Кафедра практичної психології
Психолого-педагогічний факультет

Освітня програма «Дошкільна освта»

Тематика курсових робіт з дошкільної педагогіки

 на 2024-2025 н.р.

(керівник: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)

 

Проблема: Педагогіка раннього дитинства

  1. Організація життя дітей раннього віку при вступі у дошкільний заклад.
  2. Педагогічні умови організації навчання дітей раннього віку.

Проблема: Розумове виховання дітей дошкільного віку

  1. 3. Розумове виховання дітей середнього дошкільного віку в дидактичній грі. 4. Розумове виховання дітей у творчій грі.
  2. 5. Розвиток пізнавальних здібностей дітей у процесі розумового виховання.
  3. 6. Народна казка як засіб розумового виховання дітей.
  4. 7. Організація розвивального середовища в дошкільному закладі.

Проблема: Моральне виховання дітей дошкільного віку

  1. 8. Виховання у дошкільників інтересу до соціальної дійсності.
  2. 9. Формування колективних взаємин у дітей середнього і старшого дошкільного віку.
  3. 10. Виховання самостійності у дітей середнього дошкільного віку.
  4. 11. Виховання культури поведінки у дітей молодшого дошкільного віку.
  5. 12. Виховання культури спілкування у дітей старшого дошкільного віку.
  6. 13. Виховання дружби у дітей дошкільного віку.
  7. 14. Формування у дітей дошкільного віку уявлень про рід і родовід.
  8. 15. Використання художньої літератури в процесі морального виховання дітей.
  9. 1 Формування соціальної компетентності старших дошкільників.
  10. 1 Гендерний підхід до хлопчиків і дівчаток у процесі виховання в дошкільному закладі.

Проблема: Трудове виховання дітей дошкільного віку

  1. 18. Виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку в самообслуговуванні.
  2. Педагогічні умови організації господарсько-побутової праці дітей старшого дошкільного віку.
  3. 20. Формування трудових умінь і навичок у дітей середнього дошкільного віку.
  4. 21. Формування трудових умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку.
  5. 22. Чергування як засіб виховання відповідальності у дітей дошкільного віку.

23 Педагогічні умови організації спільної праці дітей та дорослих в дошкільному закладі.

  1. Виховання інтересу до праці дорослих у дітей дошкільного віку.
  2. Формування уявлень про професії у дітей дошкільного віку.

Проблема : Естетичне виховання дітей дошкільного віку

  1. Роль театралізованої ігрової діяльності дітей дошкільного віку в естетичному вихованні.
  2. 27. Вплив лялькового театру на виховання естетичних почуттів дошкільників.
  3. Педагогічні умови організації самостійної художньої діяльності старших дошкільників.

Проблема: Дошкільний заклад і школа

29 . Ознайомлення старших дошкільників зі школою.

  1. 30. Виховання у дітей мотиваційної готовності до шкільного навчання.
  2. 31. Формування пізнавальних інтересів і мотивів навчання дітей старшого дошкільного віку.
  3. 32. Спільна робота дошкільного закладу і школи в підготовці дітей до шкільного навчання.
  4. 33. Наступність і перспективність у роботі дошкільного закладу і початкової школи.

Проблема: Дошкільний заклад і сім'я

  1. Взаємодія дитячого садка з батьками у трудовому вихованні дітей.
  2. 35. Взаємодія дитячого садка з батьками у вихованні морально-вольових якостей дітей.
  3. 36. Співробітництво дитячого садка з сім'єю в естетичному вихованні дітей.

 

Теми курсових робіт

з педагогіки дошкільної або психології дитячої, 

на 2024-2025 н.р.

(денна та заочна форми здобуття освіти)

(керівник: к. філол. н., доц. Іншаков А. Є.)

1. Виховання моральної особистості старшого дошкільника на матеріалі казок В. Сухомлинського.

2. Партнерство дошкільного закладу та сім’ї у патріотичному вихованні дітей.

3. Українська національна іграшка та її місце в закладі дошкільної освіти.

4. Формування соціокультурних компетентностей у дітей дошкільного віку в процесі взаємодії сім’ї та закладу дошкільної освіти.

5. Виховання почуття відповідальності у старших дошкільників.

