Аналіз результатів опитування студентів спеціальності 014.10 Середня освіта (Технології) за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.
Анкета містила 10 запитань а саме:
Чи знайомі Ви з процедурою вибору освітніх компонентів? Як Ви ставитесь до процедури вибору навчальних дисциплін в університеті? Чи влаштовує Вас кількість запропонованих дисциплін вільного вибору? Визначте чинники, що впливають на вибір освітніх компонентів. Чи ознайомлювалися Ви з силабусами вибіркових дисциплін перед тим, як зробити свій вибір? Які з вибраних Вами дисциплін виявилися найбільш затребуваними? та ін.
Проаналізувавши результати опитування робимо такі висновки:
1. На запитання «Чи знайомі Ви з процедурою вибору освітніх компонентів?» 66,67% здобувачів вищої освіти відповіли «Так. В основному, знайомі», 33,33% «Так. Детально». Що свідчить про обізнаність студентів з даною процедурою.
2. 100 % здобувачів вищої освіти зазначили, що цілком задоволені процедурою вибору вибіркових дисциплін. Це свідчить про належну організацію процедури вибору вибіркових дисциплін.
3. З приводу кількості вибіркових дисциплін усі опитуваних зазначили, що повністю задоволені кількістю вибіркових дисциплін. Це свідчить про те, що кількість запропонованих варіантів вибору дисциплін є оптимальною.
4. Серед основних чинників, що впливають на вибір 33,33 % студентів зазначили «зв’язок зі спеціальністю», 33,33 % «зв’язок з майбутньою професійною діяльністю», 66,67 % «дисципліна корисна для розширення кругозору», 33.33 % «практична спрямованість дисципліни», 33,33 % «цікава назва дисципліни», що слід враховувати при формуванні переліку вибіркових дисциплін.
5. 100 % здобувачів вищої освіти зазначили, що обрані освітні компоненти були цікаві з належним змістовим наповненням, тому вони б вибрали їх повторно. Серед найцікавіших зазначили ОК «STEM-технології в технологічній освіті».
Таким чином, робимо висновок, що процедура вибору вибіркових дисциплін організована на належному рівні, студенти її розуміють, і в цілому задоволені переліком освітніх компонентів та їх змістовим наповненням. Однак слід звернути увагу, при формуванні переліку вибіркових дисциплін на їх прив’язку за тематикою і змістом до професійної діяльності та розширення кругозору.