30 вересня на кафедрі англійської філології відбулася важлива зустріч між студентами спеціальності «Середня освіта. Мова та зарубіжна література (англійська)» та викладачами, під час якої гарант освітньої програми "Англійська мова, зарубіжна література", Дирда І.А., ознайомила студентів з ключовими питаннями визнання результатів неформальної та інформальної освіти.
Зустріч розпочалася з демонстрації студентам сторінки факультету та кафедри англійської філології, де вони можуть знайти актуальну інформацію про навчальний процес. Там містяться новини про оголошення щодо зустрічей, гостьових лекцій та інші важливі події, а також інформація про викладацький склад. Це ресурс є важливим для студентів, які прагнуть бути в курсі всіх подій кафедри та університету.
Дирда І.А. звернула увагу студентів на нормативну базу Криворізького державного педагогічного університету (КДПУ), де розміщено всі положення університету, що стосуються освітнього процесу. Особливу увагу було приділено праву студентів на індивідуальну траєкторію навчання. Було наголошено, що студенти можуть обирати курси з різних онлайн-платформ, таких як Coursera, Prometheus та інші, щоб отримати додаткові знання та компетенції, дотичні до основних дисциплін.
Основним питанням зустрічі було обговорення можливості визнання результатів, здобутих шляхом неформальної та інформальної освіти. Студенти цікавилися, як вони можуть продемонструвати результати, отримані на таких платформах, та яка процедура їхнього визнання університетом. Ірина Анатоліївна детально пояснила, що для визнання результатів студенти повинні надати сертифікати та виконати відповідні формальні процедури, визначені університетом.
Під час зустрічі старші курси поділилися власним досвідом визнання результатів неформальної освіти. Вони розповіли про те, як їм вдалося інтегрувати здобуті знання у навчальний процес, а також які переваги це дало під час навчання та при підготовці до майбутньої професійної діяльності.
Зустріч стала важливою подією для студентів, адже вони отримали цінну інформацію щодо можливостей розвитку неформальної освіти та кроків, які необхідно зробити для визнання їхніх здобутків.