6. Формування дитячого уявлення про добро і зло засобом художнього слова.

7. Формування естетичних уявлень дошкільників на матеріалі художньої літератури.

8. Комп’ютерні технології в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.

9. Особливості організації театралізованої діяльності старших дошкільників.

10. Роль різних видів театру в розвитку дошкільників.

11. Використання новітніх педагогічних технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.

12. Роль художнього оформлення закладу дошкільної освіти в естетичному вихованні дошкільників.

13. Впровадження інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду в практику роботи закладу дошкільної освіти.

14. Робота закладу дошкільної освіти у формуванні педагогічної ігрової культури батьків.

15. Формування основ педагогічної техніки в роботі з дітьми дошкільного віку. Добір та презентація педагогічних технологій.

 

 

Тематика курсових робіт з окремих методик

на 2024-2025 н.р.

(денна та заочна форми здобуття освіти)

(керівник: к. філол. н., доц. Іншаков А. Є.)

1. Методика навчання переказу дітей п’ятого року на основі використання методу моделювання.
2. Особливості розвитку мовленнєвої творчості старших дошкільників у ігровій діяльності.
3. Виховні умови стимулювання мовленнєвої активності дітей середнього (старшого) дошкільного віку в процесі навчання розповіді за к.артиною.
4. Розвиток образності мовлення дітей у процесі навчання розповідання за пейзажними картинами.
5. Особливості навчання розповідання в молодшому дошкільному віці на основі використання наочності.
6. Особливості застосування структурно-логічної схеми в процесі навчання розповідання старших дошкільників.
7. Особливості використання командного методу в навчанні старших дошкільників розповідання.
8. Лінгводидактичні умови стимулювання мовленнєвої творчої діяльності дітей.
9. Особливості формування передумов зв’язного мовлення в молодшому дошкільному віці.
10. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у процесі театралізованої діяльності.
11. Мовленнєвий супровід дитини старшого дошкільного віку.
12. Формування діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів.
13. Казкотерапія в мовленнєвій діяльності дітей дошкільного віку.
14. Мовлення вихователя та його вплив на формування українського мовлення дітей.
15. Особливості навчання дітей переказу літературних творів в середній (старшій) групі.
16. Роль розповідей з досвіду в розвитку монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку.
17. Навчання творчого розповідання в старшій групі дошкільного закладу.
18. Дидактичні картини, їх місце в ознайомленні дітей з навколишнім і словниковій роботі.
19. Шляхи і методи формування граматичної правильності мови дошкільників.
20. Система роботи з виховання звукової культури мовлення дітей в молодшій (середній, старшій) групі.
21. Роль дидактичних ігор і вправ у розвитку мовлення дітей молодшого (середнього, старшого) дошкільного віку.
22. Виховання почуття гумору в дошкільників засобами художньої літератури.
23. Роль малих жанрів фольклору в розвитку мовленнєвої культури старших дошкільників.
24. Формування комунікативної готовності старших дошкільників до навчання в школі.
25. Дитяче словотворення старших дошкільників.
26. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства.
27. Педагогічні умови розвитку навичок переказу у старших дошкільників.
28. Формування театрально-мовленнєвої компетенції у старших дошкільників.
29. Формування розмовного мовлення у дітей старшого дошкільного віку.
30. Скоромовки та чистомовки у формуванні звукової культури мовлення дошкільників.
31. Дитячий фольклор як складова частина етнопедагогіки та їх роль у мовленнєвому становленні дошкільників.
32. Взаємодія дошкільного закладу і сім’ї в мовленнєвому розвитку дошкільників.
33 .Естетичне виховання дітей передшкільного віку засобом художнього слова.
34. Мовленнєві ігри та вправи у словниковій роботі зі старшими дошкільниками в закладі дошкільної освіти.
35. Роль і місце «дражнилок» і «мирилок» у мовленнєвій діяльності дошкільників.
36. Система роботи з формування граматичної правильності мовлення старших дошкільників.
37. Система роботи з формування в дошкільників правильного мовленнєвого дихання.
38. Розвиток якостей голосу у старших дошкільників.
39. Використання комп’ютерної техніки в мовленнєвому розвитку старших дошкільників.
40. Форми роботи зі старшими дошкільниками з підготовки руки дитини до письма.
41. Театралізація та інсценування в мовленнєвому розвитку старших дошкільників.

