15 березня 2018 року на психолого-педагогічному факультеті за ініціативи та сприяння старшого інспектора Центру доуніверситетської та післядипломної освіти ДВНЗ «КДПУ» І.В. Размолодчикової, проведено семінар-практикум для слухачів курсів підвищення кваліфікації на тему: «Особистісно-професійне зростання вчителя – провідний чинник успішного реформування початкової школи».
Перед присутніми виступили завідувач кафедри практичної психології, доктор психологічних наук, професор Зоя Михайлівна Мірошник, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи Інна Олександрівна Талаш та завідувач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи Ія Миколаївна Шимко. Питання, що порушувалися на семінарі стосувалися роботи нової української школи та ролі учителя у цьому процесі.
Під час роботи семінару вчителі мали змогу поділитися новими ідеями і наробками з питань роботи нової української школи. Звичайно, не обійшлося без дебатів. Деякі питання виявилися надзвичайно актуальними і болючими. Доповіді вчителів Глущенко Л.С. – КСЗШ № 20, Палаш І.П. – КЗШ № 102, Сайковської О.Ю. – КЗШ № 123, Жолоб О.В. – КЗШ № 87, Савченко Н.В. – КЗШ № 89, Кописовї А.В. – КТГ, Іваненко Н.І. – КНВК №81, Ляліної Н.Ю. – КНВК № 38, Складник С.Д. – КСЗШ № 40, Гудзь В.М. – КЗШ № 122 відзначалися актуальністю, значущістю, різноплановістю та креативністю.
По закінченню семінару вчителі отримали сертифікати учасників, подякували організаторам заходу та висловили бажання щодо майбутньої співпраці та зустрічей.
Семінар-практикум «Особистісно-професійне зростання вчителя – провідний чинник успішного реформування початкової школи»
- Автор: Психолого-педагогічний факультет
- Перегляди: 916