25.04.2023 року на кафедрі педагогіки та методики технологічної освіти КДПУ (гарант ОНП д.п.н.проф. Савченко Л.О) відбувся захист дисертаційного дослідження Пісної Тетяни Миколаївни на здобуття ступеня доктора філософії у галузі 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 015 – Професійна освіта, освітньо-наукова програма «Професійна освіта (Сфера Обслуговування)» за темою «Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього викладача сфери обслуговування у процесі професійної підготовки».
Науковий керівник: Кулінка Юлія Сергіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та методики технологічної освіти в.о. декана факультету дошкільної і технологічної освіти Криворізького державного педагогічного університету. Голова ради: Гаманюк Віта Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри німецької мови і літератури з методикою викладання, проректор з наукової роботи Криворізького державного педагогічного університету.
Опоненти: Біда Олена Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці II.
Матукова Ганна Іллівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри менеджменту і публічного адміністрування та адміністрування Юридичного інституту Державного університету економіки і технологій.
Одним із найважливіших завдань сьогодення є підготовка фахівців сфери обслуговування до якої належить галузь харчування, ресторанний та готельний бізнес. Дана галузь відноситься до сфери виробництва та обслуговування, що в першу чергу, піддалася змінам та реформуванню, роздержавленню і приватизації.
Здійснено аналіз пласту наукових досліджень, у яких вивчався та системно досліджувався феномен «індивідуальний стиль», та тотожні поняття «стиль», «індивідуальність», «діяльність». «індивідуальний стиль діяльності» це специфічна система вона є стійка і включає в себе: засоби, прийоми, навички, методи, способів виконання тієї чи іншої діяльності Для студентів було розроблено варіативні спецкурси: «Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього фахівця сфери обслуговування у процесі професійної підготовки» та «Персональна іміджелогія»; систему вправ за кожним показником у межах кожного критерію від репродуктивних до творчих, які були орієнтовані на профільні дисципліни.
Результати проведеного дослідження показали, що впровадження інтерактивних технологій в умовах закладу вищої освіти сприяє формуванню індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх викладачів сфери обслуговування