грн.

4.

ФОП Овсюк Олег Віталійович

Штемпельна фарба Trodat 7011 28 мл синя на водній основі

Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 175,00 грн.

15*175,00=2625 грн

 

 

Штемпельна фарба Noris Color 191 25 мл синя на спиртовій основі

Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 345,00 грн.

3*345,00=1035 грн

 

 

Cкотч канцелярський

48мм*100 м

40 мкм прозорий

Вартість Скотчу у 2024 році складає 68,00 грн.

40*68,00=2720 грн

 

 

Cкотч вузький канцелярський 18*30 м

40 мкм

Вартість Скотчу у 2024 році складає 13,50 грн.

70*13,50=945 грн

 

 

Файл А4, 40 мкм, 100 шт.

Вартість Файлів у 2024 році складає 178,00 грн.

15*178,00=2670 грн

 

 

Файл А3, 40 мкм, 100 шт.

Вартість Файлів у 2024 році складає 365,00 грн.

3*365,00=1095 грн

 

ВСЬОГО

 

11090,00 грн.

5

ФОП Кухтіна Наталя Іванівна

Штемпельна фарба Trodat 7011 28 мл синя на водній основі

Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 160,00 грн.

15*160,00=2400 грн

 

 

Штемпельна фарба Noris Color 191 25 мл синя на спиртовій основі

Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 320,00 грн.

3*320,00=960 грн

 

 

Cкотч канцелярський

48мм*100 м

40 мкм прозорий

Вартість Скотчу у 2024 році складає 60,00 грн.

40*60,00=2400 грн

 

 

Cкотч вузький канцелярський 18*30 м

40 мкм

Вартість Скотчу у 2024 році складає 12,00 грн.

70*12,00=840 грн

 

 

Файл А4, 40 мкм, 100 шт.

Вартість Файлів у 2024 році складає 150,00 грн.

15*150,00=2250 грн

 

 

Файл А3, 40 мкм, 100 шт.

Вартість Файлів у 2024 році складає 350,00 грн.

3*350,00=1050 грн

 

ВСЬОГО

 

9900,00 грн.

6

ТОВ “ЮПИТЕР”

Штемпельна фарба Trodat 7011 28 мл синя на водній основі

Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 190,00 грн.

15*190,00=2850 грн

 

 

Штемпельна фарба Noris Color 191 25 мл синя на спиртовій основі

Вартість Штемпельної фарби у 2024 році складає 345,00 грн.

3*350,00=1050 грн

 

 

Cкотч канцелярський

48мм*100 м

40 мкм прозорий

Вартість Скотчу у 2024 році складає 72,00 грн.

40*72,00=2880 грн

 

 

Cкотч вузький канцелярський 18*30 м

40 мкм

Вартість Скотчу у 2024 році складає 15,00 грн.

70*15,00=1050 грн

 

 

Файл А4, 40 мкм, 100 шт.

Вартість Файлів у 2024 році складає 190,00 грн.

15*190,00=2850 грн

 

 

Файл А3, 40 мкм, 100 шт.

Вартість Файлів у 2024 році складає 410,00 грн.

3*410,00=1230 грн

 

ВСЬОГО

 

11910,00 грн.

У зв’язку з фінансуванням очікувану вартість закупівлі визначаємо за середньою ціною (грн.)

(190314+185320+179300)/3 = 184978

+

(11090+9900+11910)/3=10966,67

184978+10966,67=195944,67

 

8.Процедура закупівлі:

Відкриті торги з особливостями.

26963

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Криворізький державний педагогічний університет; пр. Гагаріна, 54, м. Кривий Ріг 50086; код за ЄДРПОУ – 40787802;

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код національного класифікатора України ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" — 98110000-7 “Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій” ( Послуги з акредитації освітніх програм) за спеціальностями:

- Послуги з акредитації освітніх програм за спеціальністю "Середня освіта" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 48576 "Хімія. Інформатика".

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-29-006311-a 

- Послуги з акредитації освітньої програми за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 98110000-7 - Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій: спеціальність 014 "Середня освіта" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 48576 "Хімія. Інформатика".

