Кафедра практичної психології
Психолого-педагогічний факультет

20 лютого 2024 року відбувся захист дисертаційного дослідження Созонюк Ольги Сергіївни на здобуття ступеня доктора філософії у галузі 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 015 – Професійна освіта, освітньо-наукова програма «Професійна освіта (Сфера Обслуговування)» за темою «Організація самостійної роботи майбутніх фахівців сфери обслуговування в процесі проєктування логістичних систем».

1

https://kdpu.edu.ua/nauka/spetsializovani-vcheni-rady-phd/24173-phd-sozonyuk-olha-serhiivna.html

Науковий керівник: Савченко Лариса Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри технологічної та професійної освіти Криворізького державного педагогічного університету.

Наказ від 22 грудня 2023 року № 590 «Про утворення разової спеціалізованої вченої ради для присудження ступеня доктора філософії»

Одним із першочергових завдань сьогодення є підготовка мобільних, висококваліфікованих фахівців сфери обслуговування, які готові до саморозвитку, самоосвіти, самостійності, відповідальності, ініціативності та творчої активності. Саме тому у сучасному освітньому просторі постало важливе і водночас складне питання – організація самостійної роботи майбутніх фахівців в цілому і сфери обслуговування зокрема. Важливість цієї проблеми зумовлена новою роллю самостійної роботи, яку вона набуває у зв’язку з переходом на діяльнісну парадигму освіти. Самостійна робота стає провідною формою організації навчального процесу в умовах економічного розвитку, пандемії та воєнного стану.

Здійснено аналіз теоретичних основ поняття «самостійна робота», «самоосвіта», «самостійність», «індивідуальна робота», «позааудиторна робота». З’ясували, що поняття самостійна робота є багатовимірним системним об’єктом. Розкрито особливості проєктування логістичних систем в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування і визначили, що проєктування логістичної системи – комплексні цілеспрямовані дії, спрямовані на створення чи удосконалення функціонування логістичної системи.

2

Розроблено й експериментально перевірено модель організації самостійної роботи майбутніх фахівців сфери обслуговування в процесі проєктування логістичних систем. Під час організації педагогічного експерименту перевірено ефективність запропонованої системи організації самостійної роботи майбутніх фахівців сфери обслуговування в процесі проєктування логістичних систем. Представлена модель направлена на розвиток навичок самостійності, аналітичного мислення та практичних навичок у галузі логістики, які є ключовими для майбутніх фахівців у сфері послуг і складається з цільового, теоретичного, організаційно-процесуального, оцінно-результативного блоків.

3

Розроблено і впроваджено спецкурс «Логістика в галузі», завданнями якого були: оволодіння навичками використання способів самостійної роботи, актуалізація позитивного ставлення до професійної підготовки як інструменту свідомого керування результатами професійно-педагогічної діяльності і підвищення їх якості; стимулювання розвитку потреби у вивченні теорії і методики професійної освіти сфери обслуговування; акцентування уваги на позитивних сторонах застосування логістичних знань в організації професійної діяльності й самостійної роботи.

Розроблено навчально-методичний комплекс дисципліни «Логістика в галузі» для здобувачів вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Сфера обслуговування), який містить програмний матеріал, рекомендації до самостійного опрацювання лекційного матеріалу, виконання практичних робіт та самостійного вивчення дисципліни, питання до екзамену, приклади ситуаційних завдань, тестові та контрольні роботи, тематику індивідуальних завдань, список рекомендованої літератури.

Результати проведеного дослідження підтвердили виправданість впровадження запропонованої моделі організації самостійної роботи в процесі проєктування логістичних систем та ефективність визначених педагогічних умов.

25281
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31