30.10.2024 відбулося чергове засідання гуртка Логіка і критичне мислення.
Тема засідання: Емоційний інтелект та буденні міркування
Козаченко Н.П. розпочала засідання із пояснення концепції емоційного інтелекту та його важливості у міжособистісних відносинах і професійній діяльності. Вона наголосила, що здатність розпізнавати та керувати власними емоціями, а також розуміти емоції інших є важливим елементом критичного мислення. Ніколенко Валерія додала, що високий рівень емоційного інтелекту допомагає уникати конфліктів і покращує ефективність спілкування. Кущ Михайло зазначив, що вміння контролювати емоції є особливо цінним у педагогічній діяльності, де викладачі постійно стикаються з різними емоційними ситуаціями.
Брюховецький М.М. представив класифікацію базових емоцій, таких як страх, радість, гнів, здивування, та розширений спектр емоцій, що включає більш складні емоційні стани, наприклад, розчарування чи вдячність. Він пояснив, що усвідомлення власних емоцій і вміння точно їх описувати сприяє кращому розумінню себе та інших. Васильєва Вікторія поділилася техніками розпізнавання емоцій у спілкуванні, які допомагають уникати непорозумінь. Савела Альона запропонувала вправу з розпізнавання та опису власних емоцій, яка викликала обговорення серед учасників про складність і важливість такої практики у щоденному житті.
Сорока Віолетта розпочала дискусію про стратегії реагування на емоційно напружені ситуації. Вона пояснила моделі “бий, тікай, виправляй ситуацію” та розповіла про їхнє застосування в контексті педагогічної практики. Антощенкова Аліна поділилася досвідом, коли використання підходу “виправляй ситуацію” допомогло знизити напругу в конфліктній ситуації. Асадов Едуард зазначив, що розвиток емоційного інтелекту та вибір відповідної стратегії можуть значно покращити комунікацію у професійній сфері та запропонував метод виправлення ситуації через гумор та жарти.