 

Теми курсових робіт

з педагогіки дошкільної або психології дитячої, 

на 2024-2025 н.р.

(денна та заочна форми здобуття освіти)

(керівник: к. філол. н., доц. Останіна Г. Г.)

1. Моральне виховання дошкільнят на основі художніх творів В. Сухомлинського.

2. Моральне виховання дітей дошкільного віку засобом народної казки.

3. Розвиток креативності у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої діяльності.

4. Виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до читання.

5. Формування моральних якостей дошкільника. засобами авторських казок українських письменників.

6. Формування мовленнєвого розвитку. дошкільників засобами усної народної. творчості.

7. Формування мовленнєвої активності дошкільника засобами театралізованої діяльності.

8. Розвиток звʼязного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мовленнєво-ігрової діяльності.

9. Психологічні особливості адаптації дітей молодшого дошкільного віку до закладу дошкільної освіти.

10. Психоемоційний розвиток дошкільника засобами народного мистецтва.

11. Розвиток комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку: психологічні методи.

  

Теми курсових робіт

з педагогіки дошкільної або психології дитячої, 

на 2024-2025 н.р.

(денна та заочна форми здобуття освіти)

(керівник: доктор філософії 011 Освітні педагогічні науки Приступа Я.В.)

1.Формування природничої компетентності дітей передшкільного віку засобом проведення екскурсій. 

2.Педагогічні умови формування екологічної компетентності дітей середнього дошкільного віку.

3. Розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку в процесі фізичного виховання.

4. Педагогічні умови організації фізичного виховання дошкільників в умовах сім’ї.

5. Використання оздоровчих сил природи в процесі фізичного виховання дошкільників.

6. Загартовування в системі оздоровчої роботи з дітьми четвертого року життя.

7.Педагогічні умови процесу соціалізації дошкільників засобами ігрової діяльності.

8.Психолого-педагогічні засади взаємозв’язку гри і продуктивної діяльності дітей передшкільного віку.

9.Формування пізнавальної діяльності дітей дошкільнго віку засобом дидактичних ігор Значення дидактичних ігор в активізації пізнавальної діяльності дошкільників.

10.Виховання сенсорної культури старших дошкільників засобом у народних іграшок.

11.Виховання культури спілкування дошкільників засобами дидактичних ігор.

12.Педагогічні умови формування пізнавальних інтересів дошкільників в процесі організації пошукової діяльності.

 

Тематика курсових робіт з окремих методик

на 2024-2025 н.р.

(денна та заочна форми здобуття освіти)

(керівник: доктор філософії 011 Освітні педагогічні науки Приступа Я.В.)

1 Розвиток пізнавальної активності дошкільників у процесі ознайомлення з природою.

2. Використання проблемного методу в екологічному вихованні дітей дошкільного віку.

3. Педагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного екологічної культури.

4. Технологія ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з валеологічними властивостями рослин.

5.Педагогічні умови формування у старших дошкільників уявлень про різноманітність природних умов на Землі.

6. Формування природничо-екологічної компетентнтності засобом  організації дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку.

7. Наступність закладу дошкільної освіти та початкової школи в екологічному вихованні.

8. Естетичне виховання дітей передшкільного віку засобами природи.

9. Використання художнього слова в екологічному вихованні дошкільників.

10. Праця в природі як метод екологічного виховання дітей середнього дошкільного віку.

11. «Метод проектів» у екологічному вихованні старших дошкільників.

12. Виховання у дошкільників позитивного емоційно-ціннісного ставлення до природного довкілля.

 

Тематика курсових робіт з дошкільної педагогіки

на 2024-2025 н.р.

