№ |
Навчальна дисципліна |
Викладач |
Спосіб забезпечення виконання програми навчальної дисципліни |
Інші види роботи, передбачені інд.планом роботи, які виконуються протягом карантину |
1 |
(1) Лексикологія німецької мови НАФ-17 (2) Теоретична граматика німецької мови НАФ-16 (3) Порівняльна типологія німецької та української мов НАФ-19м (4) Сучасні лінгвістичні теорії НАФ-19м (5) ПКНМ НАФ-19м |
Мельничук Г.М. |
Лекційний матеріал, завдання для практичних, лабораторних занять та самостійної роботи, завдання для контролю та самоконтролю студенти отримують і звітують по Viber, електронній пошті |
(1) Підготовка доповіді на НМС кафедри «Особливості субстантивованих прикметників та дієприкметників у художній прозі (структура, семантика, функції)» (2) Робота над науковою статтею з філології (3) Дистанційна робота у науково-методичній комісії сектору вищої освіти Науково-методичної ради МОН України (4) Складання екзаменаційних матеріалів з дисципліни «ПКНМ» для магістрів НАФ-19м |
2 |
(1) Література Німеччини НАФ-17 (2) Література Німеччини НАФ-16 (3) Стилістика німецької мови НАФ-16 |
Гаманюк В.А. |
забезпечення студентів текстами лекцій, навчальними матеріалами, підручниками в електронній версії, планами практичних занять, завданнями для самостійної роботи (через сторінку кафедри, через електронну пошту), питання та завдання для контролю. |
1. Актуалізація робочих програм з «Літератури Німеччини», «Міжкультурної комунікації», «Стилістики німецької мови» та розробка силабусів до них; 2. Підготовка тексту статті в рамках проекту «Deutsche Spuren in der Ukraine»; 3. Робота з аспірантами та здобувачами по тексту дисертації та підготовці до публікації статей. |
3 |
(1) Практична граматика німецької мови НАФ-19 (2) Друга (німецька) мова АНФ-17 |
Дрогайцев О.І. |
Viber, Telegram розміщуються завдання для лабораторних занять, самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
1. Складання екзаменаційних матеріалів з дисципліни ПГНМ для студентів НАФ-19 2. Робота над науковою статтею |
4 |
(1) Латинська мова АНП-19.2 (2) Французька мова НАФ-16, ТУР-17 |
Захарова Н.О. |
На платформі Moodle розміщені Методичні рекомендації з латинської мови, що містять тематичні плани лабораторних занять, за якими студенти самостійно опрацьовують матеріал (складають конспект), а також розміщуються завдання до лабораторних занять з французької мови, частина практичних завдань надсилається на пошту викладача, контроль і перевірка здійснюються у формі тестів і завдань на платформі Moodle |
1. Проведення дистанційних консультацій студентів; 2. Розробка і завантаження на платформу Moodle завдань для самостійної роботи і контролю, перевірка цих завдань; 3. Написання наукових статей зі студентами; 4. Робота над науковою статтею; 5. Робота над збірником текстів для читання з французької мови. |
5 |
Латинська мова АНФ–19–1 НАФ–19 |
Ільїна Т.А. |
На платформі MOODLE розміщуються Методичні рекомендації з тематичними планами лабораторних занять, за якими студенти самостійно опрацьовують матеріал, виконані завдання надсилають викладачу електронною поштою для перевірки, контроль та самоконтроль засвоєння знань проходить у формі тестів та завдань, розміщених на MOODLE |
1. Проводити дистанційні консультації студентів з курсу «Латинська мова»; 2. Здійснювати перевірку тестів та завдань для самостійної роботи студентів; 3. Продовжувати роботу над науковою статтею з теми наукового дослідження |
6 |
(1) Теорія і практика перекладу НАФ – 19м (2) Практика перекладу НАФ – 16 (3) Практичний курс другої мови АНФ –19м, АНП–18 |
Карпюк В.А. |
Інтернет конференція через VIBER, ZOOM, робота з документами через GOOGLE DISK |
1) Робота над статтею;. 2) Рецензування посібника-практикума; 3) Робота над посібником з «Теорії і практики перекладу» |
7 |
(1)Іноземна мова (німецька) І курс збірна група (2) Практичний курс другої (німецької) мови АНФ-18-1-1, АНФ-17-1-3, АНФ-16-2-2 |
Коваленко О.О. |
На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять та самостійної роботи, презентації, тексти для читання, відео та аудіо матеріали, завдання для контролю та самоконтролю |
