Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Виконання завдань та звітність з практики в зв’язку з карантином виконуються в електронному форматі. Звіти висилаються на електронну пошту керівників практики: В.В. Коцюруба ([email protected], або [email protected]) для групи БХ, Ю.В. Милобога ([email protected] ) для групи БП до 18.04.2020.

Завдання виконуються згідно вимог програми.

Звіт подається у папці з наведенням прізвища практиканта (Іванова_2020_НПМНБ) та включає:

  • щоденник практики,
  • оформлені практичні роботи 2-7,
  • індивідуальне оформлення практично роботи №1,
  • виконання групового, або індивідуального проекту.

Детальніше про терміни виконання завдань та можливі форми:

День практики, дата

(група БП/БХ)

Тема

Зміст завдання

Пропонована форма виконання

День 1

6.04.2020

/

13.04.2020

Тема 1. Загальна характеристика фахової (навчальної) практики з методики навчання біології.

Мета та завдання польової практики. Звітність з польової практики. Практична робота №1 на ділянці: «Весняний обробіток ґрунту, висівання насіння, висадження розсади».

Електронний варіант тексту в щоденнику практики.

Підготувати примірний графік роботи на шкільній НДД та термінів висадки розсади (на вибір студента).

День 1

6.04.2020

/

13.04.2020

Тема 2. Вимоги до функціонування пришкільної навчально-дослідної земельної ділянки.

Аналіз «Положення про навчально-дослідну ділянку»;

Практична робота № 2: «Складання плану НДД*. Складання плану роботи на НДД»

Тезовий конспект положення «Про навчально-дослідну ділянку».

Схема НДД (на прикладі школи де проходили практику, або навчались).

День 2

7.04.2020

/

14.04.2020

Тема 3. Зміст роботи учнів на шкільній навчально-дослідній ділянці.

Зміст роботи на колекційній ділянці та ділянці систематики.

Методика та техніка постановки польових дослідів;

Тематика та методика постановки дослідів з рослинами;

Щоденник польового досліду з рослинами;

Практична робота № 3 «Планування польового та юнатського досліду з рослинами».

Підготовка зразків етикеток (не менше 5) для колекційної ділянки (укр.. та лат. назви).

Постановка дослідів з рослинами чи тваринами на вибір студента. Опис. Результати. Текстовий варіант, або презентація.

День 2

7.04.2020

/

14.04.2020

Тема 4. Навчально-дослідна робота з юннатами-старшокласниками.

Польовий практикум у профільних класах.

Тематика та методика постановки дослідів у селекційно-генетичному відділі ділянки;

Практична робота № 4: «Розробка програми для польового практикуму у 10-х класах за програмою профільного рівня навчання біології».

Програма для польового практикуму у 10-х класах за програмою профільного рівня навчання біології. Текст.

День 3

8.04.2020

/

15.04.2020

Тема 5. Методика проведення фенологічних спостережень.

Значення проведення фенологічних спостережень у школі.

Зміст фенологічних спостережень над рослинами.

Зміст фенологічних спостережень над тваринами.

Практична робота № 5 «Моделювання щоденника фенологічних спостережень».

Зразок фенологічних спостережень (за рослинами, тваринами, або комплексно, календаря природи) за вибором студента

День 3

8.04.2020

/

15.04.2020

Тема 6. Дослідницька робота з рослинами і тваринами кутка живої природи.

-                       

Значення КЖП у викладанні біології;

Організація та обладнання КЖП;

Використання КЖП у навчально-виховному процесі з біології: при вивченні ботаніки, зоології, загальної біології;

Практична робота № 6 «Етикетування та паспортизація об’єктів КЖП».

Постановка дослідницької роботи МАН з рослинами чи тваринами на вибір студента. Тема, план, зміст. Текстовий варіант, або презентація.

День 4

9.04.2020

/

16.04.2020

Тема 7. Озеленення шкіл і позашкільних закладів.

Зовнішнє озеленення школи;

Вимоги до оформлення шкільних квітників;

Озеленення кабінету біології та шкільних приміщень;

Практична робота № 7 «Моделювання шкільного квітника»; «Підбір кімнатних рослин для кабінету біології з урахуванням їх навчальних можливостей».

Модель шкільного квітника з умовними позначками, або озеленення кабінету, рекреації на вибір студента.

День 5

11.04.2020

/

17.04.2020

Тема 8. Підведення підсумків польової практики з методики навчання біології, виконання самостійних та групових завдань, здача звітної документації.

Робота над індивідуальним чи груповим проектом.

Подання звітності в електронному форматі.

*НДД – навчально-дослідній ділянці.

Індивідуальні та групові проекти виконуються згідно тематики, наведеної в програмі, або за вибором студента. Тематика і зміст завдань узгоджуються з керівником практики.

Оцінювання практики:

Завдання

Кількість форм звітності

Кількість балів за 1 одиницю

Максимальна кількість балів

Практичні роботи

7

5

35

Груповий, або індивідуальний проект

7

5

35

Всього

1

30

30

11236
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Серпень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31