(керівник: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)

  1. Народні традиції та обряди як засіб формування моральних якостей дітей дошкільного віку.
  2. Використання ТРВЗ у навчально-виховній роботі сучасного дошкільного закладу
  3. Взаємодія дошкільного навчального закладу з батьками у моральному вихованні дітей.
  4. Впровадження інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду в практику роботи дошкільних навчальних закладів.
  5. Використання дидактичних та розвиваючих ігор в навчанні та вихованні дітей старшого дошкільного віку.
  6. Дошкільна освіта закордоном (країна на вибір).
  7. Підготовка вихователів закладів дошкільної освіти до інтерактивного навчання і виховання дошкільників
  8. Професійна готовність вихователя до інноваційної діяльності.
  9. Інноваційні технології в освітній діяльності ЗДО.
  10. Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку у співпраці закладу дошкільної освіти та сімʼї.
  11. Нетрадиційні технології організації здоровʼязбережувального середовища в ЗДО.
  12. Формування моральних цінностей дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури.
  13. Використання новітньої інноваційної технології в роботі з дітьми дошкільного віку.
  14. Традиційні та інноваційні освітні технології в закладах дошкільної освіти.
  15. Інноваційні методи розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку.
  16. Соціалізація дітей дошкільного віку в умовах взаємодії ЗДО і родини.
  17. .Сучасний погляд на батьківські збори: нетрадиційні підходи до їх проведення.
  18. Співпраця ЗДО з родинами з формування здорового способу життя дошкільника.
  19. Творчі ігри як фактор розумового виховання дітей дошкільного віку.
  20. Екскурсії як засіб формування світогляду старших дошкільників.
  21. Ознайомлення старших дошкільників з історією рідного міста як засіб патріотичного виховання.
  22. Художні твори як засіб розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку.
  23. Вплив лялькового театру на виховання естетичних почуттів дітей молодшого дошкільного віку.
  24. Використання художньої літератури в процесі морального виховання дітей молодшого дошкільного віку.
  25. Особливості навчання і виховання дітей раннього віку.
  26. Організація предметно-ігрового середовища в ранньому віці для всебічного виховання дітей.

 

Тематика курсових робіт з окремих методик

на 2024-2025 н.р.

(керівник: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)

  1. Актуальні питання розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку.
  2. Настільні ігри як засіб активізації мовлення дітей дошкільного віку.
  3. Використання українського національного фольклору в розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
  4. Формування зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку.
  5. Значення екскурсій-оглядів в мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку.
  6. Значення літературних ранків та свят у розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
  7. Психолого-педагогічні засади розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку.
  8. Поетичне слово як засіб розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.
  9. Розвиток мовного етикету дітей дошкільного віку засобами національного фольклору.
  10. Рідна мова – основа національного дошкільного виховання. 
  11. Рідна мова як засіб розумового розвитку і виховання дітей дошкільного віку.
  12. Дидактичні ігри як зaсіб збагачення лексичного запасу дітей старшого дошкільного віку. 
  13. Інноваційні методи та прийоми розвитку мовлення дошкільників (за вибором студента)
  14. Особливості розвитку мовлення в дошкільному віці. 
  15. Взаємодія дошкільного закладу і сімʼї в мовленнєвому розвитку дошкільників. 
  16. Шляхи і методи формування граматичної правильності мови дошкільників.
  17. Казкотерапія в розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.
  18. Використання інноваційних оздоровчих технологій у фізичному вихованні дітей дошкільного віку.
  19. Народні рухливі ігри в системі фізичного виховання дітей дошкільного віку.
  20. Особливості організації фізичного виховання дошкільників в умовах сім’ї.

 

Тематика курсових робіт з педагогіки дошкільної/психології дитячої

(3 курс)

 на 2024-2025 навч.рік.

(керівник: к. пед. н., доц. Суятинова К. Є.)

  1. Педагогічні умови розвитку творчої активності в режисерських іграх дітей.
  2.  Діагностика особистості дитини за допомогою проєктивних  методик.
  3.  Психолого-педагогічні умови формування соціальної компетентності дошкільників
  4. Казки Г.-К. Андерсена як засіб формування ціннісних орієнтацій дітей
    дошкільного віку
  5. Розвиток емоційного інтелекту засобами ігрової діяльності старших дошкільників.
  6. Психологічні особливості дитячого горя та способи допомоги.
  7. Психолого-педагогічний супровід дітей з проявами тривожності.
  8.  Розвиток логічного мислення у дитини старшого дошкільного віку.
  9.  Формування цифрової компетентності у дітей старшого дошкільного
    віку.
  10.  Психолого-педагогічні умови розвитку ранньої обдарованості у дітей раннього віку.
  11. Внесок українських учених у розробку наукової проблематики психології дитячої (на прикладі праць учених – вибір здійснюється за вказівкою викладача )
  12. Психологічна безпека учасників освітнього процес в заклад дошкільної освіти
  13. Профілактика та корекція страхів дітей дошкільного віку в ігровій діяльності.
  14. Соціальне середовище як чинник соціалізації дітей дошкільного віку.
  15. Створення соціокультурного середовища в закладі дошкільної освіти для впровадження наставництва.