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері акредитації освітніх програм. Акредитація освітніх програм проводиться у відповідності до норм чинного законодавства, включаючи Закон України “Про освіту” від 05.09.2017 № 2145-VIII та “Про вищу освіту” від 01.07.2014 № 1556-VII, Постанова Кабінету Міністрів України “про ліцензування освітніх послуг” від 29.08.2003 р. № 1380, Наказ Міністерства освіти і науки України від 11.07.2019р. №977 “Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти”, Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.05.2016р. №498 “Про деякі питання проведення акредитації напрямків підготовки, спеціальностей” тощо. Відповідно до ст. 17 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII та п.1 Статуту Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (далі — НАЗЯВО), є повністю діючим колегіальним, уповноваженим на реалізацію державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти. Відповідно ч.6 п. 1, ст. 18 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII , НАЗЯВО проводить акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. НАЗЯВО під час реалізації державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти взаємодії з Кабінетом Міністрів України, Міністерством освіти і науки України, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Національною академією наук України та Національними галузевими академіями наук, органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями, підприємствами, установами та організаціями, науковими установами і закладами вищої освіти зарубіжних країн, а також міжнародними організаціями в галузі вищої освіти, та наділене виключним правом надання послуг з акредитації освітніх програм в Україні.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік Криворізького державного педагогічного університету за КПКВ 2201160 “підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз ” становить 73 884,85 грн. (сімдесят три тисячі вісімсот вісімдесят чотири грн. 85 коп.) без ПДВ.

Вартість однієї освітньої програми, відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11.07.2019р. № 977, наданого НАЗЯВО на момент проведення закупівлі.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 73 884,85 грн. без ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувану вартість розраховано на підставі розрахунку ціни Договору-вартості надання послуг. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 за методом цін відповідних закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг.

26674

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

 Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Документи про вищу освіту: дипломи бакалавра, магістра, спеціаліста з копією, дублікати дипломів бакалавра, магістра, спеціаліста з копією; додаток до диплома європейського зразка з копією, дублікат додатка до диплома європейського зразка з копією; бланк додатка до диплома європейського зразка, згідно класифікатора ДК 021:2015 код 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту.

3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-10-010398-a 

4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно:

-до вимог, що встановлено наказом Міністерства освіти і науки України від 25.01.2021 № 102 «Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки» (зі змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2021 за № 122/35744.

-до вимог, що встановлено відповідно до пункту 8 частини першої статті 13 Закону України «Про вищу освіту», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки;

-персоналізація даних виконується згідно Наказу Міністерства освіти і науки України за №525 від 12.05.2015 року зі змінами і доповненнями.

Технічні та якісні характеристики закупівлі викладені у додатку до тендерної документації.

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВ 2201160 відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі:

159 120,00 грн. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч сто двадцять грн. 00 коп.) з ПДВ

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки від 29.04.2024 року

Розрахунок очікуваної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових)пропозицій від постачальників:

з/п

Організація

Найменування

Цінова пропозиція

1

ФОП Жоботинський Олег Вікторович

Диплом магістра

Вартість Диплому магістра у 2024 році складає 95,00 грн.

660*95,00=62700 грн

 

 

Додаток до диплому європейського зразка

Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2024 році складає 94,00 грн.

660*94,00=62040 грн.

 

 

Бланки

Вартість бланків у 2024 році складає 8,20 грн.

5000*8,20=41000 грн.

 

ВСЬОГО

 

165740 грн.

2

ФОП Денисова Діана Миколаївна

Диплом магістра

Вартість Диплому магістра у 2024 році складає 90,00 грн.

660*90,00=59400 грн

 

 

Додаток до диплому європейського зразка

Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2024 році складає 92,00 грн.

660*92,00=60720 грн.

 

 

Бланки

Вартість бланків у 2024 році складає 7,70 грн.

5000*7,70=38500 грн.

 

ВСЬОГО

 

158620 грн.

3

ФОП Маринченко Сергій Володимирович

Диплом магістра

Вартість Диплому магістра у 2024 році складає 87,00 грн.

660*87,00=57420 грн.

 

 

Додаток до диплому європейського зразка

Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2024 році складає 88,00 грн.

660*88,00=58080 грн.

 

 

Бланки

Вартість бланків у 2024 році складає 7,50 грн.

5000*7,50=37500 грн.

 

ВСЬОГО

 

153000 грн.

У зв’язку з фінансуванням очікувану вартість закупівлі визначаємо за середньою ціною

(165740+158620+153000)/3=159120 грн

 

8.Процедура закупівлі:

Відкриті торги з особливостями.

26473

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Закупівля: UA-2024-04-18-012571-a 

Опубліковано: 18.04.2024 р.

Назва предмета закупівлі:

Електрична енергія (електрична енергія та супутні послуги, гуртожитки університету)

(ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія)

Вид процедури:

Відкриті торги з особливостями

Обґрунтування технічних та якісних характеристик

Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії споживачу постачальник зобов'язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачем. Постачальник електричної енергії зобов’язується якісно надавати послуги у відповідності до вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання комунальних послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.

Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення

Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розраховується як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом (Постанова НКРЕКП від 11.08.2021 року № 859), розрахунок здійснено на підставі тарифу на електичну енергію за фіксованою ціною у розмірі 2,64 грн. за 1 кВт*год з ПДВ для побутового споживача, враховуючи фактичне споживання електричної енергії. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2024 рік.

Пункт 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), передбачає, що вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: укладення договору про закупівлю з постачальником “останньої надії” або з постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії або природного газу; Універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України (п. 93 ч. 1 статті 1 Закону №2019). Побутовий споживач - індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) (п. 62 ч. 1 статті 1 Закону №2019). Проживання у гуртожитку відбувається на умовах договору найму (оренди). Плата за таке проживання відповідно до умов договору включає зокрема витрати на постачання електричної енергії. Отже, мешканці гуртожитку не сплачують за електричну енергію за договорам з електропостачальником. Мешканці гуртожитка компенсують витрати за спожиту електроенергію балансоутримувачу гуртожитка, який безпосередньо проводить розрахунки з постачальником електроенергії. Колективний побутовий споживач - це юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показаннями загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність. Гуртожиток не є колективним побутовим споживачем, оскільки він не є об’єднанням фізичних осіб. Гуртожиток є структурним підрозділом юридичної особи, та надає послуги з тимчасового проживання в кімнатах гуртожитку фізичних осіб. Малий непобутовий споживач - споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт (п. 42 ч. 1 статті 1 Закону №2019). Гуртожиток є структурним підрозділом університету, який і є замовником закупівлі електроенергії. Університет в свою чергу не належить до категорії малих непобутових споживачів, оскільки договірна потужність в рази перевищую 50 кВт.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Загальна вартість предмета закупівлі на 2024 рік становить (з 01.05.2024 по 31.12.2024) 1188 000,00грн з ПДВ (450000*2,64= 1188 000,00грн)

Очікувана вартість предмета закупівлі

1188 000,00 грн з ПДВ

26260

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Криворізький державний педагогічний університет; пр. Гагаріна, 54, м. Кривий Ріг 50086; код за ЄДРПОУ – 40787802;

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код національного класифікатора України ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" — 98110000-7 “Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій” ( Послуги з акредитації освітніх програм) за спеціальностями:

- Послуги з акредитації освітніх програм за спеціальністю 014 "Середня освіта" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 52379 "Історія і суспільствознавчі дисципліни". Послуги з акредитації освітніх програм за спеціальністю "Середня освіта" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 48619 "Англійська мова, зарубіжна література".

3.1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-19-006742-a  

- Послуги з акредитації освітньої програми за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 98110000-7 - Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій: спеціальність 014 "Середня освіта" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 52379 "Історія і суспільствознавчі дисципліни".

3.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-19-006714-a 

- Послуги з акредитації освітньої програми за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 98110000-7 - Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій: спеціальність 014 "Середня освіта" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 48619 "Англійська мова, зарубіжна література".

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері акредитації освітніх програм. Акредитація освітніх програм проводиться у відповідності до норм чинного законодавства, включаючи Закон України “Про освіту” від 05.09.2017 № 2145-VIII та “Про вищу освіту” від 01.07.2014 № 1556-VII, Постанова Кабінету Міністрів України “про ліцензування освітніх послуг” від 29.08.2003 р. № 1380, Наказ Міністерства освіти і науки України від 11.07.2019р. №977 “Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти”, Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.05.2016р. №498 “Про деякі питання проведення акредитації напрямків підготовки, спеціальностей” тощо. Відповідно до ст. 17 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII та п.1 Статуту Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (далі — НАЗЯВО), є повністю діючим колегіальним, уповноваженим на реалізацію державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти. Відповідно ч.6 п. 1, ст. 18 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII , НАЗЯВО проводить акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. НАЗЯВО під час реалізації державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти взаємодії з Кабінетом Міністрів України, Міністерством освіти і науки України, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Національною академією наук України та Національними галузевими академіями наук, органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями, підприємствами, установами та організаціями, науковими установами і закладами вищої освіти зарубіжних країн, а також міжнародними організаціями в галузі вищої освіти, та наділене виключним правом надання послуг з акредитації освітніх програм в Україні.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік Криворізького державного педагогічного університету за КПКВ 2201160 “підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз ” становить 147769,70 грн. (сто сорок сім тисяч сімсот шістдесят дев’ять грн. 70 коп.) без ПДВ.

