Кафедра практичної психології
Психолого-педагогічний факультет
17 травня 2024 року відбувся регіональний науково-методичний семінар: «Освіта 4.0: трансформації, виклики, можливості», в якому взяли участь науковці, викладачі, вчителі, аспіранти, магістранти та студенти.

 

З вітальним словом до учасників регіонального науково-методичного семінару звернулася в.о. завідувача кафедрою педагогіки, кандидат педагогічних наук, доцент Світлана Щербина, котра зазначила, що і зараз, в складні для України часи, освіта і наука залишаються в переліку пріоритетних напрямів держави, оскільки сприяють прогресивному розвитку нашої держави, покращенню добробуту українського народу. В складних умовах сьогодення, науковці, педагоги-практики продовжують науковий пошук, втілюють креативні ідеї та здійснюють підготовку підростаючих поколінь. 

 

1234524

123456

В складних умовах сьогодення, науковці, педагоги-практики продовжують науковий пошук, втілюють креативні ідеї та здійснюють підготовку підростаючих поколінь.

Робота регіонального науково-методичного семінару здійснювалася за такими основними напрямами:
1.Дидактичні трансформації в епоху цифровізації: методи і зміст освіти.
2.Розвиток професійних компетентностей: міжособистісна взаємодія та самоосвіта.
3.Стратегії формування гендерної чутливості у цифровому освітньому просторі.
4.Динаміка освітніх очікувань: відповідність сучасним тенденціям.

В обговоренні актуальних питань виступили: Наталя Орловська, вчитель фізики, Криворізького ліцею №49 КМР, визначила особливості дистанційного навчання як засобу розвитку самоефективності; Тетяна Красіна, вчитель української мови та літератури Криворізького ліцею №49 КМР торкнулася питання формування національно-патріотичних цінностей як складової самоефективної особистості; Людмила Машненко, аспірантка КДПУ, розкрила стан та перспективи інтеграції гендерного підходу в навчальні програми підготовки майбутніх учителів суспільних дисциплін; Сергій Корнієнко, аспірант КДПУ, пояснив роль цифрової історії в освіті та висвітлив сучасні проблеми методики навчання майбутніх фахівців; Сергій Устинов, магістрант КДПУ, визначив шляхи формування професійних компетентностей педагога засобом використання технології проблемного навчання; Анастасія Майтак, магістрантка КДПУ, розкрила підходи до класифікації інноваційних методів навчання; Вікторія Малишенко, студентка другого курсу факультету іноземних мов КДПУ, торкнулася проблеми саморозвитку та самоосвіти у професійній діяльності керівника в освіті; Світлана Щербина, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки КДПУ обґрунтувала значимість та особливості практичної підготовки у становленні професіоналізму майбутніх учителів.
 0124  0224

0324222

Учасники регіонального науково-методичного семінару дійшли спільної думки про те, що сучасні умови вимагають об’єднання зусиль науковців і педагогів-практиків, тільки їх тісна співпраця і партнерство є запорукою успішного розв’язання низки питань освіти і виховання підростаючих поколінь, підготовки конкурентоспроможних, висококваліфікованих фахівців.

05240624Сподіваємося, що зустріч була цікавою для її учасників та буде мати продовження у наступному році! 
26612
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Червень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30