 

Орієнтовна тематика курсових робіт з окремих методик

2024-2025 н.р.

 (керівник: к. пед. н., доц. Суятинова К. Є.)

1. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку в процесі театралізованої діяльності.
2. Розвиток цифрової компетентності у старших дошкільників на заняттях з мовленнєвого розвитку.
3. Розвиток мовленнєвої компетентності засобом медіа продукції.
4. Патріотичне виховання дошкільників засобом ігрової діяльності.

 

Тематика курсових робіт для студентів 4 курсу

спеціальності Дошкільна освіта

(керівник: ас. Бойко С.П.)

 

  1. Рухливі ігри як засіб гармонійного розвитку дитини.
  2. Сloud Сomputing: «хмарна» технологія та її ресурсо-орієнтовані можливості у діяльності вихователя дошкільних навчальних закладів
  3. Спортивні ігри та методика їх проведення у дошкільному навчальному закладі
  4. Сюжетно-рольова гра як різновид творчих ігор
  5. Фізичне виховання в сім’ї (досвід сім’ї Бориса Нікітіна).
  6. Фізичне виховання дітей раннього віку.
  7. Маніпуляція в рекламі для дітей: засоби і механізми впливу
  8. Будівельно-конструктивні ігри як різновид творчих ігор
  9. Вправи спортивного характеру та методика їх проведення у дошкільному навчальному заклад
  10. Дитячі комп’ютерні ігри та їх місце в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу
  11. Використання новітніх педагогічних технологій у навчально-виховному процесі.
  12. Творчі ігри як фактор екологічного виховання дітей дошкільного віку.
  13. Освітньо-виховна роль ознайомлення з природним довкіллям в дошкільному закладі відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.
  14. Особливості організації та проведення занять у різновіковій групі з ознайомленя з природним довкілля.
  15. Організація пошуково-дослідницької роботи з дітьми старшого дошкільного віку.
  16. Взаємодія дошкільного закладу і сім’ї з екологічного виховання дітей дошкільників.
  17. Вплив трудової діяльності дітей на формування екологічної культури дошкільника.
  18. Інтегровані заняття як засіб розвитку особистості.
  19. Формування пізнавальної активності дошкільників у процесі ознайомлення з природою.
  20. Розвиток активності та творчості в процесі навчальної діяльності дітей дошкільного віку.

 

 

Тематика курсових робіт з методик спеціальної освіти

Освітня програма «Спеціальна освіта. Логопедія»

Спеціальність 016 «Спеціальна освіта», 4 курс

на 2024-2025 н.р.

 

Тематика курсових робіт для 3 курсу 

спеціальності Спеціальна освіта

 (керівник: ас. Курєнкова А.В.)

  1. Розвиток зв'язного мовлення у дітей з моторною алалією.
  2. Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення.
  3. Види корекційної роботи при дизартрії.
  4. Диференціальна діагностика стертої дизартрії та дислалії.
  5. Формування інтонаційної сторони мовлення у молодших школярів з мінімальними проявами дизартрії.
  6. Розвиток фонематичного сприйняття у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.
  7. Використання ігор у логопедичній роботі з дошкільниками з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення.
  8. Методи корекції просодичних розладів у дітей зі стертою дизартрією.
  9. Особливості логопедичної роботи з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення.
  10. Розвиток лексико-граматичної сторони мовлення у дітей з ЗНМ.
  11. Корекція порушень звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією.
  12. Формування навичок читання у дітей з дисграфією.
  13. Використання інноваційних технологій у логопедичній роботі з дітьми з ЗНМ.