Вартість однієї освітньої програми, відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11.07.2019р. № 977, наданого НАЗЯВО на момент проведення закупівлі.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 147769,70 грн. без ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувану вартість розраховано на підставі розрахунку ціни Договору-вартості надання послуг. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 за методом цін відповідних закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг.

 

26177

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Криворізький державний педагогічний університет; пр. Гагаріна, 54, м. Кривий Ріг 50086; код за ЄДРПОУ – 40787802;

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код національного класифікатора України ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" — 98110000-7 “Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій” ( Послуги з акредитації освітніх програм) за спеціальностями:

- Послуги з акредитації освітніх програм за спеціальністю 014 014 "Середня освіта" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 18344 "Фізична культура". Послуги з акредитації освітніх програм за спеціальністю 101 "Екологія" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 18357 "Екологія".

3.1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-006455-a

- Послуги з акредитації освітньої програми за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 98110000-7 - Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій: спеціальність 014 "Середня освіта" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 18344 "Фізична культура";

3.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-006267-a

- Послуги з акредитації освітньої програми за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 98110000-7 - Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій: спеціальність 101 "Екологія" Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 18357 "Екологія";

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері акредитації освітніх програм. Акредитація освітніх програм проводиться у відповідності до норм чинного законодавства, включаючи Закон України “Про освіту” від 05.09.2017 № 2145-VIII та “Про вищу освіту” від 01.07.2014 № 1556-VII, Постанова Кабінету Міністрів України “про ліцензування освітніх послуг” від 29.08.2003 р. № 1380, Наказ Міністерства освіти і науки України від 11.07.2019р. №977 “Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти”, Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.05.2016р. №498 “Про деякі питання проведення акредитації напрямків підготовки, спеціальностей” тощо. Відповідно до ст. 17 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII та п.1 Статуту Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (далі — НАЗЯВО), є повністю діючим колегіальним, уповноваженим на реалізацію державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти. Відповідно ч.6 п. 1, ст. 18 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII , НАЗЯВО проводить акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. НАЗЯВО під час реалізації державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти взаємодії з Кабінетом Міністрів України, Міністерством освіти і науки України, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Національною академією наук України та Національними галузевими академіями наук, органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями, підприємствами, установами та організаціями, науковими установами і закладами вищої освіти зарубіжних країн, а також міжнародними організаціями в галузі вищої освіти, та наділене виключним правом надання послуг з акредитації освітніх програм в Україні.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік Криворізького державного педагогічного університету за КПКВ 2201160 “підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз ” становить 147769,70 грн. (сто сорок сім тисяч сімсот шістдесят дев’ять грн. 70 коп.) без ПДВ.

Вартість однієї освітньої програми, відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11.07.2019р. No977, наданого НАЗЯВО на момент проведення закупівлі.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 147769,70 грн. без ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувану вартість розраховано на підставі розрахунку ціни Договору-вартості надання послуг. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 за методом цін відповідних закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг.

26027

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Криворізький державний педагогічний університет;

50086, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 54;

код за ЄДРПОУ – 40787802;

категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

    2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Вивіз побутових (великогабаритних) відходів, код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям.

    3. Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями

    4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-29-005906-a

    5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.

      6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі по ДК 021:2015 «90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Вивіз побутових (великогабаритних) відходів) відповідає розміру бюджетних призначень на 2024 рік.

       7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 74 520,00 грн з ПДВ.

       8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень по КЕКВ 2240 на 2024 рік, з урахуванням вартості послуг з вивезення ТПВ, що затверджені на території м. Кривий Ріг, а саме – Рішенням виконкому міської ради від 17.08.2022 No599 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення) у м. Кривому Розі».

9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі

  • Загальний обсяг надання послуг: 135,0 м. куб.
  • Строк надання послуги: з дати укладання договору по 31 грудня 2024 року за письмовою заявкою Замовника.
  • Обсяг закупівлі:

№ п/п

Найменування послуги

Одиниця виміру

Кількість

1.

Вивіз твердих побутових відходів (далі - ТПВ)

м.куб.

135 м.куб.

