Група АНФ-21 (4 курс)
За результатами опитування можна зробити висновок, що більшість студентів 3 курсу групи АЗЛ-22 задоволені процедурою вибору вибіркових дисциплін та кількістю запропонованих варіантів. Загалом, думки студентів у більшості питань розділилися майже порівну. Більшість задоволені вибором дисциплін, але є й ті, хто не обрав би деякі курси повторно або вважає процедуру вибору недосконалою. У питанні оцінки обраних дисциплін переважна більшість опитаних студентів біля 80% позитивно оцінюють якість викладання вибіркових дисциплін. Проте, є частина студентів, які мають певні зауваження та пропозиції щодо покращення системи вибору.
Опитування показало, що система вибору вибіркових дисциплін в університеті в цілому працює ефективно та задовольняє потреби більшості студентів. Значна частина студентів (53%) повністю задоволена процедурою вибору, а 63% задоволені кількістю запропонованих дисциплін. Важливо, що студенти мають можливість обирати дисципліни, які відповідають їхнім інтересам та професійним цілям.
Загалом, результати опитування свідчать про позитивну динаміку та ефективність системи вибору вибіркових дисциплін в університеті, яку можна вдосконалити, враховуючи пропозиції та зауваження від студентів та викладачів університету.
Група АЗЛ-22 (3 курс)
Результати опитування свідчать про достатньо високий рівень обізнаності студентів щодо процедур вибору дисциплін: 59% добре знайомі з ними, лише 10% мають загальне уявлення. Більшість студентів (65%) задоволені існуючими процедурами вибору дисциплін, а 35% відчувають часткове задоволення, що свідчить про загальну ефективність процесу. Щодо кількості вибіркових дисциплін, 82% респондентів вважають її оптимальною, тоді як 18% вказують на надмірність. Основними факторами, що впливають на вибір дисциплін, є їхній зв’язок зі спеціальністю, майбутньою професійною діяльністю, практична спрямованість і кваліфікація викладачів. Понад половина опитаних (59%) ознайомлювалася із силабусами всіх дисциплін перед вибором, що демонструє відповідальний підхід до процесу. Щодо оцінки обраних дисциплін, 71% студентів вважають їх цікавими та корисними. Найцікавішими дисциплінами визнано бізнес-англійську, логіку, маркетинг і культурологію. Більшість студентів (53%) обрали б ті самі дисципліни знову, але 41% готові були б внести зміни у свій вибір. Серед пропозицій щодо покращення процедури вибору дисциплін варто відзначити ідеї онлайн-презентацій та додаткових матеріалів для самостійного вивчення. Загальний рівень задоволення студентів є високим, що свідчить про ефективну організацію освітнього процесу.
- Автор: Факультет іноземних мов
- Перегляди: 53
Рівень розуміння поняття «академічна доброчесність» у групах є високим, найкращі результати демонструє група АНФ-21 (100%), тоді як АЗЛ-24 має найнижчий показник (85.7%).
Основним проявом академічної недоброчесності всі групи визнають плагіат, однак АЗЛ-24 виділяється найдетальнішим переліком форм порушень.
Інформування викладачами про академічну доброчесність є достатнім у всіх групах, але найчастіше таку інформацію отримують студенти АЗЛ-24.
Найвища частота висвітлення питань академічної доброчесності спостерігається у групі АНФ-21, тоді як групи АЗЛ-23 та АЗЛ-22 демонструють меншу регулярність обговорення цих тем.
Санкцією за порушення академічної доброчесності, яку підтримують усі групи, є повторне проходження оцінювання, але група АЗЛ-24 також найчастіше обирає анулювання роботи.
Узагальнюючи, можна сказати, що усі студенти демонструють достатній рівень обізнаності щодо академічної доброчесності, але є відмінності в деталізації знань та рівні ознайомлення з нормативними документами. 4 курс продемонстрував найвищі показники обізнаності академічної доброчесності, тоді як 1 курс потребує додаткової уваги до інформування та розгляду питань академічної доброчесності.
- Автор: Факультет іноземних мов
- Перегляди: 55
Кафедрою англійської філології було проведено опитування студентів освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література». Серед 58 опитаних респондентів 34% зазначили, що навчання на освітній програмі відповідає їхнім очікуванням, в той час як 46% відповіли «радше відповідає». Водночас, 65% опитаних студентів задоволені рівнем отриманих знань та умінь, а близько 75% у майбутньому планують працювати за здобутою кваліфікацією. Це свідчить про те, що обрана студентами спеціалізація визначає напрямок їхньої майбутньої кар'єри і здобувачі освіти прагнуть в ній професійно реалізуватися.
- Автор: Факультет іноземних мов
- Перегляди: 327
На кафедрі англійської філології відбулося опитування випускників освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література», які закінчили Криворізький державний педагогічний університет у період з 1995 по 2022 роки. Так, серед 50 опитаних респондентів, 70% зазначили, що повністю задоволені якістю отриманої освіти, 26% зазначили, що радше задоволені. Окрім того, серед опитаних 84% працюють за фахом, 8% мають споріднену спеціальність, і 8% працюють за іншою спеціальністю. Це свідчить про те, що для більшості опитаних здобута освіта дійсно визначила напрямок їхньої кар'єри та дозволила професійно реалізуватися.
- Автор: Факультет іноземних мов
- Перегляди: 381
На кафедрі англійської філології відбулося опитування роботодавців, в установах яких працюють (працювали) або проходять (проходили) практику студенти-випускники освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література».
В опитуванні взяли участь представники Криворізької Вальдорфської гімназії КМР, Криворізького ліцею 4 КМР, Криворізької гімназії «Інтелект», Освітнього Центру «Інтерклас», Криворізького національного університету та ін., яким було запропоновано визначити актуальність освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література», якість підготовки фахівців, їхню загальну ерудованість та компетентність, рівень володіння soft і hard skills тощо.
- Автор: Факультет іноземних мов
- Перегляди: 375
Шановні партнери-роботодавці!
Криворізький державний педагогічний університет проводить опитування серед наявних і потенційних роботодавців задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності нашої співпраці та налагодження комунікації.
Просимо Вас взяти участь у дослідженні сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки фахівців за освітньою програмою “Англійська мова, зарубіжна література”. Такий зворотний зв’язок дозволить нам окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці.
Висловлені Вами рекомендації та побажання будуть використані для вдосконалення освітньої програми.
Доступ до анкети за посиланням.
- Автор: Факультет іноземних мов
- Перегляди: 347
Шановні випускники!
Криворізький державний педагогічний університет проводить опитування задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності нашої співпраці та налагодження комунікації.
Просимо Вас взяти участь у дослідженні сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки фахівців за освітньою програмою “Англійська мова, зарубіжна література”. Такий зворотний зв’язок дозволить нам окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці.
Висловлені Вами рекомендації та побажання будуть використані для вдосконалення освітньої програми.
Доступ до анкети за посиланням.
- Автор: Факультет іноземних мов
- Перегляди: 330
29.02.2024 р. на кафедрі англійської філології відбулося обговорення результатів опитування щодо якості викладання дисциплін на ОП «Англійська мова, зарубіжна література» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (за результатами І семестру 2023 н. р.)
В опитуванні взяли участь студенти-бакалаври 1, 2, 3, 4 курсів денної та заочної форм здобуття освіти, яким було запропоновано визначити якість викладання навчальних дисциплін, оцінюючи позитивно/нейтрально/негативно 24 твердження анкети. Необхідно було оцінити кожну навчальну дисципліну та діяльність викладача за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).
- Автор: Факультет іноземних мов
- Перегляди: 360