 

Тематика курсових робіт для 4 курсу 

спеціальності Спеціальна освіта

 (керівник: ас. Курєнкова А.В.)

  1. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією через використання дидактичних ігор.
  2. Формування зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на логопедичних заняттях.
  3. Розвиток зв'язного мовлення старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення (на матеріалі казок).
  4. Формування графомоторних навичок у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення.
  5. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку.
  6. Використання піктограм у логопедичній роботі з формування дієслів у дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення
  7. Логопедична робота з формування навички правопису словникових слів у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення.
  8. Формування фонематичного сприйняття у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення з використанням дидактичних ігор.
  9. Логопедичні прийоми при корекції дислалії.
  10. Розвиток лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня.
  11. Формування навичок читання у дітей молодшого шкільного віку з дислексією.

 

Тематика курсових робіт для студентів 3 курсу

спеціальності Спеціальна освіта

(керівник: ас. Бойко С.П.)

 

  1. Психологічні особливості інклюзивної освіти.
  2. Інклюзивна освіта обдарованих дітей 8.психологічна готовність до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
  3. Казко терапія у інклюзивній освіті
  4. Інклюзивна освіта як фактор розвитку толерантності
  5. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з особливими потребами у закладах дошкільної освіти
  6. Псфихолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в ЗДО
  7. Психологічні особливості сприймання простору дітьми з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  8. Психологічні особливості довільної уваги дітей з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  9. Психологічні особливості розвитку сенсомоторного інтелекту дітей з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  10. Психологічні умови розвитку відтворювальної уяви дітей з ООП під час ознайомлення з дитячою літературою (вік та нозологія за вибором студента).
  11. Психологічні умови розвитку активної уяви дітей з ООП під час ігрової діяльності (вік та нозологія за вибором студента).
  12. Психологічні особливості переживання комунікативних емоцій дітьми з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  13. Психологічні особливості переживання інтелектуальних емоцій дітьми з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  14. Особливості розвитку вольових якостей дітей з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  15. Діагностика психомоторної готовності дитини з ООП до школи.
  16. Спілкування педагога з дітьми як засіб формування комунікативного досвіду (вік та нозологія за вибором студента).
  17. Особливості оцінювання дітьми інших людей під час спілкування (вік та нозологія за вибором студента).
  18. Особливості взаємодії дітей під час ігрової діяльності (вік та нозологія за вибором студента).
  19. Психологічні особливості дітей з неповних сімей.
  20. Психологічні особливості дітей з неблагополучних сімей.
  21. Вплив негативних емоціогенних ситуацій на психічний розвиток дитини.
  22. Співвідношення довільного та мимовільного запам’ятовування у дітей з ООП (вік та нозологія за вибором студента).
  23. Особливості адаптації дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення до навчання у школі.
  24. Українська народна іграшка як засіб виховання дітей дошкільного віку із психофізичними порушеннями.
  25. Особливості фізичного виховання дітей з ООП.
  26. Розумовий розвиток дошкільників із ООП як психолого-педагогічна проблема.
  27. Моральне виховання як важлива складова змісту виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку.
  28. Використання засобів народної педагогіки у всебічному вихованні дошкільників із ООП.
  29. Статеве виховання дітей із особливостями психофізичного розвитку.
  30. Особливості спілкування молодших школярів з ООП в умовах інклюзії.
  31. Використання нетрадиційних методів і прийомів на логопедичних заняттях з дітьми із порушеннями мовленнєвої діяльності.
  32. Корекційна спрямованість навчання та виховання дітей з психофізичними порушеннями.
  33. Міжнародний досвід проведення та організації роботи асистента вчителя у закладах освіти.
  34. Сучасна концепція розвитку корекційного навчання осіб з порушенням інтелекту.
  35. Сутність ранньої логопедичної корекції.
  36. Особливості сімейного виховання дітей із порушеннями психофізичного розвитку.
  37. Активізація мовленнєвої діяльності дітей раннього віку в освітньому просторі закладу дошкільної освіти.
  38. Особливості адаптивного фізичного виховання дітей з вадами зору.
  39. Особливості адаптивного фізичного виховання дітей з порушеннями слуху.
  40. Особливості адаптивного фізичного виховання дітей з ДЦП.
  41. Використання ЛЕГО-конструкторів у освітній та корекційно-розвивальнійроботі з дітьми з особливими освітніми потребами .
  42. Використання ЛЕГО-конструкторів в ЗДО з інклюзивною формою навчання.
  43. Використання інноваційних технологій в корекційній роботі з дітьми із особливими освітніми потребами
  44. Особливості процесу навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітному просторі.
  45. Особливості взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами
  46. Арт-терапія у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.
  47. Організація інклюзивного середовища у закладі дошкільної освіти.
  48. Позитивне сімейне середовище як фактор виховання дитини-аутиста 5-6 років.
  49. Подолання бар’єрів спілкування з дітьми-аутистами засобами ігрової діяльності.
  50. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні (загальноосвітня школа).
  51. Система освітньої, корекційної та реабілітаційної діяльності в інклюзивній групі закладу дошкільної освіти.
  52. Корекційна підтримка молодших школярів з порушеннями слуху в інклюзивній практиці.
  53. Соціальне становлення осіб з обмеженими можливостями слуху і мовлення.
  54. Розвиток соціальної компетентності у підлітків з легкими формами інтелектуальної недостатності в умовах інклюзивної і спеціальної освіти.
  55. Залучення сім’ї у процес соціалізації випускників реабілітаційних центрів.
  56. Професійно-трудова компетентність і компетенції учнів з психофізичними вадами розвитку: термінологічне значення понять
  57. Теоретичні засади формування когнітивних стилів у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями розумового розвитку.
  58. Особливості уявлень про довкілля дітьми з порушеннями розумового розвитку.
  59. Особливості тактильного сприйняття дітей з порушеннями розумового розвитку.
  60. Екологічне виховання дітей з особливими освітніми потребами.
  61. Організаційно-методичні умови забезпечення педагогічної роботи з дітьми з порушеннями розумового розвитку
  62. Теоретичні основи розвитку просторового орієнтування дітей з порушеннями розумового розвитку