2. Умови надання послуг:

  • Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуг з вивезення побутових ( великогабаритних) відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України із захисту довкілля.
  • Вивезення ТПВ повинно здійснюватись тільки на об´єкти поводження з побутовими відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
  • Типи та кількість спеціальних автомобілів, необхідних для вивезення (перевезення) та захоронення ТВП визначаються Виконавцем. Спеціалізовані транспортні засоби мають бути технічно справними та заправлені паливно-мастильними матеріалами.
  • Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації.
  • Виконавець повинен під час надання послуг керуватись правилами охорони праці, забезпечити працівників необхідними засобами і використовувати їх за призначенням.
  • Ціна пропозиції вказується з урахуванням витрат на страхування, надання транспортних засобів, навантаження, перевезення до місця вивантаження відходів, сплати податків і зборів (обов´язкових платежів), що сплачуються, або мають бути сплачені.
  • Вивіз ТПВ здійснюється з території “студентського містечка”, що розташоване за адресою Замовника: 50086 Дніпропетровська обл. м.Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 79-А
  • Зауваження з боку Змовника щодо надання послуг повинні бути усунені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати направлення відповідної вимоги на адресу Виконавця.
  • Виконавець зобов´язаний надати послугу протягом 14 днів з моменту направлення письмової заявки Замовника.
24235

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Криворізький державний педагогічний університет;

50086, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 54;

код за ЄДРПОУ – 40787802;

категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 

       2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення), код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям

       3. Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями

       4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-29-005282-a

       5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.

        6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі по ДК 021:2015 «90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення)) відповідає розміру бюджетних призначень на 2024 рік.

        7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 172 584,00 грн з ПДВ.

        8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень по КЕКВ 2240 на 2024 рік, з урахуванням вартості послуг з вивезення ТПВ, що затверджені на території м. Кривий Ріг, а саме – Рішенням виконкому міської ради від 17.08.2022 No599 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення) у м. Кривому Розі».

9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі

-Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення) -Загальний обсяг надання послуг : 768,00м. Куб . -Строк надання послуги: з дати укладання договору по 31 грудня 2024 року. -Дислокація контейнерів для вивезення ТПВ протягом 2024 року з території, підпорядкованої Замовнику

п/п

 

Адреси розміщення майданчиків для контейнерів збору ТПВ

 

Кількість контейнерів збору ТПВ обсягом 0,75м3

1.

пр. Гагаріна,54

10

2.

вул. Мистецька, 9

1

Обсяги, графік та вартість надання послуг:

Адреса дислокації контейнерів

Об'єм контейнера

м3

Кількість контейнерів

Графік вивезення

Норма накопичення

К-ть

м3

Тариф (грн), без ПДВ

Сумма з ПДВ (грн.)

 

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Вс

 

     

пр. Гагаріна, 54. Обсяг вивезення .

0,75

10

26

-

-

26

-

-

-

10 конт./0,75 м3

52 вивезення

390

 

 

пр. Гагаріна, 54. Обсяг вивезення

0,75

6

8

-

-

9

-

-

-

6 конт./ 0,75 м3

17 вивезень

76,5

 

 

пр. Гагаріна, 54. Обсяг вивезення

0,75

10

18

-

-

17

-

-

-

10 конт.х/0,75 м3

35 вивезень

262,5

 

 

вул. Мистецька, 9. Обсяг вивезення

0,75

1

52

-

-

-

-

-

-

1 конт./0,75 м3

52вивезень

39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

768,00

 

 

Умови надання послуг:

  • Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуг з вивезення побутових ( великогабаритних) відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України із захисту довкілля.
  • Розрахунковою одиницею між Замовником та Виконавцем даних послуг є 1(один) кубічний метр (м³) накопичених, вивезених та утилізованих відходів.
  • Накопичення відходів здійснюється в спеціальний контейнер об´ємом 0,75 куб.м.
  • Послуги з вивезення твердих побутових відходів включають: збирання ТПВ, через спорожнення контейнерів, перевезення, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення ТПВ
  • Учасник здійснює перевезення твердих побутових відходів за допомогою спеціальних транспортних засобів, типи та кількість яких визначається на власний розсуд з урахуванням графіку вивозу твердих побутових відходів.
  • Спеціалізовані транспортні засоби мають бути технічно справними та заправлені паливно-мастильними матеріалами
  • Вивезення ТПВ повинно здійснюватись тільки на об´єкти поводження з побутовими відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
  • Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації.
  • Виконавець повинен під час надання послуг куруватись правилами охорони праці, забезпечити працівників необхідними засобами і використовувати їх за призначенням.
  • Ціна пропозиції вказується з урахуванням витрат на страхування, надання транспортних засобів, навантаження, перевезення до місця вивантаження відходів, сплати податків і зборів (обов´язкових платежів), що сплачуються, або мають бути сплачені.
  • Зауваження з боку Змовника щодо надання послуг повинні бути усунені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати направлення відповідної вимоги на адресу Виконавця.
24234
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31