(1) розробка завдань для проведення модульного контролю для спеціальностей: ГОЕ, ФК (2) розробка підсумкового тесту для студентів 1 курсу немовних спеціальностей |
8 |
(1) Практична фонетика німецької мови НАФ - 19 |
Літвінова Н.В. |
На електронну пошту старости пересилаються завдання для самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
1. Підготовка тез конференції |
9 |
(1) ПКНМ НАФ 16 (2) Друга мова АНФ 16 (3)Друга мова і переклад АНП 19 (4) Методика викладання німецької мови НАФ 17 (5) Міжкультурна комунікація НАФ-19м |
Лопатич Р.В. |
Завдання студенти отримують і звітують по електронній пошті, Viber, telegram. |
1) керівництво науковою роботою студентів із підготовкою наукової статті / доповіді на конференцію; 2) розробка електронного навчального курсу ПКНМ для студентів 4 курсу НАФ у СУЕНК КДПУ. |
10 |
(1)Лінгвокраїнознавство НАФ-16 (2) ПКНМ НАФ-17-1/2 (3) ПКНМ НАФ-18 |
Мархева О.Є. |
На платформі Google Classroom розміщуються лекційні матеріали Через групу Viber надсилаються завдання для самостійного опрацювання Проводяться Skype - конференції та надається матеріал для самостійного опрацювання. |
1) Підготовка статті «Використання навчальних платформ та мобільних додатків у процесі розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов»; (2) розробка тестових завдань для вступного іспиту в магістратуру; (3) керівництво написанням магістерської роботи студентки Дудіц І.; |
11 |
(1) Практична граматика німецької мови НАФ-18 (2) Практичний курс другої (німецької) мови АНФ-18-1-2 АНФ-16-1-2 (3) Методика викладання німецької мови (семінари) НАФ-17 |
Мельничук І.В. |
Завдання студенти отримують на сайті кафедри. Звітують по електронній пошті та по Viber |
(1) Розробка завдань для проведення модульного контролю для НАФ-18, АНФ-18-1-2 АНФ-16-1-2 (2) Розробка екзаменаційного тесту з практичного курсу другої (німецької) мови для студентів АНФ-16-1-2 (3) Доповнити «Навчальний посібник з граматики німецької мови (Морфологія) для студентів ІІ курсу» |
12 |
(1) Друга мова (німецька) АНФ–19-м (2) Друга мова (німецька) АНФ–16 |
Устінова В.О. |
Viber, Telegram розміщуються завдання для лабораторних занять, самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
1. Підготовка наукової статті для публікації в збірнику наукових праць КДПУ 2. Розробка тестових завдань для вступного іспиту з німецької мови до магістратури (АНФ) 3. Консультаційна робота зі студентами ІV курсу спеціальності НАФ в рамках написання курсової роботи з методики навчання німецької мови |
13 |
(1) Практичний курс німецької мови НАФ-19 (2) Друга мова АНФ-18 (3) Друга мова АНФ-17 |
Хорошилова Н. В. |
Завдання у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 10, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER Завдання у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 11, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER Завдання у підручнику Н. Ф. Бориско, урок 14, виконання практичних завчань, відправлення через платформу VIBER |
1) Робота над розділом наукового дослідження «Історіографія іншомовної освіти Німеччини»; 2) Підготовка статті «Нормативно-правова база Німеччини» |
14 |
(1) ПКНМ АНП-19, АНП-17 (2) Латинська мова АНФ-19 (3) ПКНМ НАФ-17 |
Чорна О. В. |
Виконання проектів і завдань (зокрема з креативного письма) та їх презентація і обговорення у групах, створених на платформі месенджера Viber; електронна пошта |
1. Підготовка наукової статті для публікації в збірнику наукових праць КДПУ 2. Розробка тестових завдань для вступного іспиту з німецької мови до магістратури (АНФ) 3. Консультаційна робота зі студентами ІV курсу спеціальності НАФ в рамках написання курсової роботи з методики навчання німецької мови |
15 |
(1) Друга мова АНП 19 (2) Література країни першої мови НАФ-16 (3) Порівняльна типологія НАФ-19м |
Яцик О.П. |
Розміщення на платформі MOODLE завдання для лабораторних та практичних занять |
1.Підготовка доповіді на науково-методичному семінарі кафедри. 2.Робота над текстом наукової статті. 3.Участь в онлайн-семінарі Klett «Kommunikative Spiele im DaF-Unterricht“ 25.03.2020 |