 

Тематика курсових робіт для студентів 4 курсу

спеціальності Спеціальна освіта

(керівник: ас. Сіденко Ю.О.)

1. Гра як засіб розвитку комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру.

2. Корекція порушень мовленнєвого розвитку дітей раннього віку засобами казкотерапії.

3. Розвиток мовлення у дітей із розладами аутистичного спектру засобами поведінкового аналізу.

4. Застосування засобів ейдетики у процесі формування структури речення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.

5. Розвиток мовленнєвої активності у дітей з розладами аутистичного спектру засобами комунікативних символів.

6. Формування звуковимови у дітей з дизартрією засобами ігрової діяльності.

7. Словесні дидактичні ігри як засіб автоматизації правильної звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією.

8 Корекція мовленнєво-рухових порушень у заїкуватих дітей у процесі логоритмічних занять.

9. Педагогічні умови використання наочності в корекційній роботі з дітьми дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.

10. Сюжетно-рольова гра як засіб корекції заїкання у дітей дошкільного віку.

11. Казка як засіб формування навичок переказу у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня.

12. Формування синтаксичних умінь та навичок у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в ігровій діяльності.

 

Тематика курсових робіт для студентів 3 курсу

спеціальності Спеціальна освіта

(керівник: ас. Сіденко Ю.О.)

1. Інноваційні технології корекції заїкання в дітей дошкільного віку.

2. Особливості підготовки старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання у школі.

3. Використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку.

4. Особливості формування вимови фонем у дітей при наявності короткої під’язикової вуздечки.

5. Особливості розвитку дихання при відкритій формі ринолалії.

6. Формування лексичної складової мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.

7. Методи попередження виникнення порушень писемного мовлення.

8. Особливості формування вимови фонем у дітей при наявності порушень будови зубо-щелепної системи.

9. Формування морфологічних умінь у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня

10. Методи формування логічних зв’язків між частинами речення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.

11. Особливості корекції порушень темпу мовлення у дітей із заїканням.

12. Особливості розвитку мовлення у дітей з алалією.

13. Особливості корекційно-розвиткової роботи при дислексії.

1155
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31